۱۱۸۰۱۲۴
۳ نظر
۵۰۰۴
۳ نظر
۵۰۰۴
پ

اولیانوف: همه خواهان احیای فوری برجام هستند

نماینده دائم روسیه در سازمان‌های بین‌الملل مستقر در وین در واکنش به آغاز مذاکرات برجامی در تاریخ ۶ دی ماه گفت که این نشان می‌دهد که تمامی طرف‌ها به دنبال احیای برجام در سریع‌ترین زمان ممکن هستند.

فارس: «میخائیل اولیانوف» نماینده دائم روسیه در سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین در واکنش به ازسرگیری مذاکرات وین در تاریخ ۶ دی ماه، تصریح کرد که ازسرگیری مذاکرات وین قبل از آغاز سال نو میلادی نشان می‌دهد که تمامی مذاکره‌کنندگان خواهان احیای برجام در سریع‌ترین زمان ممکن هستند.

«انریکه مورا» معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و هماهنگ‌کننده کمیسیون مشترک برجام امروز (پنجشنبه) در پیامی که در صفحه توییتری خود منتشر کرد، از آغاز مجدد مذاکرات وین در تاریخ ۲۷ دسامبر (۶ دسامبر) خبر داد.

معاون «جوزپ بورل» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در این توییت نوشت: «مذاکرات وین از دوشنبه (ششم دی) از سر گرفته می‌شود. کمیسیون مشترک برجام برای گفت‌وگو و تعیین راه پیش رو تشکیل جلسه خواهد داد». (جزئیات بیشتر)

اولیانوف در واکنش به این خبر در پیامی در صفحه توییتری خود نوشت: «مذاکرات وین در تاریخ ۲۷ دسامبر از سرگرفته می‌شود. معمولاً شرکت در یک برنامه و کار جدی بین کریسمس کاتولیک و سال نو روال نیست اما در این مورد خاص، نشان می‌دهد که تمامی مذاکره‌کنندگان تمایلی به اتلاف وقت ندارند و به دنبال احیای برجام در سریع‌ترین زمان ممکن هستند».

اعلام تاریخ دور جدید مذاکرات در شرایطی انجام شده که اخیرا «رابرت مالی» نماینده ویژه آمریکا در امور ایران ابراز امیدواری کرده بود که مذاکرات درباره توافق هسته‌ای ایران در وین، هرچه سریع‌تر ادامه پیدا کند.

مالی در مصاحبه شامگاه سه‌شنبه با شبکه «سی‌اِن‌اِن»، ضمن اشاره به اینکه مشخص نیست چه زمانی مذاکرات وین ممکن است از سر گرفته شود، اما گفت: «امیدواریم هرچه سریعتر این اتفاق رخ دهد».

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خدایا کاری کن این عکس
      را نبینیم

    • سورنا

      اتفاقا روسیه اصلا خواهان احیائ برجام نیست.

    • فرهاد

      بله همه به از غیر از تو

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج