۱۱۸۴۶۹۸
۵۰۵۲
۵۰۵۲
پ

عکس یکتا ناصر، لبخنده و حکایت یک لالایی

یکتا ناصر با انتشار عکسی از خود در کنار زنده‌یاد حمید لبخنده که در پشت صحنه سریال «با من بمان» ثبت شده است، حاطره‌ای از این کارگردان را روایت کرد.

برترین‌ها: یکتا ناصر با انتشار عکسی از خود در کنار زنده‌یاد حمید لبخنده که در پشت صحنه سریال «با من بمان» ثبت شده است، حاطره‌ای از این کارگردان را روایت کرد.

عکس یکتا ناصر، لبخنده و حکایت یک لالایی

سریال «با من بمان» به کارگردانی حمید لبخنده در سال ۱۳۷۹ تا ۱۳۸۱ به سفارش شبکه سه سیما ساخته شد و در سال ۱۳۸۱ به روی آنتن رفت.

حمیدرضا پگاه، یکتا ناصر، افسانه بایگان، سام درخشانی و هما روستا، جمال اجلالی، مهدی پاکدل و ستاره اسکندری از بازیگران اصلی این سریال بودند.

یکتا ناصر با روایت خاطره‌ای از این سریال نوشته است:

«آقای حمید لبخنده، عزیزم استاد عزیزم، در این عکس از سریال «بامن بمان» شما داشتید برای یکی از صحنه‌ها یک لالایی قدیمی را که شاید خودتان هم با آن آرامش می گرفتید را با من تمرین می‌کردید. هنوز هم خاطرم هست که برای لحظه به لحظه هر پلانی چه قدر با انرژی و با انگیزه تلاش می کردید.

ای کاش می‌توانستم آن‌گونه که شما دوست داشتید این لالایی را زمزمه کنم تا شاید اندکی آرامش را به پاس تمامی آموزه هایتان که همواره آویزه گوشم است، به شما هدیه کنم.

اندوه عمیقم از رفتنتان یک طرف، حسرت و غمم از سالها کارنکردنتان به عنوان نویسنده، کارگردان و تهیه کننده یک طرف دیگر، ما را محروم کرد آزار نابخردان از آن همه توانایی ... تسلیت می‌گویم به نزدیکان و دوستداران شما.»

حمید لبخنده، بازیگر و کارگردان باسابقه تئاتر و تلویزیون شامگاه شنبه ( ۱۸ دی ماه) بر اثر عوارض ناشی از یک عمل جراحی درگذشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج