۱۱۸۶۳۳۱
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

واکنش به فیلم منتشرشده از باغ پرندگان مشهد

معاون نظارت و پایش اداره‌کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: متولیان باغ پرندگان مشهد تلاشی برای حل معضلات این مجموعه انجام نداده‌اند.

ایرنا: معاون نظارت و پایش اداره‌کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: متولیان باغ پرندگان مشهد تلاشی برای حل معضلات این مجموعه انجام نداده‌اند.

محمد عرفانی روز شنبه در خصوص فیلمی که از یک پرنده زخمی در باغ پرندگان مشهد در شبکه‌های مجازی منتشر شد با بیان اینکه شیوه‌نامه کاملا مشخصی به باغ پرندگان مشهد ارائه شده است، اظهار داشت: مشکلات موجود با توجه به پیگیری‌های مداوم، به مقامات ذیصلاح منعکس شده و در دستور کار این اداره کل نیز هست.

واکنش به فیلم منتشرشده از باغ پرندگان مشهد

در چند ساعت گذشته انتشار ویدئویی در فضای مجازی از یک پرنده در باغ پرندگان مشهد، که نشان‌دهنده وضعیت وخیم سلامت این پرنده است، نگرانی دوستداران محیط زیست را از شرایط نابسامان نگهداری این پرندگان دامن زده است.

این مسوول در خصوص معضلات باغ پرندگان مشهد بیان داشت: مشکلات این باغ کماکان تداوم دارد و علیرغم نظارتها، اخطاریه های متعدد و پیگیری‌های قضایی، اقدام اساسی در حل معضلات این مجموعه توسط متولیان باغ پرندگان انجام نشده است.

عرفانی افزود: در همین راستا امسال اخطاریه های متعددی به مسوولان باغ پرندگان داده و مکاتباتی با مراجع ذیصلاح انجام شده است، که خوشبختانه در بازدید سرزده دادیار پیشگیری از وقوع جرم دادسرای عمومی و انقلاب مشهد به اتفاق کارشناسان اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی، موضوع نابسامانی آن مرکز توسط مقام قضایی کاملا بررسی و توضیحات کارشناسی به صورت حضوری بیان شد.

معاون نظارت و پایش اداره‌کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی اظهار کرد: مجدداً در روز جاری نیز باغ پرندگان مشهد مورد بازدید قرار گرفت و موارد و تذکرات لازم برای رعایت مسائل زیست محیطی به مسوولان مجموعه داده شد و مراتب در ماه جاری به صورت کتبی به مبادی ذیربط منعکس و درخواست برای تعیین تکلیف محل مذکور به مراجع ذیصلاح ارسال شد.

وی تاکید کرد: موضوع از طریق دامپزشک مجموعه نیز در حال پیگیری و روند درمان هم اکنون در جریان است.

"باغ پرندگان مشهد" نخستین مجموعه نوع خود در شرق کشور، از سال ۱۳۹۱ آغاز به کار کرده است که انواع پرندگان با گونه‌های کمیاب ایرانی، آسیایی و آفریقایی در آن نگهداری می‌شوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • خدا

      اصلا کی این فیلم رو پخش کرده ؟؟؟؟
      اول باید اونو بگیرین وبه اشد مجازات محکوم کنین!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج