جاباما
۱۱۸۷۹۰۹
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

معاون رئیسی: قرار نیست افکار فمینیستی رواج یابد

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: قرار نیست الگوهایی مثل سند ۲۰۳۰ و یا افکار فمینیستی را در دستور کار قرار دهیم، آن‌قدر در اسلام نقاط قوت و مثبت وجود دارد که نیازی نیست دنیا برای ما نسخه بپیچد.

ایسنا: معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: قرار نیست الگوهایی مثل سند ۲۰۳۰ و یا افکار فمینیستی را در دستور کار قرار دهیم، آن‌قدر در اسلام نقاط قوت و مثبت وجود دارد که نیازی نیست دنیا برای ما نسخه بپیچد.

سید محمد حسینی روز جمعه در نشستی که در مجتمع فرهنگی سرو کاشمر برگزار شد، افزود: متأسفانه بسیاری القاء یاس و ناامیدی در کشور می‌کنند و می‌خواهند در برابر غرب تسلیم شویم.

معاون رئیسی: قرار نیست افکار فمینیستی رواج یابد

وی بیان کرد: با گشایش‌هایی که دارد انجام می‌شود در حال عبور از این مراحل هستیم به طوری که حتی غربی‌ها و آمریکایی‌ها به این موضوع اعتراف می‌کنند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به اینکه باوجود کاستی‌ها و کمبودهایی که در کشور داریم باید انسجام و یکپارچگی خود را نشان دهیم، تصریح کرد: متأسفانه در چند سال گذشته بسیاری از پروژه‌های نیمه‌کاره حتی آن‌هایی که بالای ۹۰ درصد بودند رها شدند در صورتی که اگر کمی همت می‌شد به نتیجه می‌رسیدند.

وی گفت: هرچند بیش از ۹۰ درصد بودجه کشور برای کارهای جاری هزینه می‌شد و کارهای عمرانی کمتر صورت می‌گرفت اما امیدواریم این وضعیت بهبود یابد.

حسینی افزود: در بودجه‌ای که نوشته شده هزینه‌های جاری دولت و دستگاه‌های اداری ۱۵ درصد کمتر می‌شود تا در بخش سرمایه‌گذاری و تملک دارایی‌ها اقدامات خوبی صورت گیرد و شاهد سرعت در ساخت و ساز باشیم.

وی با اشاره به شروع سند ۲۵ ساله همکاری راهبردی اظهار کرد: با جدیتی که دولت دارد اقدامات خوبی صورت خواهد گرفت، در کشور پروژه‌هایی داریم که باید سرعت بگیرند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور ادامه داد: برای گره‌گشایی از کار مردم و تولیدکنندگان بیشتر باید تلاش نمود، در این خصوص از سرمایه‌گذاران استقبال می‌کنیم و استانداران و فرمانداران باید راه را هموار کنند.

وی با بیان اینکه روابط با دیگر کشورها توسعه پیدا می‌کند، بیان کرد: در سفر اخیر رئیس جمهور در گام اول تا ۱۰ میلیارد دلار برای گسترش روابط اقتصادی هدف‌گذاری شد.

حسینی توجه به فرودگاه کاشمر را موجب رونق منطقه دانست و گفت: تمامی سرمایه‌گذارانی که حتی در خارج هستند باید شناسایی و برای حضورشان در کشور دعوت شود.

وی همچنین مطرح کرد: معاونت امور زنان ریاست جمهوری به نسبت گذشته فعال‌تر شده و الگوها بر اساس ارزش‌ها و فرهنگ اصیل اسلامی در حال طراحی و برنامه‌ریزی است.

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: بیانیه گام دوم انقلاب باید در این دوره مورد توجه باشد، عزت، عقلانیت، برادری، وحدت، استقلال، آزادی، اخلاق و معنویت مسائلی هستند که همه دنیا توجه می‌کنند و فقط مختص مرزهای جغرافیایی ایران نیست و در سطح دنیا قابل ارائه است.

وی تصریح کرد: گرفتاری‌هایی که به دلیل تعلل، رخوت و رکود در سال‌های اخیر بوده را نباید به حساب کل نظام گذاشت، برخی مدیران و مسئولان وظیفه خود را درست انجام ندادند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور اظهار کرد: اگر مدیرانمان روحیه جهادی، ساده زیستی و انقلابی داشته و به دنبال منافع شخصی نباشند کارها پیش می‌رود، مبارزه با فساد و سبک زندگی اسلامی باید در کشور گفتمان قالب شود.

وی بیان کرد: قانون خانواده و جوانی جمعیت احصاء شده و برای اولین بار در سال آینده حدود ۱۲ هزار میلیارد تومان برای آن اعتبار در نظر گرفته شده است.

حسینی در ادامه به طرح شفافیت اشاره کرد و گفت: متأسفانه کسانی که به دنبال سوء استفاده، اختلاس و منافع شخصی هستند با طرح شفافیت مخالفت بوده و می‌خواهند در این مورد ابهام وجود داشته باشد.

وی افزود: برای پیشگیری از حقوق نجومی همه دستگاه‌ها در سامانه مشخصی باید اطلاعات لازم را ثبت‌نام کنند تا کنترل شود و به گونه‌ای نباشد که عده‌ای برای خود حیاط خلوت درست کرده و هرچه خواستند پرداخت کنند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور بیان کرد: بی‌عدالتی است که برخی بی‌حساب و کتاب حقوق‌ آن‌ چنانی داشته باشند در حالی که مردم مشکل دارند باید این مسائل اصلاح شود.

وی در پایان گفت: طی پنج ماه اخیر نه تنها در دیپلماسی خودمان رشد داشتیم بلکه در مسائل اقتصادی و فرهنگی اقدامات خوبی در حال انجام است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج