۱۱۸۸۲۰۵
۵۰۱۹
۵۰۱۹
پ

رپورتاژ آگهی

۲۵ درصد تخفیف برای لبخند مادران

در تمام جهان هر سال یک روز را به گرامی داشت زحمات زنان و مادران اختصاص می‌دهند. هر چند زحمات یک مادر را هرگز نمی‌توان با یک جشن و هدیه، جبران کرد. در ایران روز مادر ۳ بهمن ۱۴۰۰، ۲۰ جمادی‌الثانی زادروز دختر پیامبر اسلام، فاطمه زهرا (س) است؛ و به علت قمری بودن تاریخ تولد حضرت فاطمه زهرا (س) در ایران روز مادر تاریخ هجری شمسی ثابتی ندارد و هر ساله این روز در تقویم ما در حال چرخش است.

در تمام جهان هر سال یک روز را به گرامی داشت زحمات زنان و مادران اختصاص می‌دهند. هر چند زحمات یک مادر را هرگز نمی‌توان با یک جشن و هدیه، جبران کرد. در ایران روز مادر ۳ بهمن ۱۴۰۰، ۲۰ جمادی‌الثانی زادروز دختر پیامبر اسلام، فاطمه زهرا (س) است؛ و به علت قمری بودن تاریخ تولد حضرت فاطمه زهرا (س) در ایران روز مادر تاریخ هجری شمسی ثابتی ندارد و هر ساله این روز در تقویم ما در حال چرخش است.

هدیه‌های مختلفی براساس سلیقه و نیاز افراد به مادران در این روز داده می‌شود. از ادکلن و عطر گرفته تا لوازم مربوط به دکوراسیون خانه. برخی افراد نیز با دادن کارت هدیه، تصمیم گیری را بر عهده خود فرد می‌گذارند.

برترین‌ها نیز به همین دلیل و نزدیک بودن روز مادر یک خبر ویژه برای شما دارد. به گزارش برترین‌ها، ژرمن کالا به عنوان یکی از قوی‌ترین وارد کنندگان محصولات اورجینال اروپایی، آلمانی و ترک در حوزه اکسسوری خانه و آشپزخانه، حمام و سرویس بهداشتی، اتاق خواب و کالای خواب جشنواره ویژه‌ای به مناسبت روز مادر اجرا خواهد نمود.

۲۵ درصد تخفیف برای لبخند مادران
جشنواره ویژه روز مادر

خانه به عنوان یک نقطه امن برای همه اعضای خانواده شناخته می‌شود. جایی که محل آرامش و رشد افراد است. مکانی که کودکان در آن تربیت می‌شوند و یاد می‌گیرند. تمام زحمات مدیریت این مکان مقدس نیز در فرهنگ ایرانی عمدتا بر دوش مادر است. ژرمن کالا به همین دلیل به مناسبت روز مادر، تخفیف ۲۵ درصدی را بر روی محصولات منتخب سایت خود، اعمال کرده است. تا با خرید و هدیه دادن آنچه دوست دارند، با بهترین کیفیت و از معتبرترین برندها، لبخند را بر روی صورت زنان و مادران این مرز و بوم بیاورید.

این جشنواره از ۲ تا ۵ بهمن ماه جاری می‌باشد. برای استفاده از این تخفیف هیجان انگیز که بر روی محصولات منتخب سایت این شرکت اعمال شده، تنها ۴ روز مهلت دارید. ژرمن کالا تمامی محصولات خود را با تضمین اصل بودن کالا و سلامت آن به آدرس مد نظر شما ارسال خواهد کرد.

ژرمن کالا یکی از معتبرترین فروشگاه‌های اینترنتی در ایران است که از سال ۱۳۹۶ فعالیت خود را آغاز کرده است. این فروشگاه با بیش از چند سال تجربه در زمینه واردات کالای خواب، اکسسوری حمام، سرویس بهداشتی و آشپزخانه اورجینال توانسته سهم خوبی را از بازار داغ رقابتی فروشگاه‌های اینترنتی از آن خود کند. کالا‌های وارداتی ژرمن کالا عبارتند از انواع تشک‌های لاتکس و طبی، زیر تشکی (لتنرست)، بالش، لحاف و انواع اکسسوری متنوع حمام و سرویس بهداشتی، آشپزخانه و ... برای خرید از این فروشگاه کافی است به سایت ژرمن کالا مراجعه کنید و ویترینی از بهترین لوازم خانگی را مشاهده نمایید و با انتخاب هدیه مورد نیاز خود برای مادر یا همسرتان، زندگی تان را زیباتر کنید.

معرفی هدایای روز مادر با ۲۵ درصد تخفیف

اگر علاقه‌مند هستید بدانید چه محصولاتی در این فروش ویژه وجود دارد حتما این بخش را تا انتها مطالعه نمایید. تمام محصولات منتخب سایت ژرمن کالا در این تخفیف حاضر هستند که شما علاوه بر هدیه روز مادر، نیازمندی‌های منزل و اتاق خواب خود را نیز تامین نمایید.

۲۵ درصد تخفیف برای لبخند مادران

لباس زیبا بر تن مادران

ژرمن کالا انواع مختلف پوشاک زنانه، شال و لگ در طرح، رنگ و اندازه‌های مختلف را عرضه می‌کند. هدف ژرمن کالا تامین نیاز خریداران با سلایق مختلف با استفاده از ارائه انواع مختلف پوشاک با کیفیت ترک و اروپایی با قیمت مناسب و مقرون به صرفه است. از لباس تا لگ و شال، ژرمن کالا هر آنچه برای کادوی روز مادر نیاز دارید را ارائه می‌کند. اجناس عرضه شده است.

کالای خواب برای آرامش بیشتر

اگر میخواهید آرامش را به مادر یا همسر خود هدیه دهید یکی از بهترین انتخاب ها، کالای خواب معتبر و با کیفیت است. برخی محصولات این دسته بندی از طرف ژرمن کالا با ۲۵ درصد تخفیف در جشنواره روز مادر ارائه خواهد شد. زیباترین سرویس‌های رو تختی، لحاف و پتو را می‌توانند از بهترین هدایای روز مادر باشند.

۲۵ درصد تخفیف برای لبخند مادران

اکسسوری اتاق خواب

اتاق خواب فقط مکانی برای خوابیدن و لباس پوشیدن نیست بلکه مکانی شخصی و بسیار مهم در خانه است که باید در آن احساس آرامش و راحتی داشته باشید. اتاق خواب در واقع یکی از مهمترین مکان‌ها برای زنان به شمار می‌رود. این مکان است که می‌توانند در کمال آرامش برنامه ریزی کنند، رشد نمایند، در افکار خود جستجو کنند و آرامش درونی خود را گسترش دهند. پس برای یک زن اتاق خواب بسیار مهم است. می‌توانید به عنوان هدیه روز زن، این مکان مهم را برای آن‌ها با زیباترین اکسسوری‌های مربوط به اتاق خواب زیباتر کنید. طراحی و چیدمان اتاق خواب شما باید منعکس کننده استایل و سبک منحصر به فرد شخصی شما باشد. چه تازه به خانه جدیدتان نقل مکان کرده باشید و چه قصد تغییر دکوراسیون اتاق خوابتان را داشته باشید، اکسسوری‌ها و لوازم اتاق خواب ژرمن کالا می‌تواند در تغییر چیدمان این فضا به شما کمک کند. در این جشنواره می‌توانید برخی محصولات این دسته را با ۲۵ درصد تخفیف خریداری نمایید.

به شما پیشنهاد می‌کنیم اگر هنوز هدیه مناسبی برای این روز مقدس و برای این همراهان مقدس زندگی پیدا نکرده اید به سایت ژرمن کالا به آدرس www.germankala.com مراجعه کرده و از تخفیفات ویژه جشنواره روز مادر بهره ببرید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج