جاباما
۱۱۸۸۸۱۱
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

مشاور رسانه‌ای وزیر کار:

یارانه ۲۲۵میلیاردی برای رسانه حامی دولت روحانی

جالب است بدانید که "مجموعه رسانه‌ای خبر" وابسته به حسین‌انتظامی، معاون مطبوعاتی وقت دولت که ‎خبرآنلاین هم ذیل آن تعریف می‌شود، فقط در نیمه دوم سال ۹۲، نزدیک به یک میلیاردتومان یارانه مطبوعاتی دریافت کرده است.

ایرنا: مشاور رسانه‌ای وزیر کار در رشته توئیتی از یارانه ۲۲۵ میلیاردتومانی سایت حامی دولت‌های یازدهم و دوازدهم در سال‌های گذشته خبر داد.

«بهزاد مهرکش» روز دوشنبه در صفحه شخصی خود نوشت: «خبرآنلاین رسانه حامی دولت سابق و متعلق به علیرضا معزی، معاون اطلاع‌رسانی دفتر حسن‌روحانی در زمان ریاست‌جمهوری، این روزها به شدت نگران شفافیت درباره ‎وزارت کار شده است؛ جالب است بدانید که "مجموعه رسانه‌ای خبر" وابسته به حسین‌انتظامی، معاون مطبوعاتی وقت دولت که ‎خبرآنلاین هم ذیل آن تعریف می‌شود، فقط در نیمه دوم سال ۹۲، نزدیک به یک میلیاردتومان یارانه مطبوعاتی دریافت کرده؛ جالبتر اینکه همین مجموعه، حتی در دولت قبل‌تر! یعنی از سال ۸۴ تا نیمه اول ۹۲ نیز بیش از ۷میلیاردتومان به علاوه ۳.۱میلیون‌دلار (به قیمت آن سالها) یارانه مطبوعاتی دریافت کرده است؛ یعنی بیش از ۵ درصد کل یارانه مطبوعاتی کشور!!

حالا با یک محاسبه ساده و قیاس شاخص ارز تا امروز این مبالغ دریافتی، متناسب با بلایی که رئیسشان بر سر اقتصاد کشور آورده است، فقط تا پایان سال ۹۲ چیزی معادل ۲۲۵ میلیاردتومان می‌شود!! یعنی یارانه‌ای به میزان سهم ۵ میلیون ایرانی؛ آقایان معزی و مهاجری اینهاست که شفافیت می‌خواهد.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج