۱۱۸۹۰۲۳
۴ نظر
۵۰۰۵
۴ نظر
۵۰۰۵
پ

رئیسی درباره مشکلات مردم به حرف آمد

رییس‌جمهور گفت: ناترازی با شاخص‌های اصلی انقلاب اسلامی، مردم را رنج می‌دهد و انتظار دارند همه دستگاه‌ها و نهاد‌ها در تراز انقلاب اسلامی در مسیر رفع مشکلات و پیشرفت و آبادانی کشور گام بردارند.

خبرگزاری ایرنا: آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز سه‌شنبه در جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر با گرامیداشت یاد امام بزرگوار و شهدای عالیقدر انقلاب اسلامی و با قدردانی از فعالیت‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون به‌ویژه تلاش‌های مستمر آیت الله جنتی در این شورا، گفت: امروز لازم است با خلاقیت و ابتکار عمل، گام‌های بلندی در جهت بالندگی هر چه بیشتر این شورا برداشته شود و در این مسیر دوره ۴۰ سال گذشته، تجربه ارزشمندی برای گام‌های آتی خواهد بود.

رئیس جمهور ضروت ایجاد تحول در همه دستگاه‌ها و نهادهای کشور از جمله شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را مورد تأکید قرار داد و گفت: امروز تحول در همه دستگاه‌ها یک نیاز ضروری است.

آیت الله رئیسی افزود: مأموریت اصلی و محوری همه دستگاه‌های کشور ایجاد تحول و تلاش در جهت تبیین دستاوردها در راستای نشاط و امیدآفرینی در جامعه است.

رییسی با تأکید بر ضرورت حرکت در مسیر نورانی خط امام(ره)، گفت: بهترین تبیین‌کننده خط امام(ره)، رهبری عزیز هستند. خط امام(ره) نجات‌بخش کشور است و هر کجا به این خط نورانی و شاخص‌ها توجه شده، آنجا حوزه موفقیت ما بوده است.

رییس‌جمهور با بیان اینکه مراسم دهه فجر و ۲۲ بهمن درحقیقت بازخوانی جریان انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: امروز مردم می‌خواهند تا نهادهای برخاسته از اراده آنها در دولت و مجلس عقب‌ماندگی‌ها را جبران کنند. ناترازی با شاخص‌های اصلی انقلاب اسلامی مردم را رنج می‌دهد و انتظار دارند همه دستگاه‌ها و نهادها در تراز انقلاب اسلامی در مسیر رفع مشکلات و پیشرفت و آبادانی کشور گام بردارند.

وی ادامه داد: مراسم دهه فجر و ۲۲ بهمن صرفاً بیان یک اتفاق تاریخی نیست و این مراسم هر سال پیام خاص خود را دارد.

رییس‌جمهور با اشاره به اهمیت ایجاد و تقویت روحیه امید در بین مردم، گفت: دشمنان تلاش بسیار زیادی برای ایجاد یأس و ناامیدی، انجام می‌دهند و در این راستا بیان اقدامات انجام شده و طرح‌هایی که برای اجرا وجود دارد، می‌تواند موجب افزایش امید در بین مردم باشد.

وی با تاکید بر اهمیت مردمی کردن مناسبت‌های دینی و ملی به ویژه ایام دهه فجر، گفت: از افتخارات جمهوری اسلامی ایران آن است که مبتنی بر اراده و رأی مردم، شکل گرفته و حرکت می‌کند و مردم در همه امور محوریت دارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خدایا شکرت یادش افتاد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خودش مشکل سازه اصلیه

    • بدون نام

      آقای ریسی تازمانی ک دست این دزدها واختلاس گران را نبرید ب ولا هیچی نمیشه... ببرید بعدنگاه کنید

    • مهدی

      حالا چه عجله‌ای بود، میتوانستند بعداً در موردش صحبت کنند، صیر مردم زیاد است.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج