۱۱۸۹۵۵۷
۹ نظر
۵۰۰۶
۹ نظر
۵۰۰۶
پ

اینستاگرام به یک قابلیت جدید مجهز شد

لایو اینستاگرام یکی از بخش‌های مهم این پلتفرم محسوب می‌شود و اکنون ویژگی جدید به شبکه اجتماعی متعلق به متا اضافه شده تا کاربران در پروفایل خود، برنامه زمانی مربوط به لایوهای آینده را با دیگران به اشتراک بگذارند.

دیجیاتو: لایو اینستاگرام یکی از بخش‌های مهم این پلتفرم محسوب می‌شود و اکنون ویژگی جدید به شبکه اجتماعی متعلق به متا اضافه شده تا کاربران در پروفایل خود، برنامه زمانی مربوط به لایوهای آینده را با دیگران به اشتراک بگذارند.

«آدام موسری» رئیس اینستاگرام در ویدیویی که توسط توییتر به اشتراک گذاشت، ویژگی جدید شبکه اجتماعی متعلق به متا را معرفی کرد و توضیح داد که کاربران اکنون می‌توانند در بالای پروفایل خود از نشان خاصی استفاده کنند تا لایوهای آینده خود را به اطلاع دیگران برسانند. همچنین دنبال کنندگان می‌توانند با انتخاب این نشان در آن مشترک شوند تا پیش از آغاز پخش زنده به آن‌ها یادآوری شود.

اینستاگرام به یک قابلیت جدید مجهز شد

نکته مهم دیگر که احتمالا برای تولید کنندگان محتوا مفید خواهد بود، اینکه کاربران می‌توانند به تعداد دلخواه خود لایو برنامه‌ریزی شده ایجاد کنند. موسری در ویدیو خود توضیح می‌دهد که در گذشته، کاربران از طریق پست یا استورها به فالوورهای خود درباره لایوهای آینده اطلاع رسانی می‌کردند. اکنون اینستاگرام برای اطلاع رسانی به دیگران درباره لایوهای آینده خود، راهی اختصاصی ارائه کرده است.

همچنین نشان بالای صفحه پروفایل که لایوهای آینده را نشان می‌دهد، نه تنها برای فالوورها، بلکه برای تمام افرادی که از پروفایل کاربران بازدید می‌کنند، قابل مشاهده خواهد بود. بنابراین کاربران از این طریق می‌توانند افراد بیشتری را جذب برنامه‌های زنده خود کنند.

قابلیت پخش زنده یا لایو اینستاگرام به یکی از بخش‌های مهم اینستاگرام تبدیل شده است و به ویژه تولید کنندگان این پلتفرم از این ابزار برای تعامل مستقیم با فالوورهای خود استفاده می‌کند. تاکنون قابلیت‌های نسبتا کوچک دیگری مانند قطع کردن صدا برای لایوهای این شبکه اجتماعی ارائه شده و اکنون قابلیت اعلام لایوهای آینده، می‌تواند کمک بسیار زیادی به سازندگان کند.

موسری در این ویدیو همچنین اشاره کرد که کاربران اکنون می‌توانند از تمام محتوای ویدیویی این پلتفرم برای قابلیت Remix استفاده کنند. هفته گذشته اعلام شده بود که اینستاگرام در حال کار روی این ویژگی شبیه به تیک تاک است و اکنون در دسترس کاربران قرار گرفته تا بتوانند با استفاده از ویدیوی خود با Reels یک کاربر دیگر ارتباط برقرار کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بسوزند حالا عالی

    • بدون نام

      روس ها چه حرصی بخورند خخخخخ

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تلگرام که از اینستاگرام بهتره چرا حرص بخورن تازه مالکان توییتر و اینستا و ...مورد حمایت دولت آمریکا هستن از دوروف کسی حمایت نمیکنه حتی تو روسیه یه مدت تلگرام و فیلتر کردن روسها باهوشتر از آمریکاییهان دولتشون حمایت نمیکنه

    • بدون نام

      فیلتر توئیتر فیسبوک یوتیوب وایبر سایتا اپ ها رو بردارند

    • بدون نام

      دم امریکا گرم

    • گلبرگ

      لعنت به اینستاگرام

    • بدون نام

      اینستاگرام چقدر هزینه میکند و به دنبال چیست؟

    • بدون نام

      اینستاگرام با تمام به روز رسانی و تجهیز در امکانات دیگر ، بزودی رو به زوال است و به خسارت های مالی سنگین دچار خواهد شد

      پاسخ ها

      • sina

        خدایا اینا این همه توهم و از کجا میارن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج