adexo3
۱۱۹۳۲۹۵
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

جزئیات حریق در مجموعه ورزشی آبی در کرج

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به جزئیات حریق در یک مجموعه ورزشی آبی در گرمدره اعلام کرد: خوشبختانه مورد مصدومیت و تلفات جانی نداشتیم.

ایسنا: سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به جزئیات حریق در یک مجموعه ورزشی آبی در گرمدره اعلام کرد: خوشبختانه مورد مصدومیت و تلفات جانی نداشتیم.

سید جلال ملکی در این باره اظهار کرد: ساعت ١٨:۴٨ پنجشنبه شب در پی تماس از طرف همکارانشان در آتش نشانی گرمدره یک مورد آتش سوزی در یک مجموعه ورزشی در همان محدوده به سامانه ١٢۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد که بلافاصله پس از آن دو ایستگاه آتش نشانی به همراه دو دستگاه بالابر هیدرولیکی به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: عوامل آتش نشانی گرمدره، آتش نشانی کرج و آتش نشانی شهر قدس نیز به همراه تجهیزات در محل حضور داشتند. آتش نشانی تهران نیز به همکاران اضافه شده و عملیات را آغاز کردند. این محل مجموعه ورزشهای آبی بود که سوله ای به وسعت ٢٠هزار متر و با ارتفاع ٢٠ متر بود. این محل برای برگزاری ورزش‌ها و تفریحات آبی بود که به گفته کسانی که در محل حضور داشتند دو سالی بود از این مجموعه استفاده نمی‌شد.

ملکی اظهار کرد: سقف این مجموعه آجری و بتنی نبود و حدود ١٠٠٠ متر از آن کاملا شعله ور بود. به دلیل ارتفاعی که داشت دسترسی به آن سخت بود و آتش به بخشی از دیواره های کناری نیز سرایت کرده بود.

وی ادامه داد: دیواره های اطراف نیز شعله ور بود و به دلیل ذوب شدن سقف های در حال سوختن، بخشی از لوازم داخل سوله نیز دچار آتش سوزی شده بود. آتش نشانان با هماهنگی یکدیگر عملیات را آغاز کردند و پس از مدتی موفق شدند آتش را خاموش کنند. خوشبختانه مورد مصدومیت و تلفات جانی نداشتیم.

ملکی در پایان گفت: در مرحله پایانی و لکه گیری، آتش نشانان تهران محل حادثه را به عوامل گرمدره و کرج تحویل دادند و مراجعت کردند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج