اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۱۹۳۵۰۱
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

واکمن‌های جدید سونی با روکش طلا!

سونی NW-WM۱ZM۲ و سونی NW-WM۱AM۲ دو مدل از سری واکمن‌های سونی هستند که دارای روکش طلا و فناوری آمپر دیجیتال S-Master می‌باشند.

فرارو: اخیرا سونی سری واکمن های Signature خود را در بازار آسیا معرفی کرده است. سونی NW-WM۱ZM۲ و سونی NW-WM۱AM۲ دو مدل از این سری واکمن‌ها هستند که دارای روکش طلا و فناوری آمپر دیجیتال S-Master می‌باشند.

واکمن‌های جدید سونی با روکش طلا!

واکمن‌های NW-WM1ZM2 و NW-WM1AM2 سونی دارای یک صفحه نمایش ۵.۰ اینچی با وضوح HD هستند و یک تجربه شنیداری صوتی با وضوح بالا را ارائه می‌دهند. این واکمن‌ها مجهز به وایفای هستند که دستگاه‌ها از طریق آن می‌توانند به اینترنت متصل شوند و موسیقی‌های مختلفی را دانلود کنند. هر دو مدل واکمن از فناوری دیجیتال S-Master HX استفاده می‌کنند.S-Master HX فناوری داخلی سونی از برند واکمن است.

واکمن‌های جدید سونی با روکش طلا!

آمپلی‌فایر دیجیتال کامل موجود در واکمن‌ها سبب ارائه کامل صدا‌ها می‌شود. NW-NW-WM۱ZM۲ در یک شاسی ۴N با روکش طلا و خلوص ۹۹.۹۹% عرضه می‌شود که از مس بدون اکسیژن (OFC) ساخته شده است. از سوی دیگر، NW-WM۱AM۲ از یک قاب آلیاژ آلومینیومی مستحکم ساخته شده است که حسی جعبه‌ای در دست را ارائه می‌دهد.

این واکمن در رنگ مشکی طراحی شده است. این دستگاه‌ها دارای سیستم عامل اندروید ۱۱ می‌باشند و تا ۴۰ ساعت پخش صدای FLAC با رزولوشن بالا ۹۶ کیلوهرتز را ارائه می‌دهند. هر دو مدل دارای جک صدا و پورت USB Type-C هستند. NW-M۱AM۲ دارای ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی است، در حالی که NW-WM۱ZM۲ با ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی عرضه می‌شود. هر دو واکمن از کارت microSD پشتیبانی می‌کنند.

واکمن‌های جدید سونی با روکش طلا!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج