اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۱۹۵۷۲۹
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

انتقاد پوتین از ترغیب کی‌یف به نظامی‌گری

رئیس‌جمهور روسیه از اقدام ائتلاف ناتو در ارسال سلاح‌های پیشرفته به اوکراین و ترغیب این کشور به نظامی‌گری انتقاد کرده است.

ایرنا: رئیس‌جمهور روسیه از اقدام ائتلاف ناتو در ارسال سلاح‌های پیشرفته به اوکراین و ترغیب این کشور به نظامی‌گری انتقاد کرده است.

آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا عصر یکشنبه گفت که «جو بایدن» است در هر زمان با «ولادیمیر پوتین»، رئیس‌جمهور روسیه گفت‌وگو کند. او گفت مهم است که از بروز جنگ جلوگیری شود.

انتقاد پوتین از ترغیب کی‌یف به نظامی‌گری

بلینکن علی‌رغم بیان اینکه آمریکا به همراه متحدانش یک بسته تحریمی علیه روسیه آماده کرده گفت که اعمال این تحریم‌ها قبل از آغاز حمله روسیه به معنای از دست رفتن بازدارندگی در برابر این کشور خواهد بود.

بعد از اظهارات بلینکن، خبرگزاری اسپوتنیک گزارش داد پوتین در گفت‌وگوی تلفنی با «امانوئل مکرون»، رئیس‌جمهور فرانسه از تلاشهای ناتو برای ارسال سلاح به اوکراین و همچنین اقدام ناتو در ترغیب اوکراین برای توسل به راهکارهای نظامی انتقاد کرده است.

رسانه‌ها گزارش داده‌اند مکرون بعد از گفت‌وگوی تلفنی با پوتین با ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهور اوکراین تماس گرفته است. این تماس تلفنی 105 دقیقه به طول انجامیده است.

کاخ الیزه در بیانیه‌ای اعلام کرده که این گفت‌وگوی تلفنی یک روز بعد از آن انجام شده که زلنسکی به مکرون گفته بود که اوکراین به آنچه «اقدامات تحریک‌آمیز» روسیه خوانده شده واکنش نشان خواهد داد.

تحولات اوکراین در روزهای اخیر شتابی مضاعف به خود گرفته و توجه بسیاری از ناظران مساُئل بین‌المللی را معطوف شرق اروپا کرده است. «ولادیمیر پوتین»، رئیس‌جمهور روسیه و سایر مقام‌های این کشور در روزهای گذشته بارها ادعاهای مقام‌های کشورهای غربی درباره قصد مسکو برای حمله به اوکراین را رد کرده و گفته‌اند خواستار جنگ نیستند.

با این حال، جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا که امروز یکشنبه نشستی با اعضای تیم امنیتی خود داشت مدعی شده که پوتین تصمیم خودش را برای حمله به اوکراین گرفته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج