۱۱۹۵۷۳۳
۵۰۱۴
۵۰۱۴
پ

خواهران طلاب هم از نوشین معراجی شاکی شدند

اشاعه فرهنگ بی حیایی و بی‌عفتی (زنا) در جامعه اسلامی آن هم از تریبون جشنواره‌ای که مقدس است و متعلق است به فجر انقلاب، فجری که با قطره قطره خون شهدا ساخته شده و الان جشن آن را می‌گیریم، چرا باید در چنین جشنواره ای از ازدواج سفید سخن گفته شود؟

دیده بان ایران: به دنبال برگزاری چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر و حواشی آن؛ اساتید و طلاب مدرسه علمیه فاطمیه (س) خواهران استان قزوین در بیانیه‌ای این حرکت را محکوم و خواستار برخورد با مسببین ان شدند.

متن بیانیه بدین شرح است

بسم الله الرحمن الرحیم

اسلام دین عفت و حیا، دین امنیت و اخلاق است، و برخی چه قبیحانه به ترویج فرهنگ زشت و باطل و بی دینی و بی حیایی می‌پردازند، مگر آنها نمی‌دانند که خداوند مروجان فرهنگ زشت را مانند انجام دهندگان آن می‌داند؟ اشاعه فرهنگ بی حیایی و بی‌عفتی (زنا) در جامعه اسلامی آن هم از تریبون جشنواره‌ای که مقدس است و متعلق است به فجر انقلاب، فجری که با قطره قطره خون شهدا ساخته شده و الان جشن آن را می‌گیریم، چرا باید در چنین جشنواره ای از ازدواج سفید سخن گفته شود؟ از بی حجابی‌ها، بی‌عفتی‌ها، پوشش‌های مبتذل هم که بگذریم، حرام خدا را حلال کردن طبق کدامین فتوا است؟

آیا نباید شرم کرد؟

ما بسیجیان، طلاب و اساتید حوزه علمیه فاطمیه (س) استان قزوین ضمن محکوم نمودن این حرکت زشت، خواستار برخورد قاطعانه با چنین افرادی هستیم و از دستگاه‌های ذیربط، صدا و سیما، مسئولین جشنواره، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، و از همه مهم‌تر دولت جمهوری اسلامی و رئیس جمهور انقلابی و مردمی کشور عزیزمان ایران اسلامی خواستاریم تا سیلی محکمی بر صورت افرادی چنین بی حیا بزند که با ترویج فرهنگ بسیار زشت افکار عمومی جامعه را خدشه دار کرده و بی‌عفتی را در جامعه ترویج می‌دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج