۱۱۹۵۹۵۲
۵۰۱۷
۵۰۱۷
پ

قاتلان سرهنگ بازنشسته دستگیر شدند

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از دستگیری قاتلان سرهنگ بازنشسته انتظامی در ارومیه با عملیات ضربتی و مقتدرانه پلیس استان، خبر داد.

پایگاه خبری پلیس: فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از دستگیری قاتلان سرهنگ بازنشسته انتظامی در ارومیه با عملیات ضربتی و مقتدرانه پلیس استان، خبر داد.

سردار مسعود خرم نیا در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی کشف جسد سرهنگ بازنشسته انتظامی "بابا علی نوبخت" در محل گردنه قوشچی، سریعاً اکیپی از عوامل پلیس آگاهی استان به محل عزیمت و رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: با اشراف اطلاعاتی، اقدامات فنی برای شناسایی قاتل یا قاتلان آغاز که در تحقیقات اولیه کارآگاهان جنایی مشخص شد، متهمان ۲ مرد و یک زن هستند که مقتول را به قتل رسانده و از محل متواری شده اند.

فرمانده انتظامی استان در ادامه تصریح کرد: به جهت حساسیت موضوع دستگیری متهمان به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه با به کارگیری توان علمی و روش های نوین کشف جرم در نهایت محل مخفیگاه متهمان شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی؛ ۲ متهم در "ارومیه" و همدست دیگرشان در یکی از شهرهای مرزی استان دستگیر و به پلیس آگاهی استان دلالت شدند.

سردار خرم نیا با اشاره به اینکه این موضوع هیچ ارتباطی با شغل سابق مقتول ندارد، خاطر نشان کرد: متهمان در تحقیقات پلیس به جرم ارتکابی به انگیزه اختلاف شخصی اعتراف و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج