جاباما
۱۲۰۰۷۸۶
۵۵۷۸
۵۵۷۸
پ

فال روزانه ۱۴۰۰/۱۲/۲۴‍

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه برترین‌ها صرفا جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه ۱۴۰۰/۱۲/۲۴‍

فال روزانه ۱۴۰۰.۱۲.۲۴‍

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. احساس سردرگمی می‌کنید و بر این باور هستید که سکان زندگی از دستان شما خارج شده است. در سال تولدتان این شرایط تغییر می‌کند. در این سال فرصتهای بیشتری برای کنترل زندگی پیدا می‌کنید و همه‌چیز بر وفق مرادتان پیش می‌رود. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و سالی سرشار از اتفاقهای خوشایند را رقم بزنید. در فروردین سال آینده شرایطی برای مسافرت پیدا می‌کنید. به نفع شماست که این مسافرت را بیش‌از‌حد طولانی نکنید و سریع‌تر به خانه و زندگی خود باز گردید. سال تولدتان زمان کار و تلاش بیشتر شماست. مطمئن باشید زحمتهایی که در این سال می‌کشید بدون نتیجه باقی نمی‌ماند و مزد تلاشهای شبانه‌روزیتان را دریافت می‌کنید. اتفاق ناگواری در خرداد سال آینده در کمین شما نشسته است. به صلاح شماست که در این ماه بیشتر از همیشه مواظب سلامت وجود نازنینتان باشید. با فرا رسیدن تیر ماه، تغییر مهمی در کار شما ایجاد می‌شود. از تغییرات جدید هراسی نداشته باشید. در نهایت همه چیز به نفع شما تمام خواهد شد. شهریور سال آینده پول به دستتان می‌رسد. تمامی این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای روز مبادا کنار بگذارید. آبان سال آینده یکی از اعضای خانواده با مشکلی بزرگ روبه‌رو می‌شوید. هر کاری که از دستتان بر می‌آید را برای این فرد انجام دهید و به ایشان ثابت کنید که همیشه به فکرش هستید. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را با خاطره‌های خوش به پایان برسانید. در این سال به گونه‌ای رفتار کنید تا به چراغ راهی برای سالهای آینده زندگی شما تبدیل شود.

فال روزانه ۱۴۰۰/۱۲/۲۴‍

 فردی می‌خواهد از شما پول قرض کند، اما دست رد به سینه وی بزنید و مطمئن باشید پولی که به این فرد می‌دهید را هرگز به شما پس نمی‌دهد.  کاری که مدت‌ها است انجام آن به تعویق افتاده است، امروز با کمک همکاران به پایان می‌رسد. شبانه‌روز کار می‌کنید و وقتی را برای اعضای خانواده کنار نمی‌گذارید، این وضعیت زمینه ناراحتی اهل‌ منزل را فراهم کرده است، در نتیجه امروز فرصتی را برای بودن در کنار اعضای خانواده کنار بگذارید و لحظه‌های خوشی را به همراه اهل منزل سپری نمایید.  همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز مرتکب اشتباهی می‌شود و اصلاح این اشتباه نه تنها شما را به دردسر خواهد انداخت، بلکه زمینه نگرانی و اضطراب‌ شما را فراهم می‌کند. اجازه ندهید این اضطراب زمینه دلخوری میان شما و عشق‌زندگی‌تان را فراهم کند و امروز از عشق‌زندگی‌تان درخواست کنید که از این اشتباه‌ درس بگیرید و در آینده مرتکب چنین اشتباهی نشود.

فال روزانه ۱۴۰۰/۱۲/۲۴‍

فرصت بیشتری در کنار اعضای خانواده سپری کنید و به آرامش برسید. منفعتی در کارهای شما ایجاد می‌شود و مشکلات‌ مالی‌تان خاتمه پیدا می‌کند. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنید تا در آینده مشکلات مالی گریبان شما را نگیرد. رفتار ناپسند زیادی دارید، اما همسر یا عشق‌زندگی‌تان به شما ثابت کرده که به‌رغم این رفتار ناپسند، باز هم عاشق شما است و دوست‌تان دارد.  از کاری که به آن مشغول هستید رضایت ندارید و به دنبال تغییر شغل می‌گردید. در آینده‌ای نزدیک شغل جدیدی به شما پیشنهاد می‌شود، این شغل را قبول کنید و موفقیت‌های بیشتری به کارنامه زندگی خود اضافه نمایید. 

 

فال روزانه ۱۴۰۰/۱۲/۲۴‍

احساس می‌کنید از همیشه بیشتر انرژی دارید، از این روحیه برای کمک به دیگران استفاده کنید. خودخواهی را کنار بگذارید و از امروز به بعد بیشتر به فکر فرودستان باشید. پولی که انتظارش را نداشتید به دستتان می‌رسد و هزینه‌های زندگی‌تان را پوشش می‌دهد. با کار بیش‌از‌حد، زمینه دلخوری همسر یا عشق‌زندگی‌تان را فراهم نکنید. مدتی است حسابی گرفتار شده‌‌اید و فرصتی برای سر خاراندن پیدا نمی‌کنید. غم به دل خود راه ندهید، زیرا در چند روز آینده سر شما خلوت می‌شود و شرایطی برای تفریح و استراحت پیدا می‌کنید. گره‌ای در کار شما افتاده و مشکلی بزرگ دارید. فرد باتجربه‌ای برای کمک به این مشکل با شما حاضر به همکاری می‌شود. از تجربه‌های این فرد برای حل مشکل بهره بگیرید و کوله‌بار تجربه‌هایتان را پربارتر کنید.   

فال روزانه ۱۴۰۰/۱۲/۲۴‍

اهل خنده و شادی نیستید و این روحیه زمینه افسردگی شما را فراهم کرده است، امروز زمان مناسبی است تا با خنده، درمانی برای افسردگی‌های خود پیدا کنید. به لحاظ مالی روز خوبی را در پیش دارید و پولی به دست‌تان می‌رسد. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و به کمک این پول، اوضاع مالی‌تان را بهبود بخشید. پولی که مدتی است به کسی قرض داده‌اید امروز به شما بازپرداخت خواهد شد. قسمتی از وقت امروز را به کمک در کارهای خانه اختصاص دهید و به اهل منزل ثابت کنید از هر فرصتی برای کمک به آنها استفاده می‌کنید.  اگر تاکنون عاشق نشده‌اید امروز فرصتی پیدا می‌کنید تا عشقی آتشین را تجربه نمایید، این فرصت را از دست ندهید و بگذارید جوانه عشق در دل شما شکوفه بزند. به خودتان قول بدهید که کمتر سخن بگویید و پرحرفی را کنار بگذارید. از محلی که در آن سرمایه‌گذاری کرده‌اید امروز ضرری متحمل خواهید شد. از این اتفاق درس بگیرید و در آینده بیشتر مواظب پول خود باشید. کارهای مهم را پشت‌گوش نیندازید و به اطرافیان ثابت کنید که در کارها وقت‌شناس و مصمم هستید. 

فال روزانه ۱۴۰۰/۱۲/۲۴‍

یکی از دوستان برای بهبود سلامتی‌تان به شما کمک خواهد کرد. پای صحبت بزرگان فامیل بنشینید و از تجربه‌های آنها درس بگیرید. مراقب باشید دشمنی که در لباس دوست پنهان‌شده‌ امروز سر شما کلاه نگذارد. این دشمن نقشه پلیدی در سر دارد و امروز می‌‌خواهد روزگار شما را به سیاهی بکشاند. امروز همسر یا عشق‌زندگی‌تان رفتار ناپسندی می‌کند و با این رفتار قلب شما را می‌شکند، در اولین فرصت با عشق‌زندگی‌تان صحبت کنید و دلیل این رفتار ناپسند را جویا شوید. اصرار دارید کارها را به تنهایی انجام دهید و از اطرافیان کمک نمی‌گیرید، این روحیه را کنار بگذارید و روی کمک اطرافیان حساب باز کنید. روز خلوتی را در پیش دارید و فرصتی برای استراحت پیدا می‌کنید. امروز حسابی استراحت کنید تا برای روزهای شلوغ آینده انرژی داشته باشید.  اجازه ندهید اطرافیان در زندگی شخصی شما دخالت کنند.

فال روزانه ۱۴۰۰/۱۲/۲۴‍

سرحال و خوشحال هستید و روز را با انرژی آغاز کرده‌اید. از این انرژی نهایت استفاده را ببرید و کارهای امروز را زودتر از همیشه به پایان برسانید. از جایی که فکرش را نمی‌کردید پولی به دستتان می‌رسد. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و اعضای خانواده را در داشته‌های خود سهیم کنید. امروز با مشکلی روبرو می‌شوید و چاره‌ای پیدا نمی‌کنید به‌غیر از اینکه برای حل این مشکل از اطرافیان کمک بگیرید، اما پیشنهاد می‌کنیم برای حل این مشکل از هر کسی کمک نگیرید و از فردی درخواست کمک کنید که مطمئن هستید مشکل شما را بی‌مزد و منت حل می‌کند و پس از پایان این مشکل از شما توقعی نخواهد داشت. تاکنون از صمیم‌قلب به کسی دل نباخته‌اید و طعم عشقی سوزان را نچشیده‌اید، اما امروز روز عاشقی شما است و به محبوبی دل خواهید باخت و عشقی آتشین را تجربه خواهید کرد. مشکلاتی در محل‌کار یا منزل در پیش‌روی شما قرار می‌گیرد، اما غم به دل خود راه ندهید چرا که به تنهایی از عهده حل این مشکلات بر خواهید آمد. مواظب رفتار و گفتار خود باشید و حرفی نزنید که بعدا از این حرف پشیمان شوید.  

فال روزانه ۱۴۰۰/۱۲/۲۴‍

نگاهی مثبت به زندگی دارید و این روحیه شما را به فردی با نشاط و انرژی تبدیل کرده و اجازه نمی‌دهید مشکلات سد راه شما شوند. این روحیه را ادامه دهید و مطمئن باشید که اطرافیان از این رفتار شما درس خواهند گرفت. چشم‌ از دارایی‌های‌تان بر ندارید و بیشتر از همیشه مواظب حساب‌و‌کتاب‌های‌تان باشید. در غیر این صورت پولی که با هزار و یک زحمت بدست آورده‌اید را از کف خواهید داد.  وسیله‌ای در منزل یا محل‌‌کار شما خراب شده‌ و مجبور هستید که وقت و هزینه زیادی را به تعمیر این وسیله اختصاص دهید. محبت خود را به زبان نمی‌آورید و اطرافیان شما را فرد سنگدلی می‌دانند که به کسی عشق نمی‌ورزد. این روحیه را کنار بگذارید و با اطرافیان از در محبت و صمیمیت وارد شوید. مهارت‌های زیادی ندارید و نبود مهارت و تخصص، جلوی پیشرفت شما را گرفته ‌است، امروز زمان مناسبی است که این وضعیت را خاتمه دهید و با شرکت در دوره‌های آموزشی، فکری به حال افزایش مهارت‌های خود بردارید و درهای پیشرفت و موفقیت را باز کنید. اگر مواظب گذرزمان نباشید، لحظه‌های با ارزش زندگی‌ مثل برق و باد از جلوی چشم‌‌تان عبور می‌کند. همسر یا عشق‌زندگی‌تان هر کاری که از دستش بر می‌آید را برای رضایت شما انجام می‌دهد. اما آن‌گونه که بایدوشاید قدردان زحمت‌های ایشان نیستید. قبل از اینکه ادامه این رویکرد فاصله‌ای عمیق میان شما و عشق‌زندگی‌تان ایجاد کند، در اولین فرصت به وی ثابت کنید که قدر زحمت‌های ایشان را می‌دانید.

فال روزانه ۱۴۰۰/۱۲/۲۴‍

 سفری در پیش دارید و در این سفر نه تنها به شما خوش نمی‌گذرد، بلکه با نگرانی‌های زیادی روبرو خواهید شد. اعضای خانواده علاقه زیادی به شما دارند و از بودن در کنارتان سیر نمی‌شوند.  به لحاظ مالی سودی در معامله‌ها تجربه خواهید کرد. از این تجربه درس بگیرید و زمینه افزایش درآمد خود در آینده را فراهم کنید. استعداد‌ و توانایی‌های خود را دست‌کم نگیرید و در زمینه کاری که به آن علاقه دارید مهارت‌های بیشتری کسب کنید. این رویکرد در آینده شرایط بیشتری برای موفقیت و پیشرفت شما فراهم خواهد کرد. زندگی را جدی‌ بگیرید و اجازه ندهید کارهای عقب افتاده روی هم تلنبار شود. اعضای خانواده و به‌خصوص پدر و مادر شما، اهمیت زیادی به همسر یا عشق‌زندگی‌تان می‌دهند و امروز علاقه و محبت خود را به ایشان ثابت می‌کنند.

فال روزانه ۱۴۰۰/۱۲/۲۴‍

شخصیت جذابی دارید و اطرافیان شما را به عنوان فرد محبوب و مردم‌داری می‌شناسند، این روحیه امروز به کمک شما می‌آید و اطرافیان برای حل مشکلاتی که با آنها دست‌به‌گریبان هستید، دست یاری به سمت شما دراز می‌کنند. قرار است به همراه اعضای خانواده یا دوستان و آشنایان بیرون بروید و حسابی خوش‌بگذرانید، اما اگر مواظب نباشید حساب و کتاب خرج امروز از دست‌تان خارج می‌شود و هزینه زیادی روی دست‌تان گذاشته خواهد شد. به خاطر داشته باشید که راه موفقیت و پیشرفت از میان صبر و بردباری می‌گذرد.  شرایطی مهیا می‌شود تا دانش و مهارت خود را افزایش دهید و یک‌سروگردن بالاتر از رقبا قرار بگیرید.  احساس می‌کنید از همیشه بیشتر عاشق همسر یا عشق‌زندگی‌تان هستید و دنیا را به رنگ عشق و محبت می‌بینید، این احساس را با عشق‌زندگی‌تان در میان بگذارید و امروز را به خاطره‌ای عاشقانه و ماندگار تبدیل کنید.

فال روزانه ۱۴۰۰/۱۲/۲۴‍

انسان سخاوتمندی هستید و دستی گشاده‌ دارید، این روحیه شما را به انسان محبوب و مردم‌داری در میان اعضای خانواده و اطرافیان تبدیل کرده است. در نتیجه گشاده‌دستی را ادامه دهید و تا می‌توانید دست اطرافیان را بگیرید. پولی به دستتان می‌رسد. بهتر است قسمتی از این پول را به کارهای انسان‌دوستانه اختصاص دهید. مطمئن باشید کار خیر شما بدون پاداش نمی‌ماند و در آینده با رونق بیشتری در زندگی روبه‌‌رو می‌شوید.   کار ناتمامی که مدتی است انجام آن به تعویق افتاده را امروز به پایان برسانید. برنامه‌ای که امروز برای پیشرفت ترسیم می‌کنید، در آینده راه را برای موفقیت شما هموار می‌کند. مهمان ناخوانده‌ای در راه منزل شما است و مجبور می‌شوید قسمتی از وقت خود را به پذیرایی از این مهمان اختصاص دهید. احساس می‌‌کنید همسر یا عشق‌زندگی‌تان قدر زحمت‌های شما را نمی‌داند، اما امروز اوضاع تغییر می‌کند و عشق‌زندگی‌تان با انجام کاری محبت‌آمیز به شما ثابت می‌کند که از جان و دل دوستتان دارد و قدر زحمت‌هایی که برای ایشان کشیده‌اید را می‌داند.

فال روزانه ۱۴۰۰/۱۲/۲۴‍

انگیزه زیادی برای انجام کارهای روزانه دارید، این روحیه را تا پایان روز حفظ کنید. امروز احتمال گم‌شدن پول یا کالایی گران‌قیمت وجود دارد، در چنین شرایطی شش‌دانگ حواس‌‌تان را جمع کنید و روز را بدون از دست‌دادن مال و ثروت به پایان برسانید. به رغم زحمت‌های زیادی که در زندگی کشیده‌اید، دستاورد چندانی ندارید و این شرایط زمینه افسردگی شما را فراهم کرده است. اجازه ندهید این افسردگی به شما غلبه کند، زیرا در آینده‌ای نزدیک گره‌ از مشکلات شما باز می‌شود و به موفقیت مهمی دست پیدا می‌کنید. فکرهای خلاقانه‌ای در ذهن دارید،‌ اما از اجرای این ایده‌ها می‌ترسید و نگران هستید که شکست بخورد. امروز زمان مناسبی است تا دل‌تان را به دریا بزنید و ایده‌هایی که مدت‌ زیادی است در سر دارید را اجرا کنید. مطمئن باشید انجام این ایده‌ها هیچ ضرری برای شما به دنبال نخواهد داشت. با فرد باتجربه و دنیا دیده‌ای ملاقات خواهید کرد، این ملاقات را به فال نیک بگیرید و تجربه‌های ایشان را در آینده به چراغ راهی برای موفقیت‌های خود تبدیل نمایید. سفری غیر منتظره در پیش دارید و این سفر برنامه‌هایی که از پیش آماده کرده‌اید را حسابی به هم می‌ریزد. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز حسابی شما را تحویل می‌گیرد. به لطف این شرایط، لحظه‌های عاشقانه‌ای را در کنار عشق‌زندگی‌تان تجربه کنید.

فال روزانه ۱۴۰۰/۱۲/۲۴‍

مشکل بزرگی که با آن دست به گریبان هستید امروز از سر راه‌تان برداشته می‌شود. سبک‌زندگی‌ خود را تغییر دهید و زندگی سالمی را در پیش بگیرید. یکی از آشنایان پیشنهادی برای موفقیت و پیشرفت با شما درمیان می‌گذارد، این پیشنهاد را گوش کنید و مطمئن باشید انجام پیشنهاد این فرد زمینه موفقیت‌های بیشتر شما را فراهم خواهد کرد. پولی به دست شما می‌رسد. این پول را برای خوشی و شادمانی اعضای خانواده خرج کنید.   انسان متخصص و خبره‌ای هستید و مهارت‌های چشمگیری دارید، اما تاکنون فرصتی برای نمایش این مهارت‌ها بدست نیاورده‌اید و این وضعیت زمینه ناراحتی و افسردگی شما را فراهم کرده‌است. جایی برای ناراحتی وجود ندارد چرا که امروز فرصتی دست می‌دهد تا توانایی‌های خود را به رخ اطرافیان بکشید و به آنها ثابت نمایید که چند مرده حلاج هستید. بیشتر از همیشه مواظب رفتار و گفتار خود باشید، در غیر این‌ صورت حرف یا رفتار ناپسندی انجام می‌دهید که این رفتار زمینه شرمساری شما را در نزد دوستان و آشنایان فراهم خواهد کرد. کار ناپسندی را انجام داده‌اید و همسر یا عشق‌زندگی‌تان را ناراحت کرده‌اید، قبل از اینکه این وضعیت زمینه مشاجره و دلخوری را میان شما و عشق‌زندگی‌تان ایجاد کند، دل عشق‌زندگی‌تان را بدست آورید و پشیمانی خود را از انجام این کار به عشق‌زندگی‌تان ثابت نمایید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج