۱۲۰۰۹۶۶
۲ نظر
۶۱۱۳
۲ نظر
۶۱۱۳
پ

دو گوشی پرچمدار شیائومی معرفی شدند

شیائومی امروز در مراسمی پرچمداران جدید خود را برای بازار بین‌المللی معرفی کرد. در این مطلب می‌خواهیم با شیائومی ۱۲ و ۱۲ پرو آشنا شویم؛ محصولاتی که از اسنپدراگون ۸ نسل ۱ و شارژ فوق سریع بهره می‌برند.

دیجیاتو: شیائومی امروز در مراسمی پرچمداران جدید خود را برای بازار بین‌المللی معرفی کرد. در این مطلب می‌خواهیم با شیائومی ۱۲ و ۱۲ پرو آشنا شویم؛ محصولاتی که از اسنپدراگون ۸ نسل ۱ و شارژ فوق سریع بهره می‌برند.
 
دو گوشی جدید شیائومی از نظر ظاهری شباهت بالایی به یکدیگر دارند و تشخیص آن‌ها کمی دشوار است. اما با کمی دقت می‌توانیم ببینیم که سنسورهای دوربین شیائومی ۱۲ پرو اندکی بزرگ‌تر است. به‌علاوه، هر دو دستگاه نسبت به ۱۲X حاشیه‌های کمتری اطراف صفحه دارند.
 
شیائومی ۱۲ پرو
 
پرچمدار حرفه‌ای شیائومی از نمایشگر 6.73 اینچی از نوع امولد Dot با رزولوشن 3200 در 1440 پیکسل بهره می‌برد. این نمایشگر از مرجع DisplayMate امتیاز +A را دریافت کرده و لبه‌هایش خمیده است. حداکثر روشنایی این صفحه به 1500 نیت می‌رسد و نرخ نوسازی آن 120 هرتز است.

دو گوشی پرچمدار شیائومی معرفی شدند

دو گوشی پرچمدار شیائومی معرفی شدند

 
قلب تپنده شیائومی ۱۲ پرو اسنپدراگون ۸ نسل ۱ است که توسط ۸ یا ۱۲ گیگابایت رم LPDDR۵ همراهی می‌شود. این دستگاه همچنین می‌تواند ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی UFS ۳.۱ داشته باشد. یک باتری ۴۶۰۰ میلی‌آمپرساعتی انرژی این گوشی را تامین می‌کند و با شارژ سریع ۱۲۰ واتی سازگار است. برای شارژ بی‌سیم و بی‌سیم معکوس هم به ترتیب شاهد فناوری‌های ۵۰ و ۱۰ واتی هستیم.

دو گوشی پرچمدار شیائومی معرفی شدند

 
در قاب عقب این دستگاه دوربین سه‌گانه قرار گرفته است. این دوربین شامل یک سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، یکی سنسور فوق عریض ۵۰ مگاپیکسلی و یک سنسور تله‌فوتوی ۵۰ مگاپیکسلی با فاصله کانونی ۴۸ میلی‌متری می‌شود. این گوشی در بخش سلفی از سنسور ۳۲ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. شیائومی ۱۲ پرو با قیمت پایه ۹۹۹ دلار در رنگ‌های خاکستری، بنفش و آبی به بازار می‌آید.
 
شیائومی ۱۲
 
نسخه استاندارد این خانواده هم موبایلی پرقدرت است. این گوشی نمایشگر 6.28 اینچی از نوع امولد Dot با رزولوشن 2400 در 1080 پیکسلی دارد. حداکثر روشنایی این صفحه به 1100 نیت می‌رسد و پنل آن از نرخ نوسازی 120 هرتزی پشتیبانی می‌کند.

 

 

دو گوشی پرچمدار شیائومی معرفی شدند

دو گوشی پرچمدار شیائومی معرفی شدند

 
این گوشی هم مثل برادر بزرگترش اسنپدراگون 8 نسل 1، 8 یا 12 گیگابایت رم LPDDR5 و 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی UFS 3.1 دارد. شیائومی 12 انرژی خود را از یک باتری 4500 میلی‌آمپرساعتی تامین می‌کند که از شارژ سریع 67 واتی پشتیبانی می‌کند. شارژ بی‌سیم و بی‌سیم معکوس هم مثل مدل پرو است.

دو گوشی پرچمدار شیائومی معرفی شدند

در قاب عقب این دستگاه دوربین سه‌گانه‌ای قرار گرفته که شامل سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، سنسور فوق عریض 13 مگاپیکسلی و سنسور تله‌ماکروی 5 مگاپیکسلی است. شیائومی 12 هم دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی دارد و در رنگ‌های خاکستری، بنفش و آبی با قیمت 749 دلار عرضه می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      گوشی شیائومی نخرید من دارم نرم افزاری افتضاحه مخصوصا اگر آپدیتش کنید کلا بهم می ریزه

    • ناشناس

      من میخوام شیائومی ۱۱ تی بگیرم به جز پردازنده و شارژ وایرلس مشخصاتش هیچ فرق با این نکرده تازه باتری اون ۵۰۰۰ میلی آمپر ولی ۹۹۹ دلار پول خیلی زیاد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج