۱۲۰۱۱۸۱
۱ نظر
۵۵۶۵
۱ نظر
۵۵۶۵
پ

سخنگوی سپاه: ایران دیگر کشور جهان سومی نیست

سردار رمضان شریف اظهار کرد: رسانه‌های معاند و دشمنان ایران در روز‌های اخیر به طور صریح اعلام کردند که ایران دیگر جزو کشور‌های جهان سوم نیست، چراکه دانشمندان برجسته‌ای در حوزه‌های مختلف دارد و این ادعا که قصد نابود کردن اسرائیل را دارد، قابل تامل است و فقط یک شعار نیست.

ایلنا: جلسه هم‌اندیشی ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با حضور روسا و نمایندگان دستگاه‌های عضو ستاد روز چهارشنبه ۲۵ اسفندماه ۱۴۰۰ در دفتر مرکزی این شورا برگزار شد.

سردار رمضان شریف، رئیس ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در این جلسه با اشاره به این که همه مشکلاتی که در جهان اسلام شاهد هستیم، به نوعی با طراحی و برنامه‌ریزی رژیم صهیونیستی اتفاق افتاده است، گفت: یکی از معیارهای سنجش مسلمان واقعی بودن، میزان مقابله و مخالفت با این رژیم غاصب است که در ذهن، عمل و رفتار مسلمانان شکل گرفته است.

سخنگوی سپاه: ایران دیگر کشور جهان سومی نیست

وی ادامه داد: صهیونیست‌ها با برداشت خاصی که از برتری خود به لحاظ دین، نژاد و غیره دارند، دیگران را به حساب نمی‌آورند و با استقرار در یکی از نقاط حساس جغرافیایی که می‌تواند بر جهان اسلام فشار بیاورد، درصدد تسلط بر منطقه و مسلمانان بودند، اما وقوع انقلاب اسلامی در ایران، بزرگترین هدف آنها را که به فراموشی سپردن مساله فلسطین و اشغال این سرزمین بود را به چالش کشید و روز قدس موجب شد، پرونده اشغالگری رژیم صهیونیستی هر ساله مورد واکاوای قرار گرفته و در نتیجه اسرائیل در بزرگ‌ترین هدف خود که به فراموشی سپردن اشغال فلسطین بود، ناکام بماند.

رئیس ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با تاکید بر اینکه برگزاری روز قدس و آگاهی‌بخشی که در پرتو آن صورت می‌گیرد، آثار و برکات غیرقابل انکاری داشته است، اظهار داشت: هر سال همزمان با روز قدس، بزرگ‌ترین راهپیمایی‌ها و تجمعات در جهان اتفاق افتاده است و همین مسئله به‌تدریج شرایط را به نفع مردم مظلوم و مبارز فلسطین تغییر داده است.

شریف با بیان اینکه رژیم صهیونیستی امروز در شرایط خوبی قرار ندارد و امسال فضای روز قدس متفاوت خواهد بود، تصریح کرد: مسئله فلسطین در همه ابعاد، هم به لحاظ آگاهی‌بخشی جهانی و هم در کمک‌رسانی، رو به جلو حرکت کرده است و امروز شرایط به گونه‌ای شده که خود صهیونیست‌ها، اعتراف می‌کنند که دیگر قادر به مقابله با مردم با انگیزه و مصمم فلسطین نیستند و در مقابل آگاهی، توان نظامی و موشک‌های آنها ناتوان شده‌اند.

وی با اشاره به نقش ایران و اهمیت روز جهانی قدس، خاطرنشان کرد: رسانه‌های معاند و دشمنان ایران در روزهای اخیر به طور صریح اعلام کردند که ایران دیگر جزو کشورهای جهان سوم نیست، چراکه دانشمندان برجسته‌ای در حوزه‌های مختلف دارد و این ادعا که قصد نابود کردن اسرائیل را دارد، قابل تامل است و فقط یک شعار نیست.

در ادامه این جلسه، هر یک از اعضای حاضر ضمن تشریح و بررسی وضعیت فعلی رژیم صهیونیستی و تحولات اخیر در سرزمین‌های اشغالی، برنامه‌ها و پیشنهادات خود را در خصوص برگزاری مراسم روز جهانی قدس ارائه کردند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      بله دقیقا- ایران دیگه جهان سومی نیست بلکه جهان چهارمی هست، سلام برپست رفت ایران

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج