۱۲۰۱۸۴۱
۲ نظر
۶۸۹۵
۲ نظر
۶۸۹۵
پ

اولین تصاویر واضح از آیفون ۱۴ پرو

در هفته‌های گذشته شایعات فراوانی درباره گوشی‌های آینده سری آیفون ۱۴ اپل به فضای اینترنت راه یافت، اما اخیراً یک افشاگر مطرح دنیای فناوری، رندر‌های رنگی و بسیار با کیفیتی از مدل پرو این سری را منتشر کرد که می‌تواند طراحی بیرونی این گوشی را با جزئیات بیشتری در برابر چشمان ما قرار دهد.

فرارو: در هفته‌های گذشته شایعات فراوانی درباره گوشی‌های آینده سری آیفون ۱۴ اپل به فضای اینترنت راه یافت، اما اخیراً یک افشاگر مطرح دنیای فناوری، رندر‌های رنگی و بسیار با کیفیتی از مدل پرو این سری را منتشر کرد که می‌تواند طراحی بیرونی این گوشی را با جزئیات بیشتری در برابر چشمان ما قرار دهد.

اولین تصاویر واضح از آیفون ۱۴ پرو

ما هفته هاست می‌دانیم که اپل در حال برنامه ریزی برای راه اندازی خط تولید گوشی‌های سری آیفون ۱۴ خود است. همین امر سبب افشای اطلاعات زیادی درباره این سری شد که برای مثال ما انتظار داریم مدل آیفون ۱۴ پرو دارای طراحی سوراخ دوگانه و ویژگی‌های داخلی بهبود یافته باشد. چند روز پیش، رندر‌های CAD مدل Pro را در فضای اینترنت دیدیم که به ما ایده‌ای در مورد طراحی جلو و عقب آن می‌داد، اما اکنون، Pigtou افشاگر سرشناس دنیای فناوری، رندر‌های مفهومی جدید از این گوشی هوشمند را به اشتراک گذاشته است.

اولین تصاویر واضح از آیفون ۱۴ پرو

این رندر‌ها تمام پروفایل‌های گوشی هوشمند مورد اشاره را نشان می‌دهد. ظاهراً آیفون ۱۴ پرو دارای طراحی دو سوراخه با حاشیه‌های نازک در هر طرف است. این گوشی ماژول دوربین مشابه آیفون ۱۳ را در پشت دارد و دارای چندین لنز است که لوگوی اپل در مرکز آن قرار گرفته است. با حرکت به سمت طرفین، دستگاه دارای دکمه تنظیم صدا، نوار لغزنده هشدار و سینی سیم کارت در سمت چپ است، در حالی که دکمه پاور در سمت راست دارد. در پایین، گوشی هوشمند دارای جلوپنجره بلندگو، پورت لایتنینگ و میکروفون است. اگرچه تاکنون شایعات زیادی درباره حذف پورت لایتنینگ از گوشی‌های آینده اپل مطرح شده است، اما گویا تصاویر رندر جدید هنوز پایبندی اپل به این نوع پورت‌ها را خاطرنشان می‌کند.

جدای از این، برخی از مشخصات آیفون ۱۴ پرو نیز پیشتر منتشر شده بود. برای مثال قبلاً فاش شد که این گوشی هوشمند می‌تواند از دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی استفاده کند. علاوه بر این، گفته می‌شود که از ۸ گیگابایت رم بهره خواهد برد و ممکن است با ویژگی‌های پیشرفته ماهواره‌ای نیز همراه باشد. با این حال، برخی از کارشناسان معتقد هستند که در کل سری آیفون ۱۴ شانس بسیار کمی برای برخورداری از اتصالات پیشرفته ماهواره‌ای دارد.

اولین تصاویر واضح از آیفون ۱۴ پرو

اگر از کل خط تولید صحبت کنیم، انتظار می‌رود سری آیفون ۱۴ دارای دو مدل آیفون ۱۴ پایه و دو مدل پرو باشد. به گفته یک تحلیلگر اپل، تنها مدل‌های Pro دارای صفحه نمایش با سوراخ دوگانه خواهند بود، در حالی که انواع وانیلی دارای صفحه ناچ هستند. در خصوص تاریخ عرضه نیز هنوز اطلاعیه رسمی صادر نشده است، اما با توجه به اطلاعات افشا شده به نظر می‌رسد که اپل سری آیفون ۱۴ خود را در رویداد ماه سپتامبر ۲۰۲۲ خود معرفی و سپس روانه بازار کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      تا کجا میخواد بره؟

    • اختلاس اسلامی

      چ فایده نمیشه خرید شما آیفون ۲۰ بسازید اصلا مگه با این اقتصاد میشه خرید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج