۱۲۰۲۰۸۶
۷۷۶۷
۷۷۶۷
پ

افشای یک توطئه‌ برای ترور و سرنگونی پوتین

​نیویورک پست به نقل از سرویس اطلاعاتی اوکراین نوشته است که عده ای از نخبگان ذی نفوذ در روسیه به دنبال سرنگونی پوتین از قدرت هستند.

خبرآنلاین: نیویورک پست به نقل از سرویس اطلاعاتی اوکراین نوشته است که عده ای از نخبگان ذی نفوذ در روسیه به دنبال سرنگونی پوتین از قدرت هستند.

به نقل از وب سایت نیویورک پست یک مقام اطلاعاتی اوکراین مدعی شده است که گروهی از نخبگان روسیه ظاهراً برای سرنگونی ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه و "بازیابی روابط اقتصادی" با غرب، در حال توطئه هستند.

افشای یک توطئه‌ برای ترور و سرنگونی پوتین

رئیس اداره اطلاعات وزارت دفاع اوکراین روز یکشنبه در پست فیس بوک خود نوشت: "مسمومیت، بیماری ناگهانی، تصادف - نخبگان روسیه در حال بررسی روش هایی برای برکناری پوتین هستند."

این مقام مسئول اوکراینی مدعی شد که گروهی از "افراد با نفوذ" در روسیه تشکیل شده است که می خواهند "پوتین را در اسرع وقت از قدرت برکنار کنند و روابط اقتصادی با غرب را که در جنگ اوکراین نابود شده بود، بازگردانند."

این اطلاعات مدعی است که این گروه قبلاً به الکساندر بورتنیکوف، مدیر سرویس امنیت فدرال روسیه و یکی از اعضای حلقه نزدیک پوتین، به عنوان جانشین رئیس جمهور چشم دوخته است.

به گفته او پس از آن که پوتین، بورتنیکوف را به دلیل "اشتباه محاسباتی مرگبار" در خصوص پر هزینه شدن حمله به اوکراین مقصر دانست، بین آنها درگیری شدیدی رخ داده است. "بورتنیکوف و بخش او مسئول تجزیه و تحلیل خلق و خوی جمعیت اوکراین و ظرفیت ارتش اوکراین بودند."

این مقام مسئول اوکراینی مدعی شده است که این اطلاعات را از منابع داخل روسیه به دست آورده است و آنها تاکید کرده اند که "گزینه ها و روش های مختلفی را برای برکناری پوتین از قدرت در نظر دارند" از جمله یک ترور احتمالی.

نیویورک پست در ادامه تحلیل خود از وضعیت روسیه را ارائه داده و نوشته است الیگارش های با نفوذ روسی نیز که کشورهای غربی اموال و دارایی های آنها را در سرتاسر جهان، مصادره کرده اند به شدت از وضعیت ناراضی هستند و بسیاری از آنها مجبورند یا به سرزمین مادری یا کشورهای نزدیک تری از لحاظ روابط فرار کنند.

سناتور آمریکایی لیندسی گراهام (R-SC) در اوایل این ماه پس از آن که او از درون خواستار ترور پوتین شد، مورد سرزنش قرار گرفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج