۱۲۰۳۶۷۳
۵۳۶۷
۵۳۶۷
پ

خاطره سیروس ابراهیم زاده از داریوش مهرجویی

سیروس ابراهیم زاده می گوید که در فیلم "الماس ۳۳" برای نقشی تست می دهد اما رد می شود و به نظرش یکی از دلایلی که در این سال ها، داریوش مهرجویی به او نقش نداده ، همین اتفاق است. او در عین حال از ماندگاری رفاقت‌شان در این سال ها با این سینماگر سخن گفته است.

ایسنا: سیروس ابراهیم زاده می گوید که در فیلم "الماس ۳۳" برای نقشی تست می دهد اما رد می شود و به نظرش یکی از دلایلی که در این سال ها، داریوش مهرجویی به او نقش نداده ، همین اتفاق است. او در عین حال از ماندگاری رفاقت‌شان در این سال ها با این سینماگر سخن گفته است.

 ۱۲ فرردوین ماه سالروز تولد سیروس ابراهیم زاده بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون است که به همین مناسبت موزه سینما، بخش های از مصاحبه تاریخچه شفاهی اش را با این هنرمند در قالب یک فیلم کوتاه، منتشر کرده است.

خاطره سیروس ابراهیم زاده از داریوش مهرجویی

سیروس ابراهیم زاده در بخشی از این مصاحبه گفته است که "در فیلم "الماس 33" داریوش مهرجویی دستیار بودم و برای نقشی در این فیلم تست دادم اما رد شدم. داریوش با همه لطفی که به من در این سال ها داشته و دوستی مان را حفظ کردیم اما به نظرم دلیلی که داریوش به من در این سال ها نقش نداده، همین است چون من 30 سال قبل در امتحان نقش موردنظرش رد شدم. اما من به همین دلیل و دلایل دیگر داریوش مهرجویی را خیلی دوست دارم.

سیروس ابراهیم زاده  ۱۲ فروردین ۱۳۱۶ متولد شده است. وی در فیلم های سینمایی همچون : کمال‌الملک، تحفه ها،  شمعی در باد، تاکسی نارنجی ، شام عروسی ، مکس ، شمعی در باد ، مسافر ری ، مومیایی ۳ ، هتل کارتن ، چهره ، همسر  و ... همچنین در سریالهایی مانند: آرایشگاه زیبا، ولایت عشق، گالش های مادر بزرگ، عطر گل یاس، کاکتوس و... نقش آفرینی داشته است و تندیس زرین بهترین بازیگر نقش دوم مرد را از چهارمین جشن خانه سینما برای بازی در «مومیایی ۳» در سال ۱۳۷۹ دریافت کرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج