۱۲۰۶۲۶۱
۵۶۲۸
۵۶۲۸
پ

نامه نمایندگان مجلس آمریکا به بایدن علیه ریاض

شماری از اعضای حزب دموکرات در مجلس نمایندگان در نامه ای به جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا متذکر شدند که اقدامات عربستان در راستای منافع ایالات متحده نیست و باید اقدامات سخت تری علیه این کشور اتخاذ شود.

ایرنا: شماری از اعضای حزب دموکرات در مجلس نمایندگان در نامه ای به جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا متذکر شدند که اقدامات عربستان در راستای منافع ایالات متحده نیست و باید اقدامات سخت تری علیه این کشور اتخاذ شود.

نامه نمایندگان مجلس آمریکا به بایدن علیه ریاض

به نقل از وال استریت ژورنال، نمایندگان دموکرات آمریکا از جمله اعضای کمیته های امور خارجه و اطلاعات مجلس نمایندگان در نامه خود به مواضع ضد آمریکایی عربستان از جمله امتناع ریاض به عرضه بیشتر نفت، گفت و گو با پکن و مجموعه ای از مسائل حقوق بشر اشاره کردند.

نمایندگان دموکرات آمریکا همچنین امتناع عربستان از همکاری با واشنگتن در مورد حمله روسیه به اوکراین را از دیگر مواردی اعلام کردند که دولت بایدن باید فشار خود بر ریاض را افزایش دهد.

در نامه دموکرات ها به بایدن آمده است که حمایت مستمر ما از پادشاهی سعودی که به طور سیستماتیک و بی رحمانه شهروندان خود را سرکوب می کند، منتقدان را در سراسر جهان هدف قرار می دهد و جنگ وحشیانه ای را در یمن انجام می دهد و رژیم های خودکامه را در سراسر خاورمیانه و شمال آفریقا تقویت می کند، در تضاد با منافع ملی ایالات متحده است و به اعتبار آمریکا برای حفظ ارزش های ما لطمه می زند.

نامه دموکرات ها برای تحت فشار قراردادن عربستان توسط دولت بایدن در حالی مطرح می شود که بن سلمان ولیعهد عربستان به دعلت افزایش اختلافات میان واشنگتن و ریاض به فکر حمایت از دونالد ترامپ افتاده و در این مسیر صندوق ثروت ملی عربستان به ریاست بن سلمان با وجود هشدار کارشناسان دو میلیارد دلار در شرکت "جراد کوشنر" (داماد ترامپ) سرمایه گذاری کرده است.

روزنامه فرامنطقه ای رای الیوم فاش کرد که صندوق ثروت ملی عربستان به ریاست "محمد بن سلمان" ولیعهد سعودی، دو میلیارد دلار در شرکتی که شش ماه پیش توسط «جراد کوشنر» داماد دونالد ترامپ تأسیس شد، سرمایه گذاری کرد که این موضوع قابل بررسی است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج