جاباما
۱۲۰۶۵۰۳
۵۱۳۱
۵۱۳۱
پ

جامعه شور و شوقی به فعالیت حزبی ندارد

یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: جامعه به این نتیجه رسیده است که احزاب آنگونه که باید در زندگی آنها تاثیری ندارند، بنابراین شور و شوقی به فعالیت حزبی ندارند.

خبرگزاری ایسنا: یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: جامعه به این نتیجه رسیده است که احزاب آنگونه که باید در زندگی آنها تاثیری ندارند، بنابراین شور و شوقی به فعالیت حزبی ندارند.

جلال جلالی زاده با بیان اینکه بازنگری کارنامه عملکرد گذشته اصلاحات باید در اولویت این جریان قرار بگیرد، اظهار کرد: تا این بازنگری انجام نشده و اصلاحات نقاط ضعف و قوت خود را شناسایی نکند، در آینده موفقیتی نخواهد داشت.

وی ادامه داد: اصلاح طلبان باید بررسی کنند که در چه مقاطعی موفق و در چه مقاطعی ناموفق بوده و دلایل موفقیت و شکست های خود را شناسایی کنند. از سویی باید تحلیل کنند که چرا مردم نسبت به اصلاحات سرخورده و ناامید شده اند و راهکاری هایی برای حل مشکلات کشور و جذب مردم ارائه کنند. اولویت دیگر اصلاحات این است که همه تشکل های این جریان در یک حزب سراسری متمرکز شوند.

این فعال سیاسی در تشریح دلایل فاصله گرفتن مردم وجریان اصلاحات از یکدیگر تصریح کرد: ابتدا باید اشاره کرد که اصلا فضا برای فعالیت حزبی فراهم نیست. فعالیت حزبی به برگزاری  میتینگ، جلسه و نشست نیاز دارد که این شرایط اکنون مهیا نیست. از سویی جامعه ما احساسی است و فقط در زمان انتخابات به حرکت در می آید  و بررسی می کند کدام جریان و افراد می توانند مطالبات آنها را برآورده کنند. البته در حال حاضر جامعه به این نتیجه رسیده است که احزاب آنگونه که باید در زندگی آنها تاثیری ندارند، بنابراین شور و شوقی به فعالیت حزبی ندارند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج