۱۲۰۶۷۱۶
۱ نظر
۶۰۳۷
۱ نظر
۶۰۳۷
پ

بزرگترین ریسک «نجلا» از نظر بازیگر مشهور

حسام منظور، بازیگر نقش اصلی مجموعه رمضانی «نجلا ۲» باور دارد تغییر بازیگر زن «نجلا» می‌توانست کار را با شکست کامل مواجه کند و او به عنوان یک بازیگر این ریسک بالا را پذیرفت و به گروه پیوست که خوشبختانه مخاطبان فصل دوم هم کار را دوست داشتند.

ایسنا نوشت: حسام منظور، بازیگر نقش اصلی مجموعه رمضانی «نجلا ۲» باور دارد تغییر بازیگر زن «نجلا» می‌توانست کار را با شکست کامل مواجه کند و او به عنوان یک بازیگر این ریسک بالا را پذیرفت و به گروه پیوست که خوشبختانه مخاطبان فصل دوم هم کار را دوست داشتند.

بزرگترین ریسک «نجلا» از نظر بازیگر مشهور

گفت و گو با حسام منظور، بازیگر نقش عبد را در ادامه می‌خوانید:

اول دوست داشتم ارزیابی خودتان را از «نجلا ۲» بفرمایید؛ اینکه فصل دوم این مجموعه را چطور می‌بینید و نظرتان درباره تغییر بازیگر نقش مقابل شما چیست؟

ببینید! فصل اول «نجلا» به هیچ عنوان قابل قیاس با فصل دوم نیست. در فصل اول ما مجموعاً سه ماه درگیر فیلمبرداری بودیم ولی ساخت فصل دوم نزدیک به یک سال طول کشید. در ابتدا مخالف ساخت فصل دوم بودم چون معمولاً در ایران به دلایلی که بسیار مفصل است، فصل های بعدی مجموعه‌ها از کیفیت فصل اول برخوردار نیستند. تغییر بازیگر نقش زن هم می‌توانست مجموعه را با شکست کامل مواجه کند ولی با اعتقاد به کاری که می‌کنیم، این ریسک بزرگ را پذیرفتم. خوشبختانه مخاطبان، فصل دوم را هم دوست داشتند. محیا دهقانی هم به خوبی و با تجربه و فهم بالا توانست نقش نجلا را به گرمی ایفا کند. مجموع اتفاقات دراماتیک در فصل دوم بسیار پیچیده‌تر و عمیق‌تر از فصل اول است. شخصا معتقدم فصل اول یک تمرین و دستگرمی برای ساخت فصل دوم بود.

آقای منظور بازی شما مثل فصل اول قابل توجه است و حتی می‌توان گفت مسلط تر و پخته تر شده، معلوم است برای بازی در این نقش تنش‌های زیادی را تحمل کرده‌اید؛ خودتان نظرتان چیست؟

ممنون از لطفی که به من دارید. وقتی قرار است نقشی را بازی کنم با تمام وجود آن را ایفا می‌کنم. مدام این جمله معروف براندو را در ذهن مرور می‌کردم که "تنها وظیفه بازیگر این است که حوصله تماشاگر را سر نبرد!"

من برای بازی در نقش عبد به پیشنهادات کاری دیگر، نه گفتم برای اینکه عمیقاً معتقد بودم این نقشی است که من باید بازی کنم. در طول کار نمی‌توانم از فکر و خیالات نقش بیرون بیایم. مهمترین چالشی که داشتم این بود که اجازه ندهم فشارهای روحی که به صورت مداوم روی شخصیت عبد وارد می‌شد، بر من اثر بگذارد وگرنه دیوانه می‌شدم! وقتی در آبادان بودیم ساعت‌ها در اتاق هتل راه می‌رفتم و سعی می‌کردم به چیزهای خوب فکر کنم ولی به ناگاه دوباره سراغم می‌آمد.

یادم هست یک بار بعد از اجرای یک صحنه آنقدر عصبانی بودم که در سوپرمارکت با شخصی گلاویز شدم! که البته بلافاصله از او عذرخواهی کردم. به هر حال این‌ها تنش‌هایی هستند که اکثر بازیگران با آن دست و پنجه نرم می‌کنند و باید با آن کنار بیایند. خوشبختانه همه ما یاد گرفته‌ایم چگونه این تنش‌ها را فراموش کنیم و به زندگی عادی برگردیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      دم ش گرم، فیلم در سطح صدا و سیما ، عالی بود عالی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج