۱۲۰۷۱۹۷
۲۲ نظر
۵۵۴۹
۲۲ نظر
۵۵۴۹
پ

به دنبال مینا، دختر گمشده در جنگل‌های عباس‌آباد

جست و جو برای یافتن ردی از دختر جوان گمشده در جنگل های عباس آباد هنوز به نتیجه نرسیده است.

روزنامه جام جم: هنوز خبر مفقودی معین شریفی و سها رضانژاد و سپس پیدا شدن جسد آنها در جنگل کردکوی از یادها نرفته بود که این‌بار خبر ناپدید شدن یک‌دختر ۲۵ ساله به نام مینا امیری در جنگل‌های یالبندان بخش‌ کلار عباس‌آباد مازندران که یک هفته پیش اتفاق افتاد، در رسانه‌ها و فضای مجازی دست به دست شد.

با وجود جست‌وجوی تیم‌های امدادی هلال‌احمر و حتی اهالی روستا، به‌جز یک دسته‌کلید که متعلق به دختر جوان است، تاکنون هیچ اثری از او پیدا نشده و جست‌وجوها ادامه دارد.

به دنبال مینا، دختر گمشده در جنگل‌های عباس‌آباد

بازار شایعات و قضاوت‌ها در مورد علت مفقود شدندختر بومی ۲۵ ساله حسابی داغ است و هرکسی از ظن خود چیزی به این ماجرا اضافه می‌کند. یکی می‌گوید او را دزدیده‌اند، آن دیگری دنبال نام اعضای خانواده دختر گمشده است تا نزد رمال برود و جادوگر، جای دختر مفقودشده را پیدا کند، یکی دیگر هم با عصبانیت از پلیس می‌خواهد سیمکارت تلفن همراه و پیج اینستاگرام او را ردیابی‌کند تا شاید رد و نشانی از حادثه‌ای که برای او رخ‌داده، پیدا کنند. یک بومی هم می‌گوید بهتر است پلیس آگاهی وارد ماجرا شده و پیگیری‌ها را آغاز کند. یکی دیگر هم پای قاچاقچیان انسان را وسط می‌کشد که شاید آنها بلایی سر دخترجوان آورده باشند.

براساس آنچه که کردگار محمودی‌فر، سرپرست جمعیت هلال‌احمر عباس‌آباد می‌گوید، روز دوشنبه ۲۲‌فروردین خانواده دختر جوان مفقودی او را به هلال‌احمر اعلام کرده‌اند. او می‌گوید: «یک هفته پیش ساعت ۱۰ شب بود که خانواده‌اش با ما تماس گرفته، موضوع ناپدید شدن دخترشان را اعلام و درخواست کمک کردند. به گفته شاهدان عینی، ساعت ۱۸ غروب روز حادثه، دختر ۲۵ ساله از منزل خارج شده و برای پیاده‌روی به جنگل یالبندان کلارآباد رفته که دوربین‌ها نیز فیلم ورود وی به جنگل را ثبت کرده‌اند.

 در این فیلم، نکته مشکوکی وجود داشت که هنوز برای آن پاسخی پیدا نشده است. این دختر در طول مدتی که تصاویرش در دوربین مداربسته ضبط می‌شد، گاهی به عقب و پشت‌سر برمی‌گشته و رد شدن خودرویی را نگاه می‌کرده است. این‌که در آن لحظه و پس از آن چه اتفاقی افتاد، هنوز بر ما پوشیده است.»

او ادامه می‌دهد: «پس از اطلاع خانواده و ساعت ۲۳ همان شب حادثه بود که جست‌وجو را با کمک تیم‌های امدادی هلال‌احمر، دهیاری، بخشداری و حتی مردم محلی‌ آغاز کردیم. حتی سگ‌های زنده‌یاب را هم به خدمت فراخواندیم، اما تاکنون هیچ اثری از او پیدا نشده است. البته به خدمت گرفتن سگ‌های زنده‌یاب، شرایط و زمان خود را می‌خواهد.

هلال‌احمر از این نوع سگ‌ها در زمانی که افراد زیر آوار گرفتار شده باشند، استفاده می‌کند. اما به جهت این‌که خانواده این دختر نگران و ناراحت بودند، ما به نظرات آنها احترام گذاشته و استفاده از سگ‌های زنده‌یاب را در برنامه تجسس تیم‌های امدادی قرار دادیم. در حالی‌که سگ موردنظر آنها سگ تجسس است که تا کیلومترها می‌تواند تجسس را ادامه دهد و پس از پیدا کردن سوژه موردنظر، صاحب خود را به محل آن ببرد اما سگ‌های زنده‌یاب، ۱۰ تا ۴۰ متر توانایی جست‌وجو دارند.»

در طول جست‌وجوها، کل منطقه یالبندان از جمله منطقه ۱۰۰ هکتاری بررسی و تیم‌های امدادی نیز تمام جنگل، دامنه، دره، چاه‌ها و حتی طول رودخانه‌ها را تجسس‌کردند، اما براساس آخرین خبرها تاکنون هیچ سرنخی از دختر مفقودشده، پیدا نشده و جست‌و‌جو و بررسی برای یافتن فرد گمشده با استفاده از روش‌های پلیسی، پیگیری و دنبال خواهد شد.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رایان

      دختر تنها توی جنگل چی میخواسته

      پاسخ ها

      • ناشناس

        مثل یه پسر رفته قدم بزنه و از طبیعت دررسکوت لذت ببره

    • بی بی

      من میگم گم شده

    • ناشناس

      ساعت۶غروب توجنگل...واقعا ریسک بزرگی بود اونم‌تنها..رد اون خودرو رو نمیشه گرفت؟؟؟امیدوارم سلامت پیدابشه.

    • یاسمن

      پشت سرشرو نگاه میکرده برای خودرویی سرنخ همونجاست

    • ناشناس

      خیلی خوبه هنوز ملت به رمال و این جفنگیات اعتقاد دارن. این مدل اعتقادها نشون میده حالا حالاها میشه از ملت سواری گرفت. عالیه

    • ناشناس

      احتمالا قرار بوده دوست پسرش با ماشین بیاد جنگل دنبالش. به همین خاطر تنهایی رفته جنگل و پشت سرش رو نگاه می کرده. الان هم یا آزادانه و با اختیار خودش و یا به اجبار و محبوس شده در ویلای دوست پسرش هست و یا خدای ناکرده تا الان کشته شده است

    • ناشناس

      6عصر جنگل

    • ناشناس

      عصر خیلی دیر نیست ولی خدا رحم کند

    • ناشناس

      داخل جنگ رفتن خیلی بده چونکه انسان راه برگشتشوگم میکنه.بهمین خاطرامکان گم شدن زیاده..

    • ناشناس

      اصلا امنیت نیست

    • ناشناس

      معلومه کار بومی همونجاست

    • ناشناس

      کلیه خودروهای که. ازجلوی دوربین ردشدن رافرخوان وبازجوی اطلاعاتی کنید.چون احتمالا منتظر خودرویی بوده. پیج اینیستاهم شایدکارگشاباشد.

    • reza

      امیدوارم سریعتر با کمک و همیاری مسئولین ومردم بومی منطقه که آشنایی به محل را دارند زودتر پیدا شود ساعت ۱۸۰۰که هوا به سمت تاریکی میرود و محل دسته کلید کشف شده تا منزلش چقدر فاصله داشته و آن خودرویی که دختر را هراسان کرده بود وهمچنین به این تعداد روز که هنوز پیدا نشده وچندین موارد مشکوک دیگر نیازمند کار تخصصی پلیس آگاهی میباشد که باید مد نظر قرار گیرد

    • ناشناس

      ساعت شش بعد از ظهر جنگل چی کار میکرده ما در شهر بیرون میریم اون موقع تنهایی

    • ناشناس

      رفته خارج
      صبر كنيد پيام ميده

    • ناشناس

      کلارآباد چه ربطی به عباس آباد داره؟ حداقل 30-20 کیلومتر فاصله اس

    • زر د

      شاید با کسی قرار داشته که فرار کنه و منتظر بوده که هی بر می گشته پشت سر رو نگاه می کرده ایشالله خدا به خانواداش کمک کنه و پیدا بشه

    • ممنوع

      قرارداشته ب خاطر متنمن شود اشنا پشت سرش نباشد همان خودروها ان روز پرس جو کنند پلییس درعرض یک ساعت متهم دسگیر کرده من شاهد بودم پلیس قاتل یک نفر درکرمانشاه بعد از یک ساعت دست گیر کرد

    • ناشناس

      ایشالله زودتر پیداشه

    • ناشناس

      نمی شه قضاوت کرد، ولی باید همه احتمالات رو هم در نظر گرفت. ساعت شش رفته بیرون و انگار منتظر خودرویی هم بوده امیدوارم که زنده باشه.

    • ناشناس

      چرا تنها رفته

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج