adexo3
۱۲۰۹۴۴۱
۱۰۱۲
۱۰۱۲
پ

پیش‌بینی وضعیت آب و هوا در تعطیلات پیش رو

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا، گفت: تا اواسط هفته آینده با عبور متناوب امواج تراز میانی از کشور، در اغلب مناطق کشور بویژه نوار شمالی ابرناکی و بارندگی خواهیم داشت.

خبرگزاری ایسنا: رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا، گفت: تا اواسط هفته آینده با عبور متناوب امواج تراز میانی از کشور، در اغلب مناطق کشور بویژه نوار شمالی ابرناکی و بارندگی خواهیم داشت.

صادق ضیاییان درباره آخرین وضعیت آب و هوای کشور اظهارکرد: براساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی و خروجی مدل‌های هواشناسی تا اواسط هفته آینده با عبور متناوب امواج تراز میانی از کشور، در اغلب مناطق کشور به‌ویژه نوار شمالی ابرناکی و بارندگی خواهیم داشت.

وی تاکید کرد: امروز(۸ اردیبهشت) در غالب مناطق کشور و جمعه ( ۹ اردیبهشت) به‌جز استان‌های هرمزگان، سیستان و بلوچستان و کرمان ، روز شنبه ( ۱۰ اردیبهشت) به جز نوار شرقی و هرمزگان و روز یکشنبه(۱۱ اردیبهشت) به جز استان‌های خوزستان، فارس، بوشهر، هرمزگان و سیستان و بلوچستان در سایر مناطق کشور و دوشنبه(۱۲ اردیبهشت) در نوار شمالی کشور در برخی از ساعات به‌ویژه در بعد از ظهر و اوایل شب رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید موقت، در برخی نقاط گرد و غبار و در نقاط مستعد بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود. شدت بارش‌ها در این مدت در شمال غرب و غرب کشور خواهد بود.

ضیاییان ادامه داد: خلیج فارس در روز جمعه ( ۹اردیبهشت) و تنگه هرمز و دریای عمان طی روزهای جمعه و شنبه(۹ و ۱۰ اردیبهشت) مواج خواهند بود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهارکرد: آسمان تهران فردا ( ۹ اردیبهشت) نیمه‌ابری تا ابری در بعضی ساعت‌ها همراه با رگبار و رعد و برق و گاهی وزش باد شدید با احتمال تگرگ با حداقل دمای ۱۸ و حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتیگراد و طی ‌روز شنبه ( ۱۰ اردیبهشت ) نیمه ابری تا ابری و در بعضی ساعت‌ها رگبار و رعد و برق و گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۷ و حداکثر دمای ۲۴ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در خاتمه گفت: طی امروز( ۸ اردیبهشت) اهواز و بندرعباس با دمای ۳۷ و ۳۴ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و شهرکرد با دمای ۳ درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان‌ کشور هستند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج