۱۲۱۰۰۹۶
۲۵۲
۲۵۲
پ

رپورتاژ آگهی

برای روشن شدن پوست بهتر است از کانسیلر استفاده کنیم یا ماسک صورت؟

. شما می توانید از محصولات مختلفی برای روشن شدن پوست خود، کمک بگیرید که از جمله آن ها می توان به کانسیلر یا انواع ماسک صورت روشن کننده پوست اشاره کرد.

برای روشن شدن پوست بهتر است از کانسیلر استفاده کنیم یا ماسک صورت؟

زیبایی و شادابی چهره در گرو روشنی و درخشانی آن است و همیشه از تماشای صورت خود در آینه با پوستی یکدست و صاف، احساس رضایت می کنیم. شما می توانید از محصولات مختلفی برای روشن شدن پوست خود، کمک بگیرید که از جمله آن ها می توان به کانسیلر یا انواع ماسک صورت روشن کننده پوست اشاره کرد. هر یک از این محصولات به شکلی به روشن کردن پوست کمک کرده و هر یک دارای عملکرد خاص کوتاه مدت یا بلندمدت خود هستند.

در ادامه با ما همراه باشید تا ببینیم کدام یک از کانسیلر یا ماسک صورت، برای روشن سازی پوست بهتر بوده و تاثیر بیشتری دارند.

اثرگذاری کانسیلر و ماسک صورت در روشن شدن پوست

شما ممکن است به طور کلی دارای پوستی گرفته و تیره بوده و نیاز به روشن کردن کلی آن داشته باشید یا تنها بخش هایی از پوستتان چون حلقه زیر چشم ها، تیره باشد. همین طور شدت و ضعف تیرگی پوست می تواند متفاوت باشد. به هر ترتیب، شما می توانید از انواع کانسیلر و همین طور ماسک صورت های مخصوص برای برطرف کردن این مشکل، استفاده کنید.

هر دوی کانسیلر و ماسک صورت، می توانند به شکلی به رفع تیرگی پوست و روشن سازی آن کمک کنند؛ اما یک تفاوت مهم میان این دو گروه محصول آرایشی و زیبایی وجود دارد. کانسیلرها دارای اثرگذاری موقتی و کوتاه مدت بوده و در عین حال، پوشش دهی عالی برای رفع تیرگی و روشن نشان دادن پوست دارند. این در حالی است که اثرگذاری ماسک های صورت کمتر موقتی بوده و در یک روتین درمانی جای می گیرند. البته یک ایراد در این خصوص نیز وجود دارد که شما با یک بار استفاده از ماسک صورت، به روشنی دلخواه خود در پوست دست نیافته و همچنان تا رسیدن به نتیجه قطعی مطلوب، باید از کانسیلرها برای روشن نشان داده پوست خود، کمک بگیرید.

برای روشن شدن پوست بهتر است از کانسیلر استفاده کنیم یا ماسک صورت؟

تاثیرگذاری موقتی کانسیلرها در روشن شدن پوست

همان طور که می دانید کانسیلرها از محصولات آرایشی بوده و در روتین های آرایش پوست جای دارند. بسته به این که کدام بخش از صورت شما دارای تیرگی باشد، می توانید از کانسیلر مناسب برای روشن کردن و رفع تیرگی همان بخش کمک بگیرید.

به طور مثال اکثر افراد از تیرگی حلقه اطراف چشم ها شکایت دارند. با انتخاب رنگ پایه مناسب کانسیلر که در تناسب با رنگ اصلی پوست شما باشد، می توانید حلقه تیره اطراف چشم ها را از بین برده و پوستی یکدست و روشن داشته باشید.

در صورتی که برای خرید کانسیلر، به سراغ برند حرفه ای و معتبر رفته و رنگ پایه آن را نیز به درستی انتخاب کنید، نتیجه کار پس از به کار بردن کانسیلر، عالی و رضایت بخش خواهد بود. پیشنهاد می کنیم نگاهی به محبوب ترین کانسیلر های فروشگاه مو تن رو انداخته و بهترین محصول از این گروه را برای روشن کردن پوست خود انتخاب کنید.

در صورتی که بتوانید از کانسیلر به درستی استفاده کرده و مقداری مناسبی از آن را با حرکات ضربه ای ملایم روی پوست خود پخش کنید؛ به کار بردن کرم پودر یا پنکیک پوستی بعد از آن، چهره ای روشن و شفاف ایجاد می کند. این چیزی است که آرایش شما را جلا بخشیده و باعث می شود زیبایی به مراتب بیشتری از خود نشان دهید.

برای روشن شدن پوست بهتر است از کانسیلر استفاده کنیم یا ماسک صورت؟

اثرگذاری درمانی و ترمیمی ماسک صورت برای روشن شدن پوست

اما تمام چیزی که در خصوص استفاده از کانسیلر برای روشن کردن پوست گفتیم، دوام موقتی داشته و پس از شستشو و پاک کردن آرایش صورت، جادو از بین خواهد رفت. برای آن که بتوانید یک نتیجه بادوام و قطعی روی پوست خود را تجربه کنید، باید به دنبال ماسک صورت روشن کننده بروید. استفاده از این ماسک ها، خاصیت درمانی داشته و به مرور زمان، موجب رفع همیشگی تیرگی های پوست خواهد شد.

در حقیقت اگر ماسک صورت روشن کننده پوست را به طور مرتب روی پوست خود به کار برده و روتین های مراقبتی پس از آن را نیز دنبال کنید، پس از مدتی پوستی روشن و شفاف خواهید داشت.

تنوع در انتخاب ماسک مناسب برای صورت در گروه ماسک های روشن کننده پوست به شما کمک می کند تا به راحتی یک ماسک ایده آل و با تاثیرگذاری بالا خریداری کنید.

بهترین ماسک های روشن کننده پوست

از بهترین ماسک های آماده یا خانگی که می توانند به روشن شدن پوست شما کمک زیادی کنند، می توان به ماسک لیمو، ماسک پاپایا، ماسک زردچوبه، ژل آلوئه ورا، ماسک ماست، پرتقال، سیب زمینی و ... اشاره کرد. هر یک از این ماسک ها به صورت آماده در دسترس بوده یا شما می توانید به راحتی مواد اولیه آن ها را در منزل تهیه کرده و با استفاده از کاغذ ماسک، روی پوست صورت خود قرار دهید.

نکته: حتما پیش از استفاده هر ماسکی، کمی از آن را روی پوست داخل بازوی خود امتحان کرده و بگذارید چند دقیقه بماند. در صورتی که پوست شما هیچ گونه عکس العمل حساسیتی از خود نشان نداد، می توانید با اطمینان خاطر ماسک را روی صورت خود به کار ببرید. به طور مثال برخی از افراد نسبت به ماسک ماست حساسیت داشته و پوست آن ها پس از استفاده این ماسک، به خارش افتاده و قرمز می شود.

برای روشن شدن پوست بهتر است از کانسیلر استفاده کنیم یا ماسک صورت؟

نتیجه گیری

همان طور که در بالا مطرح کردیم، کانسیلر و ماسک صورت، هر دو به نوعی به رفع تیرگی پوست و روشن سازی آن کمک می کنند. در صورتی که نیاز به روشن کردن پوست در زمانی کوتاه داشته باشید، استفاده از کانسیلر رنگ مناسب پوست شما، کمک کرده و اثرگذاری لحظه ای دارد. برای افرادی که می خواهند به طور کلی وارد یک روتین درمانی شده و پوست خود را برای همیشه روشن کنند، ماسک های روشن کننده پوست، گزینه هایی عالی به حساب می آیند. شما چه نظری در این باره دارید؟ پیشنهاد می کنیم که این مطلب را برای دوستان و آشنایان خود نیز ارسال کنید، یا در وب سایت مو تن رو از تجربه خریداران این محصولات استفاده نمائید.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج