adexo3
۱۲۱۰۶۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

استقبال مردم برای اعزام به عتبات در لیالی قدر

مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت از استقبال مردم برای اعزام به عتبات در شبهای قدر خبر داد و گفت: نیمی از ظرفیت کاروانهای عتبات اعزامی در ماه مبارک رمضان تکمیل شده است.

خبرگزاری مهر: محسن نظافتی افزود: تا صبح شنبه بیش از نیمی از ظرفیت کاروانهای عتبات برای اعزام در ماه مبارک رمضان که از نیمه دوم این ماه آغاز خواهد شد، تکمیل شده و بیشتر ثبت نام های زائران کشور مربوط به اعزام های لیالی قدر بوده است.

وی اظهار داشت: ثبت نام دوره جدید اعزام های عتبات مربوط به اعزام های ۲۱ تیر ماه تا چهارم مهر ماه نیز از دهم تیرماه سال جاری آغاز شده و روند ثبت نام در تکمیل ظرفیت کاروان ها ادامه خواهد داشت.

مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت اعلام کرد: با نزدیک شدن به زمان اعزام ها، شرایط امنیتی کشور عراق را از سفارت جمهوری اسلامی ایران در آن کشور و دفتر نمایندگی سازمان حج و زیارت در عراق پیگیری می شود تا مشکلی برای اعزام زائران ایجاد نشود.

وی ادامه داد: فعلا امنیت در شهرهای کربلا و نجف نسبت به سایر شهرها بالاتر است بویژه در شهر نجف که مشکلی هم اکنون وجود ندارد.

مدیرکل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت تصریح کرد: در صورتی که منابع مستقر در عراق شرایط امنیتی آنجا را برای اعزام زائران مطلوب ندانند اعزام ها در فرصت دیگری انجام خواهد شد.

نظافتی افزود: در اعزام های ماه مبارک رمضان، زائران ۳ روز در نجف و ۴ روز در کربلا و یا بالعکس مستقر خواهند شد و سفر به کاظمین از برنامه زیارتی زائران حذف شده است.

دور جدید ثبت نام های سفر عتبات از دهم تیر ماه آغاز شده و تا تکمیل ظرفیت کاروان های عتبات ادامه خواهد داشت.

متقاضیان سفر به عتبات در این دوره می توانند با مراجعه حضوری به دفاتر خدمات زیارتی در سراسر کشور و یا مراجعه به پایگاه اینترنتی www.atabat.org.ir برای ثبت نام قطعی در کاروانها اقدام کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج