۱۲۱۲۶۳۵
۲۹۶۰
۲۹۶۰
پ

جاماندگان دریافت یارانه به کجا مراجعه کنند؟

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت رفاه درباره تعیین تکلیف جاماندگان یارانه ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی توضیحاتی داد.

خبرآنلاین: رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت رفاه درباره تعیین تکلیف جاماندگان یارانه ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی توضیحاتی داد.

جاماندگان دریافت یارانه به کجا مراجعه کنند؟

 سید مرتضی موتورچی رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت رفاه درباره ارسال پیامکی با این عنوان "هموطن گرامی با توجه به امکان پیش‌بینی‌شده برای پیگیری درخواست مشمولان دریافت یارانه معیشتی چنانچه متقاضی بررسی شرایط مالی و اقتصادی خود هستید، می‌توانید ظرف مدت سه ماه نسبت به ثبت مشخصات در سامانه‌ای که به‌زودی برای شما ارسال خواهد شد، اقدام نمایید و در صورت تأیید این درخواست یارانه دوره فعلی هم به خانواده شما تعلق خواهد گرفت" اظهار کرد: این سامانه باید توسط سازمان هدفمندی یارانه‌ها راه‌اندازی شود و قاعدتاً کسانی که تحت عنوان جاماندگان معرفی می‌شوند، می‌توانند با مراجعه به این سامانه درخواست خود را ثبت کنند.

وی درباره پرداخت یارانه جدید ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی به خانواده‌ها تصریح کرد: پرداخت این یارانه بر اساس دهک‌بندی‌ای که تعیین شده است به‌صورت متمرکز انجام می‌شود.

موتورچی درباره نحوه دهک‌بندی خانواده‌ها برای دریافت یارانه خاطرنشان کرد: در این بخش البته وزارت رفاه به‌تنهایی متولی نیست و دهک‌بندی بر اساس اطلاعات مختلف ثبت‌شده نزد دستگاه‌های حاکمیتی از جمله گردش مالی، مالکیت افراد و... تعیین شده است.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت رفاه درباره جاماندگان از دریافت یارانه هم متذکر شد: در این بخش سازمان هدفمندی زیرمجموعه سازمان برنامه و بودجه تکلیف قانونی دارد نسبت به ثبت‌نام جاماندگان اقدام کند.

وی با اشاره به اینکه بررسی اطلاعات افراد در پایگاه اطلاعات ایرانیان بررسی و در صورتی که مشمول یارانه باشند، یارانه آنها برقرار می‌شود، گفت: این فرآیند به‌طور دقیق اجرا خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج