۱۲۱۳۹۸۱
۴ نظر
۴۹۱۴
۴ نظر
۴۹۱۴
پ

تغییرات استایل فرشته حسینی؛ از دیروز تا امروز

فرشته حسینی بازیگر جوان و خوش سیمایی است که تا قبل از اینکه کنار نوید محمدزاده قرار بگیرد؛ خیلی کم در میان مردم و تنها در بین جمع محدودی از اهالی سینما شناخته شده بود. بعد هم با کامنت‌های نوید در صفحه اینستاگرام و ابراز عشق و دوستی و قلب‌های سرخ این رابطه و البته فرشته که در کنار یکی از پر طرفدارترین بازیگران مرد قرار گرفته بود؛ جلب توجه کرد. در ادامه استایل هایی از او را ببینید.

چی بپوشم: فرشته حسینی بازیگر جوان و خوش سیمایی است که تا قبل از اینکه کنار نوید محمدزاده قرار بگیرد؛ خیلی کم در میان مردم و تنها در بین جمع محدودی از اهالی سینما شناخته شده بود. بعد هم با کامنت‌های نوید در صفحه اینستاگرام و ابراز عشق و دوستی و قلب‌های سرخ این رابطه و البته فرشته که در کنار یکی از پر طرفدارترین بازیگران مرد قرار گرفته بود؛ جلب توجه کرد. از این مرحله که گذشتند؛ لباس‌های هماهنگی که آن دوباهم می‌پوشیدند، آن‌ها را بیش از همیشه نقل محافل مجازی کرد و البته که در ادامه هم داستان به جای خوبی رسید و این زوج سر سفره عقد و عروسی نشستند.

تغییرات استایل فرشته حسینی؛ از دیروز تا امروز

فرشته و لباس محلی

شاید با خودتان فکر کنید یا تصورتان این باشد که فرشته همیشه همین سبک لباس را داشته است. سبکی که به مینیمال بیشتر شباهت دارد تا هر نوع استایل دیگری. اما فرشته قبل از این مرحله و حداقل تا جایی که ما خبر شدیم از بودن این زوج باهم و به گواه عکس‌هایی که از او منتشر می‌شد استایلی دیگر داشت که بیشتر از همه پوشش‌هایی نزدیک به پیراهن‌های بلند و محلی بود.

تغییرات استایل فرشته حسینی؛ از دیروز تا امروز

فرشته در مراسم فرش قرمز جشنواره مراکش که جایزه بهترین بازیگر زن را گرفت؛ پیراهنی طلایی با بالاتنه تور وگیپور و دامن ساتن آهار دار پوشیده بود و کاملا استایلی رسمی داشت.

او در یکی دیگر از فرش قرمزها پا را از این فراتر گذاشت و لباسی به تن کرد که کاملا شناسنامه داشت. فرشته لباس سنتی زنان افغان را پوشید. صورت سفید او در سبز زمردی می درخشید اما کاملا خودش تحت تاثیر این لباس قرار گرفته بود و بیشتر از آنکه دیده شود؛ لباس دیده می شد.فرشته شال دست دوز کار کرده و زیور آلات خاص افغانستان را هم به این سبک پوش اش اضافه کرده بود.

تغییرات استایل فرشته حسینی؛ از دیروز تا امروز

تغییر سبک فرشته حسینی

فرشته اما از این سبک فاصله گرفت و به سمت تیپ‌های تینیجری رفت. بلوز و شلوار و کلاه با یک کفش اسپرت البته در مدل‌های مختلف و بیشتر از همه سیاه و سبز از انتخاب‌های فرشته بود.

تغییرات استایل فرشته حسینی؛ از دیروز تا امروز

این تغییر سبک از لباس‌های سنتی تا لباس‌های هیپی و مینیمال کم کم انجام شد. فرشته که گفته می‌شود زمانی در کودکی خیاطی می‌کرده است- ما این موضوع را نمی‌توانیم تایید کنیم- به لباس‌های کار شده همچنان علاقه نشان می‌داد و البته هنوز هم نشان می‌دهد.حتی شده به اندازه کیفی که به دست می‌گیرد.

تغییرات استایل فرشته حسینی؛ از دیروز تا امروز

یا کتی که زیر پالتوی سیاه‌اش می‌پوشد و گل‌های رنگی دارد.

تغییرات استایل فرشته حسینی؛ از دیروز تا امروز

اما او انگار بین دو دایره انتخاب ایستاده است که این دومی خصوصا بعد از بازی در سریال قورباغه بیشتر به مذاق او و طرفدارانش خوش آمده است.

تنوع در مدل موها هم مشهود است!

یکی از مواردی که روی استایل فرشته کاملا تاثیر گذاشته و انگار به واسطه آن لباس های‌اش را تعیین می‌کند؛ مدل موهای‌اش است. او چند سالی موهای‌اش را کوتاه نگاه داشت و حتی تیغ زد و در این زمان بیشتر از هر زمان دیگری بلوز و شلوار و کت و شلوار پوشید.

تغییرات استایل فرشته حسینی؛ از دیروز تا امروز

موهای‌اش که بلند می‌شدند او لباس‌هایی آزادتر می‌پوشید با موهایی که‌پوش داده بود.

تغییرات استایل فرشته حسینی؛ از دیروز تا امروز

بعد از ازدواج، رسمی‌تر از همیشه

بعد از دوران ازدواج، فرشته با لباس‌های رسمی‌تر در جشن‌ها حاضر شد. او در جشنواره جهانی فیلم فجر پالتوی مشکی بلند پوشیده بود و شال سیاه و در مراسم اختتامیه هم بازهم به سمت لباس‌های کار شده رفته بود.

تغییرات استایل فرشته حسینی؛ از دیروز تا امروز

در هر صورت فرشته همه جور استایلی را امتحان کرده و در هر سبکی چه دوستش داشته باشید و چه نه؛ درخشیده است.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      افقان

    • مالکی

      یه دونه فرشته میاد صد هزارتا خلافکار تو ایران

      پاسخ ها

      • سنا

        حالا نکه ایران خودش یه دونه خلافکارم نداره برای همونه

    • علی‌همدان

      این‌کی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج