۱۲۱۴۲۸۱
۳۳۸
۳۳۸
پ

سلامی: دشمن را کاملا در حال زوال می‌بینیم

فرمانده کل سپاه گفت: دشمن را کاملا در حال زوال می‌بینیم اما در حال شاهد طلوع خورشید با عظمت اسلام هستیم و انقلاب اسلامی در بلاد اسلامی شور جهاد به پا کرده و اسلام قدرتی عظیم شکل داده است.

خبرگزاری تسنیم: سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیش از ظهر امروز در اجتماع ۳۰ هزار نفری سپاهیان محمد رسول الله(ص) طی سخنانی اظهار داشت: امروز در جوار حرم ملکوتی احیاگر مجد و عظمت اسلام در عصر حاضر امام راحل عظیم الشان و در جوار شهیدان والامقام انقلاب اسلامی و دفاع مقدس باردیگر لشکریان آسمانی رسول خدا روی زمین صف کشیده‌اند.

وی افزود: شما امتداد آن نسل عظیم و با شکوه که خرمشهر را آزاد کرد. شما همچنان محافظان اسلام و رویش‌های جدید در عرصه انقلاب‌مان هستید. شما ادامه‌دهندگان راه حاج احمد متوسلیان هستید. ا‌ولین لشکری که به لبنان اعزام شد لشکر محمد رسول الله(ص) بود و اولین فرمانده رشیدی که در آن میدان به اسارت گرفته شد شهید حاج احمد متوسلیان بود. این نشان می‌دهد این فاتحان بیت المقدس بشارت‌دهنده آزادی مسلمان از شر رژیم صهیونیستی بوده و به سوی بیت المقدس در حال حرکت هستند.

سردار سلامی ادامه داد: شما در سخت‌ترین حادثه تاریخ در مقابل آن صف بهم پیوسته و آرایش فشرده جهانی ایستادید و مقاومت کردید.  تاریخ این عزم راسخ شما را ثبت خواهد کرد و شما همچون استوانه‌های مستحکم امنیت کشور و انقلاب و مظاهر تجلی روح اسلام در عصر حاضر هستید و شما میدان‌دار نبردی سهمگین با استکبار هستید.

فرمانده سپاه تصریح کرد: تاریخ را همیشه مردانی می‌سازند که وقتی بر هدفی متعهد می‌شوند بر آن استقامت بورزند. زندگی در پناه استقلال و ترسیم سیمای درخشان کرامت برای یک ملت فقط با استقامت در لحظاتی میسر نمی‌شود و مقاومت باید استمرار داشته باشد اما برای شکست یک اشتباه و سستی کافی است. امروز استقلال و کرامت ما به این وابسته است که ما در صحنه دفاع از انقلاب باقی بمانیم.

وی با بیان اینکه بسیج فرمول غلبه بر دشمن است، گفت: همیشه راه را بر دشمنان می‌بندد و ما همه مجد و افتخارمان را مدیون ایستادن شما در میدان هستیم. هرجا دشمن ظاهر شد شما آن را شکست دادید. شکوه شما فقط به دفاع مقدس ختم نشد اما بعد از آن هر روز آرزوهای دشمن را با خود دشمن دفع کردید.

سردار سلامی تصریح کرد: دشمن همواره در کمین است و هرگاه شما پیروزی می‌آفرینید او می‌خواهد شما را از رسیدن به قله‌های بلند محروم کند. اما دشمن هنوز ملت ایران را نشناخته است و درود خدا بر این ملت مه همواره نابودگر اوهام دشمن است. کاخ سفید هیچ‌وقت از طراحی توطئه علیه ملت ایران دست برنداشته است اما در عین حال ملت بزرگ ایران همواره خنثی‌گر تمام این توطئه‌ها بوده است. دشمن در حال غروب است و شما همانند خورشید به سمت میانه آسمان در حال حرکت هستید. دشمن را کاملا در حال زوال می‌بینیم اما در حال شاهد طلوع خورشید با عظمت اسلام هستیم و انقلاب اسلامی در بلاد اسلامی شور جهاد به پا کرده است و اسلام قدرتی عظیم شکل داده است.

فرمانده کل سپاه عنوان کرد: برادران عزیز بسیجی؛ شما مظاهر امداد و حیات ملت ایران هستید. پایگاه‌های مقاومت را به پناهگاه امن مردم تبدیل کنید و به امداد مردم بشتابید و همیشه در حوادث سخت شما اولین کسی بوده‌اید که به کمک مردم شتافته‌اید. امروز هم در این شرایط سخت اقتصادی باید اولین کسی باشید که به یاری مردم می‌شتابید. به زودی در جایی نماز می‌خوانید که امروز آرزوی آن را دارید و بدانید این آرزوی بزرگ هم بزودی محقق می‌شود که به امامت پیشوای  مسلمانان در صحن مسجد الاقصی نماز بخوانید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج