جاباما
۱۲۱۴۸۸۶
۱۷۲
۱۷۲
پ

لیفت پیشانی اندوسکوپیک و شرایط آن

لیفت پیشانی اندوسکوپیک روشی جدید در جراحی پلاستیک است که برای جوانسازی انجام می شود. چروک های پیشانی می تواند تاثیر زیادی در سن چهره ی شما داشته باشد پس در ادامه مطلب با لیفت پیشانی اندوسکوپیک آشنا شوید.

حتما اسم لیفت تا به حال به گوشتان خورده است.افتادگی ها و چین و چروک هایی که روی پیشانی به وجود می‌ اید به طور کلی یکی از معضلاتی است که برای خانم ها پیش می اید و باعث می شود که بسیاری از ان ها به دنبال راهی برای از بین بردن خطوط روی پیشانی خود باشند.چین و چروک ها و افتادگی ها پدیده هایی بسیار طبیعی می باشند که بعد از سی سالگی پوست رخ می دهد و دلیل این ها ان است که پوست به طور طبیعی کلاژن خود را از دست خواهد داد و این پروتئین که باعث تامین صافی و شادابی پوست بود حالا دیگر نیست بنابراین طبیعی است که این چین و چروک ها در بدن و یا صورت هر شخص به وجود بیاید.لیفت پیشانی یکی از روش هایی است که در رفع چین و چروک به شما کمک میکند و باعث می شود که پوستی صاف برای شما به ارمغان بیاید.لیفت پیشانی یکی از روش های مراقبت از پوست است که به کلاژن سازی پوست شما کمک می کند و بسیار در میان مردم در این چند سال اخیر محبوب شده است.

تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا درباره لیفت پیشانی اندوسکوپیک بیشتر بدانید و همین طور در پیدا کردن دکتر مناسب و مزایا و معایب ان اطلاعات بیشتری کسب کنید.

لیفت پیشانی اندوسکوپیک و شرایط آن

دکتر مناسب برای لیفت پیشانی:

به طور کلی قبل از این که به هر کلینیک و یا مرکز خدمات درمانی برای بهبود سلامتی خود مراجعه کنید قبل از ان در مورد متخصصان و دکتر هایی که در ان مجموعه مشغول به کار هستند اطلاعات میدانی مناسبی کسب کنید تا بتوانید به دکتر مربوطه در حوزه سلامتی خودتان اعتماد کنید و باید مدرک ان دکتر را قبل از انجام هرگونه عمل چک کنید تا مبادا سلامتی شما به خطر بی افتد.لیفت پیشانی اندوسکوپیک:

جراح مربوطه در لیفت پیشانی اندوسکوپیک چندین برش کوچک در زیر پوست ایجاد می کند که پس از ان یک لوله ی باریک و بلند را به زیر پوست وارد می کنند.در انتهای این لوله یک دوربین کوچک به نام اندوسکوپ قرار دارد.حراح زیبایی به وسیله ی نور عضلات و بافت های زیر برش های کوچک را مشاهده می کنند.در این حالت یک ابزار جراحی دیگر از طریق یک برش دیگر وارد پوست می شود و بافت پیشانی را بلند تر می کند.بعد از ان از طریق بخیه و یا پیچ های مخصوص در جای مناسب قرار می گیرند و در اخر امر برش ها با بخیه بسته خواهند شد.

لیفت پیشانی کرنال:

در این روش یک برش در داخل مو ها ایجاد می شود که این برش می تواند به طور ملی در بالای سر صورت بگیرد و یا از یک گوش تا گوش دیگر برش بخورد.جراح برای این که لیفت پیشانی را به طور دقیق انجام دهد،در یک موقعیت جدید قرار می گیرد.در این حالت مقداری از پوست سر مراجعه کننده با یک دیگر هم پوشانی پیدا می کنند که جراح این بخش اضافه را جدا می کند و دو طرف برش را به یک دیگر بخیه می زند.این روش معمولا در افرادی که موی بلند و نازک دارند،صورت نمی گیرد و همین طور در میان افرادی که احتمال ریزش موی ان ها وجود دارد این روش صورت نمی گیرد.

لیفت پیشانی اندوسکوپیک و شرایط آن

لیفت پیشانی اندوسکوپیک با برش های موقت:

در روش لیفت پیشانی اندوسکوپیک با برش های موقت برش ها نسبت به لیفت اندوسکوپیک بیش تر است.این روش می تواند به طور معمول همراه با جراحی پلک صورت بگیرد.

که از طریق این برش ها جراح بافت پیشانی و ابرو را با هم بلند کرده و جا به جا می کند.سپس از طریق برشی که برای جراحی پلک به وجود اورده بود پوست ناحیه ابرو ها را بر می دارد و کم کم خطوط اخم از بین می رود.

انواع روش لیفت پیشانی:

به طور ملی لیفتینگ پیشانی به روش های مختلفی صورت می گیرد که متخصص زیبایی با توجه به میزان افتادگی و خطوطی که روی پیشانی وجود دارد بهترین روش را به مراجعه کننده خود پیشنهاد می دهد.تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا شما هم در رابطه با روش های مختلف لیفت پیشانی اندوسکوپیک اطلاعاتی کسب کنید و بتوانید با توجه به سلیقه و نیاز خود برای انجام این روش ها در قدم اول باپزشک مربوطه خود مشورت کنید و در قدم دوم برای انجام این کار اقدام کنید.

لیفت پیشانی با تزریق:

یکی از روش های موثر نیز که به گوش همه رسیده است لیفت پیشانی با تزریق از طریق فیلر بوده است.فیلر پوستی دقیقا زیر ابرو ها و در قسمت بیرونی ان ها تزریق می شود که این روش باعث می شود ابرو ها در قسمت گوشه خارجی خود به سمت بالا کشیده شوند و این روش برای افرادی که سن بالا دارند و نیاز دارند که اطراف ابرو افزایش حجم داشته باشد بسیار توصیه می شود.

لیفت پیشانی از طریق تزریق بوتاکس:

بوتاکس به طور کلی سم بتولونیم است که در ناحیه اطراف ابرو و چشم ها تزریق خواهد شد.جالب است بدانید که یک ماهیچه خاص در پیشانی قرار دارد که باعث می شود که افتادگی در ابرو ها صورت بگیرد.با تزریق دقیق بوتاکس به این ماهیچه باعث می شود که این ماهیچه در این ناحیه برای مدت زمان محدودی فلج شود و ابرو ها به طور عادی به سمت بالا کشیده شوند اما باید بدانید که بالا رفتن ابرو ها در این روش بسیار کم و در حد چند میلی متر می باشد.برای این که ابرو ها بیشتر بالا روند،شما می توانید مقداری بوتاکس را به گوشه بیرونی عضلات چشمتان تزریق کنید.برای این که در قسمت میانی نیز مانند قسمت خارجی ابروی شما بالا رود متخصص زیبایی بوتاکس را در قسمت بین دو ابرو و در ماهیچه تزریق خواهد کرد.علاوه بر بالا بردن ابرو،بوتاکس به چین و چروک به وجود امده در ناحیه پیشانی شما و در اطراف چشم که باید بدانید لیفتینگ پیشانی به طور معمولی به شانزده تا بیست و چهار واحد بوتاکس احتیاج خواهد داشت.

لیفت پیشانی اندوسکوپیک و شرایط آن

مراحل جراحی لیفت پیشانی:

در قسمت قبل دو یا سه مدل از روش های معروف لیفت پیشانی را برای شما توضیح دادیم اما به دلیل کمبود جا نیازی به توضیح بقیه مدل ها نبوده و سر فرصت در مقاله ای دیگر به طور مفصل ان ها را برای شما شرح خواهیم داد.در مورد مراحل لیفت پیشانی باید به شما بگوییم،ممکن است مو های شما در معرض خطر قرار بگیرند به طوری که در قسمت خط برش مو‌های شما ممکن است کوتاه شوند اما جای نگرانی به ان صورت وجود ندارد زیرا در قسمتی که جراح پلاستیک نیاز دارد که در ان عمل را انجام دهد،بیشتر قسمت مو ها تراشیده نخواهد شدبسیاری از مردم و جراحان ترجیحشان بر این است که بجای اینکه وسط سر یک یک برش بزرگ ایجاد کنند چند برش کوچک را ایجاد میکنند و از اندوسکوپ برای انجام دادن فعالیت های خود استفاده میکنند و بعد از این که پوست و ماهیچه اضافی شما را برداشتند و تغییراتی در این ناحیه ایجاد کردند جراح برش ها را بخیه و انها را پانسمان میکنند.

نکات مهم قبل از انجام لیفت پیشانی:

قبل از انجام لیفت پیشانی باید توجه داشته باشید که حتما به متخصص زیبایی مراجعه کنید و از او اطلاعات پوستی خود را بخواهید تا بعدا از اینکه پوست خود را به وی سپرده‌اید پشیمان نشوید.پیشنهاد ما به شما این است که هنگامی که برای این کار اقدام میکنید در مورد لیفتینگ اطلاعات تخصصی کسب کنید تا راحت تر و با اطلاعات بیشتر برای ان اقدام کنید.

لیفت پیشانی اندوسکوپیک و شرایط آن

مزایای لیفت پیشانی:

به طور کلی در جوانسازی و رفع افتادگی‌های صورت بسیار موثر خواهد‌بود و با انجام این لیفت میتوانید افتادگی و چین و چروک‌هایی که در قسمت‌های مختلف پیشانی خود دارید را کاهش دهید.رفع خط اخم و چین های عمودی بین ابروها و جوانسازی صورت و بهتر دیده شدن چشم ها هنگامی که ابرو‌ها به بالا کشیده میشوند از مزایای دیگر ان است.

معایب این روش:

بدیهی است که هرچیزی معایب خود را دارد.در مورد لیفت پیشانی اندوسکوپیک باید بگوییم که ممکن است بدن شما به دارو ها واکنش نشان دهد.عفونت که یکی از مشکلات بارز در بین انواع عمل های جراحی است و خونریزی و لخته شدن خون و ایجاد هماتوم نیز ممکن است برای شما رخ دهد.

در پایان امیدواریم از مقاله لذت برده باشید و برای شما مفید واقع شده باشد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج