جاباما
۱۲۱۴۸۷۷
۱۱۲
۱۱۲
پ

اینتر جام را به سختی واگذار کرد

اینتر علی‌رغم برتری ۰-۳ برابر سمپدوریا، جام قهرمانی را به میلان واگذار کرد.

ورزش سه: اینتر که در مقطعی هفت امتیاز از میلان پیش افتاده بود، امشب برای کسب عنوان قهرمانی نیاز به شکست این تیم مقابل ساسولو داشت. اما این اتفاق رخ نداد و در نهایت اینتر علی‌رغم کسب پیروزی مقتدرانه برابر سمپدوریا، به نایب قهرمانی رضایت داد.

اینتر بازی را بهتر آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی و با ضربه محکم هاکان چالهان اوغلو از پشت محوطه می‌توانست به گل اول دست یابد، اما آئودرو به‌خوبی این ضربه را مهار کرد.

در دقیقه ۲۵ این‌بار ایوان پریشیچ در سمت چپ صاحب توپ شده و ارسال مناسبی روی دروازه سمپدوریا داشت، اما ضربه سر لائوتارو مارتینز با اختلاف کمی از کنار دروازه حریف به بیرون رفت.

در اواخر نیمه اول اینتر صاحب بهترین فرصت برای باز کردن دروازه حریف شد، اما ضربه محکم لائوتارو مارتینز را آئودرو به زیبایی مهار کرد تا نیمه نخست علی‌رغم چند شانس گلزنی نراتزوری، در نهایت با تساوی بدون گل به اتمام برسد.

اینتر جام را به سختی واگذار کرد

اما توفان اینتر در همان دقایق ابتدایی نیمه دوم آغاز شد. ابتدا و روی پاس نیکو بارلا بود که ایوان پریشیچ در گوشه سمت چپ محوطه جریمه سمپدوریا صاحب توپ شده و با ضربه‌ای محکم و دقیق به زاویه مخالف، موفق به زدن گل اول تیمش شد.

اما در دقیقه 55 نراتزوری به گل دوم نیز دست یافت. حرکت ایوان پریشیچ از چپ و ارسال زمینی او در محوطه به چالهان رسید. او با پاس دوم خوآکین کوره‌آ را صاحب موقعیت گلزنی کرد و این بازیکن نیز از مرکز محوطه توانست گل دوم را به ثمر برساند.

اینتر جام را به سختی واگذار کرد

اما خیلی زود و در دقیقه 57 نوبت زدن گل سوم نیز فرا رسید. این بار خوآکین کوره‌آ وارد محوطه شده و بعد از جاگذاشتن مدافع سمپدوریا و با چرخشی تماشایی، با ضربه زمینی خود موفق به زدن گل دوم خود و سوم اینتر شد.

دقایقی بعد و روی ارسال ضربه ایستگاهی توسط هاکان چالهان اوغلو بود که آرتورو ویدال در آخرین بازی خود برای اینتر می‌توانست دروازه را باز کند، اما ضربه او با واکنش آئودرو همراه شد.

در ادامه اینتر که از برتری خود و البته کسب عنوان نایب قهرمانی اطمینان یافته بود، جریان مسابقه را به خوبی اداره کرده و در نهایت با همان نتیجه 0-3 از سد سمپدوریا عبور کرد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج