جاباما
۱۲۱۴۸۸۷
۲۸۴۵
۲۸۴۵
پ

این دختر گمشده را شناسایی کنید

مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان درباره آخرین جزئیات از عملیات جست‌وجوی دختربچه گمشده کالپوشی گفت: جست‌وجوها برای یافتن زهرا با نیروهای تازه نفس ادامه پیدا می‌کند.

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان درباره آخرین جزئیات از عملیات جست‌وجوی دختربچه گمشده کالپوشی گفت: جست‌وجوها برای یافتن زهرا با نیروهای تازه نفس ادامه پیدا می‌کند.

کمال طاهریان اظهار داشت: علی رغم تمامی تلاش‌های انجام شده برای یافتن دختر بچه کالپوشی از سوی تمامی نیروهای امدادی، انتظامی و محلی در مدت ۲ روز گذشته، متأسفانه اثری از زهرا نیست.

این دختر گمشده را شناسایی کنید

وی خاطرنشان کرد: در این مدت بیش از80 نفر از نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر از استان سمنان و گلستان و همچنین نیروهای انتظامی حضور داشتند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان با بیان اینکه نیروهای لازم و یک فروند پهپاد شناسایی از استان خراسان نیز برای جست‌وجو به کمک نیروهای امدادی استان سمنان آمدند گفت: همچنین در این عملیات جست‌وجو بیش از 200 نفر از نیروهای بومی و مردمی روستاهای دشت شاد، نام نیک و کالپوش نیز حضور داشتند که متأسفانه تا کنون همه این تلاش‌ها برای پیدا کردن زهرای هفت ساله نتیجه‌ای نداشته است.

طاهریان با اشاره به حضور فرماندار و بخشدار در منطقه از برگزاری جلسه مدیریت بحران در روستای دشت شاد خبر داد و گفت: در این جلسه مصوب شد تا جست‌وجوها تا چند روز دیگر ادامه یابد.

وی با اشاره  به خستگی نیروهای امدادی که در چند روز گذشته در عملیات جست‌وجو حضور داشتند افزود: عملیات جست‌وجو با نیروهای جدید و تازه نفس ادامه می‌یابد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان ابراز امیدواری کرد تا با ادامه عملیات حداقل شواهدی از «زهرا عرب اسدی» دختر گم‌شده کلاته اسدی در شهرستان میامی پیدا شود.

خبرگزاری تسنیم استان سمنان نیز هم از همه مردم به‌ویژه اهالی استان‌های مازندران، گلستان، سمنان و خراسان رضوی و شمالی خواست چنانچه اطلاعاتی از این کودک دارند در اسرع وقت با شماره تلفن 33443663 (استانداری سمنان) و یا پلیس 110 و یا شماره 112 مرکز هلال‌احمر تماس بگیرند.

زهرا عرب اسدی کودک هفت ساله اهل روستای کلاته اسد میامی روز جمعه 30 اردیبهشت در جنگل‌های دشت شاد از توابع شهرستان میامی گم شده است.

این اتفاق در جریان اختتامیه جشنواره دشت شقایق‌های کالپوش و در ساعت 19 و 30 روز جمعه صورت گرفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج