جاباما
۱۲۱۴۹۰۷
۵۳۹
۵۳۹
پ

فال روزانه ۱۴۰۱/۰۳/۰۲‍

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه برترین‌ها صرفا جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه ۱۴۰۱/۰۳/۰۲‍

فال روزانه ۱۴۰۱.۰۳.۰۲‍

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. در این سال فرازوفرودهای مختلفی پیش‌ روی شما قرار می‌گیرد. اتفاقهای ناگوار را به کمک دوستان و آشنایان پشت سر بگذارید و از اتفاقهای خوشایند، نهایت استفاده را ببرید. خرداد و تیر امسال حسابی سرتان شلوغ می‌شود و فرصتی برای سر خاراندن پیدا نمی‌کنید. از زیر حجم زیاد کارها شانه خالی نکنید و به هر قیمتی که شده کارهای دشوار را به پایان برسانید. با فرا رسیدن اَمرداد، کارهای شما کمتر می‌شود. این فرصت را به فال نیک بگیرید و مسافرتی خاطره‌ساز را به همراه اعضای خانواده ترتیب دهید. در این سفر تا می‌توانید خوش بگذرانید و لحظه‌های شادی را در کناراهل منزل تجربه کنید. به تیر که رسیدید، پولی به دستتان می‌رسد. به لطف این پول هزینه‌های زندگی خود را پوشش دهید و ثبات مالی بهتری پیدا کنید. به شهریور که رسیدید گره‌ای در کار شما میفتد. این گره را به کمک افراد باتجربه باز کنیدو اجازه ندهید مشکلی سد راه شما شود. آبان زمان حساسی برای شماست. در این ماه خطری در کمین شما نشسته. به صلاحتان است که بیشتر مواظب باشید و کاری نکنید که به دردسر بیفتید. با فرا رسیدن آذر از همیشه عاشق‌تر می‌شوید. این احساس را به فال نیک بگیرد و تا می‌توانید عاشقی کنید. دی ماه امسال با اتفاق ناگواری روبه‌رو خواهید شد. غصه‌های خود را با فردی که سنگ‌صبور شماست، مطرح کنید و بار ناراحتیهایتان را زمین بگذارید. به اسفند که رسیدید بیشتر از همیشه مواظب اموال خود باشید. در این ماه ممکن است دزدی به اموال شما دستبرد بزند در این شرایط شش‌دانگ حواستان را جمع کنید و بیشتر مواظب باشید. به فروردین سال آینده که رسیدید، با فردی باتجربه آشنا می‌شوید. با این فرد رابطه‌ای دوستانه برقرار کنید و اطلاعات ایشان را به کوله‌بار تجربه‌های خود اضافه نمایید. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را با خاطره‌های خوش به پایان برسانید. در این سال به گونه‌ای رفتار کنید تا به الگویی درخشان در کارنامه زندگی شما تبدیل شود.

فال روزانه ۱۴۰۱/۰۳/۰۲‍

سفری غیرمنتظره انتظار شما را می‌کشد، اما بهتر است که دور این سفر را خط بکشید، چرا که نه تنها به شما خوش نمی‌گذرد، بلکه خطری نیز در کمین شما است.  برای حل مشکلات از کمک دوستان و آشنایان غافل نشوید.  تغییری در زندگی شما صورت می‌گیرد، به نفع شما است که از این تغییر استقبال کنید و مطمئن باشید که از این تغییر سودی به شما می‌رسد. به لحاظ نیرو و انرژی برای انجام کارهای امروز مشکلی نخواهید داشت. اجازه ندهید لحظه‌های باارزش عمرتان به‌راحتی تلف شود.  توجه شما به همسر یا عشق ‌زندگیتان کم شده و مانند سابق به ایشان عشق‌ نمی‌ورزید. قبل از اینکه این رویکرد فاصله‌ای عمیق میان شما و عشق ‌زندگیتان ایجاد کند، محبت بیشتری به ایشان داشته باشید و لحظه‌ای از عشق‌ورزی به وی غافل نشوید.

فال روزانه ۱۴۰۱/۰۳/۰۲‍

کار مهمی را باید انجام دهید و موعد این کار سر رسیده‌است، اما کسالت دارید و قادر به پایان این کار مهم نیستید، این وضعیت زمینه نگرانی شما را فراهم کرده، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد، چرا که زودتر از چیزی که فکرش را بکنید سلامت خود را بدست می‌آورید و فرصتی پیدا می‌کنید تا این کار ناتمام را به پایان برسانید.  پول خود را برای انجام کاری سرمایه‌گذاری کرده‌اید، اما امروز از محل این سرمایه‌گذاری ضرری به شما وارد می‌شود. از این اتفاق درس بگیرید و در آینده پولی که با هزارویک‌ زحمت بدست آورده‌اید را با احتیاط بیشتری سرمایه‌گذاری کنید.  مواظب باشید که احساساتی نشوید و تصمیم نادرستی نگیرید. در غیر این صورت برای همیشه از کاری که امروز انجام داده‌اید پشیمان خواهید ماند. با خرید هدیه‌ای عشق خود را به همسر یا عشق ‌زندگیتان ثابت کنید.  روحیه‌ای خجالتی دارید و نظرهایتان را در میان جمع مطرح نمی‌کنید، این رویکرد نبود اعتمادبه‌نفس را در شما تقویت کرده و باعث شده تا دوستان و اطرافیان آن‌گونه که انتظار دارید روی شما حساب‌باز نکنند. در نتیجه ادامه این رویکرد به صلاح شما نیست و از امروز خجالت را کنار بگذارید و نظرهای خود را با صدایی بلند و رسا در میان جمع مطرح نمایید. 

فال روزانه ۱۴۰۱/۰۳/۰۲‍

نگاهی مثبت به زندگی دارید و این روحیه شما را به فردی با نشاط و انرژی تبدیل کرده و اجازه نمی‌دهید مشکلات سد راه شما شوند. این روحیه را ادامه دهید و مطمئن باشید که اطرافیان از این رفتار شما درس خواهند گرفت. به لحاظ مالی وضعیت خوب و باثباتی دارید، اما از آنجایی که در همیشه روی یک پاشنه نمی‌چرخد، بهتر است از امروز تصمیم بگیرید که مقداری از درآمد خود را برای روز مبادا کنار بگذارید و راه پس‌انداز و صرفه‌جویی در پیش بگیرید.    بیشتر از همیشه به فکر اعضای خانواده باشید و به اندازه‌ای به آنها رسیدگی کنید تا جایی برای گله‌ و شکایت باقی نماند.  انسان مبارزی هستید و روحیه‌ای رقابت‌طلبانه دارید، امروز از این روحیه به نفع خود استفاده نمایید و به اطرافیان ثابت کنید که هرگز سنگر را خالی نمی‌‌گذارید.  تلاش‌های زیادی در زندگی انجام داده‌‌اید، اما طعم موفقیت را نچشیده‌اید و این شرایط زمینه افسردگی شما را فراهم کرده‌ است. غم به دل خود راه ندهید، زیرا این وضعیت ادامه پیدا نمی‌کند و دیری نخواهد پایید که مزد تلاش‌های شبانه‌روزیتان را دریافت کنید. فراموش کرده‌اید که وقت طلا است و اهمیتی به گذر زمان نمی‌دهید، این وضعیت شما را از رقبا عقب انداخته و جلوی پیشرفت شما را گرفته‌است. امروز زمان مناسبی است که فکری به حال این شرایط بردارید و با مدیریت‌زمان و برنامه‌ریزی، قدر لحظه‌های با ارزش زندگی خود را بدانید و به بهترین استفاده را از عمر خود ببرید.  رابطه‌ای که با همسر یا عشق ‌زندگیتان دارید را سرشار از عشق و صفا کنید.

فال روزانه ۱۴۰۱/۰۳/۰۲‍

عادت ناپسندی دارید و مدت‌های زیادی است که می‌خواهید این عادت ناپسند را کنار بگذارید، امروز فرصت مناسبی فراهم می‌شود تا این عادت ناپسند را یک‌ بار برای همیشه ترک کنید و سبک زندگی سالمی را در پیش بگیرید.  مدتی است که به فکر پس‌انداز و صرفه‌جویی هستید، اما خرجهای زندگی امان شما را بریده و فرصتی برای پس‌انداز پیدا نکرده‌اید، امروز بخت با شما یار است چرا که پولی به دست‌تان می‌رسد و می‌توانید قسمتی از این پول را برای آینده پس‌انداز نمایید.  اعضای خانواده از کاه، کوه می‌سازند و امروز مشکلات زیادی برایتان درست می‌کنند. امروز دنیا را به رنگ عشق و محبت می‌بینید و لحظه‌هایی عاشقانه‌‌ای را تجربه خواهید کرد. انسان متخصص و خبره‌ای هستید و مهارت‌های چشمگیری دارید، اما تاکنون فرصتی برای نمایش این مهارت‌ها بدست نیاورده‌اید و این وضعیت زمینه ناراحتی و افسردگی شما را فراهم کرده‌است. جایی برای ناراحتی وجود ندارد چرا که امروز فرصتی دست می‌دهد تا توانایی‌های خود را به رخ اطرافیان بکشید و به آنها ثابت نمایید که چند مرده حلاج هستید. روحیه شوخ‌طبعی دارید و همیشه اطرافیان را خوشحال می‌کنید. این روحیه شما را به فردی محبوب درمیان دوستان و‌ آشنایان تبدیل کرده‌است. از شوخ‌طبعی خود بهره بیشتری بگیرید و دامنه دوستان خود را گسترش دهید. 

فال روزانه ۱۴۰۱/۰۳/۰۲‍

انسان خوش‌قلبی هستید و حتی برای لحظه‌ای از فکر به دیگران غافل نمی‌شوید، این روحیه را ادامه دهید و مطمئن باشید لطف شما به اطرافیان، بدون پاسخ نخواهد ماند. پولی که مدتی است به کسی قرض داده‌اید، امروز به شما بازپس داده می‌شود. اهمیت زیادی به انجام خواسته‌های اعضای منزل می‌دهید و این رویکرد شما را حسابی خسته کرده است. بار سنگین مشکلات را به تنهایی بر دوش نکشید و از آشنایان کمک بگیرید. برای افزایش درآمد به فکر ایده‌های جدید و خلاقانه‌ای باشید. امروز کار زیادی ندارید و فرصت بیشتری برای حضور در کنار اعضای خانواده پیدا می‌کنید. مهمان‌‌ناخوانده‌ای در راه منزل شما است. با آغوش باز پذیرای این مهمان باشید و در مهمان‌نوازی برای این فرد چیزی کم نگذارید.

فال روزانه ۱۴۰۱/۰۳/۰۲‍

از نبود اعتمادبه‌نفس در زندگی رنج می‌برید و فرصت‌ها را یکی‌ پس از دیگری از دست می‌دهید. اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و امروز فکری به حال افزایش اعتماد‌به‌نفس خود بردارید و قدر موقعیت‌های زندگی را بیشتر بدانید. فرصتی برای افزایش درآمد در پیش روی شما قرار دارد، از این فرصت نهایت استفاده را ببرید. اهمیتی به انجام کارهای منزل نمی‌دهید و این وضعیت زمینه دلخوری اهل خانه را فراهم کرده‌است، اجازه ندهید این دلخوری ادامه پیدا کند و از امروز با مشارکت بیشتر در انجام کارهای منزل به اطرافیان ثابت کنید که انسان مسئولیت‌پذیری هستید.  تغییری در زندگی شما ایجاد می‌شود. این تغییر در نگاه اول ناخوشایند به نظر می‌رسد، اما غم به دل خود راه ندهید. با تغییری روبه‌رو هستید که در نهایت به نفع شما تمام می‌شود. به خودتان وعده‌داده‌اید که کارها را سریع‌تر از همیشه انجام دهید و فرصتی برای استراحت پیدا کنید، اما نقشه‌های‌تان نقش برآب می‌شود و مجبور خواهید شد کارهای غیرمترقبه‌ای انجام دهید و وقتی برای استراحت دست‌ نمی‌دهد. توقع‌های خود از همسر یا عشق ‌زندگیتان را کاهش دهید. در غیر این صورت عشق‌ زندگیتان از رفتار شما دلخور خواهد شد.

فال روزانه ۱۴۰۱/۰۳/۰۲‍

با نگرانی‌های زیادی در زندگی روبه‌رو هستید و شبی نیست که خواب راحتی داشته باشید، قبل از اینکه ادامه این وضعیت کار شما را به بستر بیماری بیاندازد، امروز به خودتان مرخصی بدهید و با یکی از اعضای خانواده یا دوستان صمیمی که رابطه خوبی با ایشان دارید، گفتگو کنید و بار نگرانی‌های‌تان را زمین بگذارید. سایه همای سعادت روی سر شما خواهد افتاد و از جایی که فکرش را نمی‌کنید پولی روانه حساب‌های بانکی‌تان خواهد شد. به صلاح شماست که تمامی این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای روز مبادا کنار بگذارید. اجازه ندهید کارهای عقب‌مانده فکر شما را مشغول کند و از امروز به خودتان قول بدهید که کار امروز را به فردا موکول نکنید. یکی از اطرافیان امروز حسابی از شما تعریف و تمجید می‌کند و زمینه افزایش اعتماد‌به‌نفس‌تان را فراهم می‌کند. لطف این دوست را پیش خودتان نگه ندارید و در اولین فرصت شما نیز محبت ایشان را تمام‌و‌کمال جبران کنید. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز از در حمایت و پشتیبانی از شما وارد می‌شود و هر کاری که از دستش برآید را برای موفقیت‌های شما انجام خواهد داد. مدتی است که سری به دوستان قدیمی نزده‌اید و حسابی دلتنگ‌شان هستید، امروز زمان مناسبی است تا با رفقای قدیمی دیداری تازه کنید و خاطره‌های خوش گذشته را زنده نمایید. 

فال روزانه ۱۴۰۱/۰۳/۰۲‍

یکی از بزرگان فامیل در بستر بیماری است و به پرستاری شما نیاز دارد. پیشنهادی که یکی از دوستان برای افزایش درآمد با شما در میان گذاشته را اجرا کنید و به سود سرشاری برسید.  به لحاظ کاری روز خوبی انتظار شما را می‌کشد و به موفقیت دست پیدا می‌کنید. این موفقیت را در کنار اعضای خانواده جشن بگیرید و لحظه‌های شادی را تجربه کنید. مسئولیت‌های جدیدی به شما واگذار خواهد شد. این مسئولیت‌‌ها را با جدیت دنبال کنید و به اطرافیان ثابت نمایید که آماده انجام کارهای مهم‌تری در زندگی هستید. فرصت فراغت امروز را به انجام کارهای خلاقانه اختصاص دهید. روز حساسی را در پیش دارید و اگر حواستان نباشد، سرتان به انجام کارهای غیرضروری بند می‌شود و از کارهای مهم عقب می‌مانید، در نتیجه امروز را بیشتر از همیشه جدی بگیرید و روز را بدون هیچ‌گونه اتلاف ‌وقتی به پایان برسانید. احساس می‌‌کنید همسر یا عشق ‌زندگیتان همانند سابق شما را دوست ندارد، اما این احساس شما کاملاً نادرست است و امروز عشق‌ زندگیتان جام وجود شما را از محبت لبریز خواهد کرد.

فال روزانه ۱۴۰۱/۰۳/۰۲‍

قصد شرکت در آزمون مهمی را دارید و حسابی مضطرب و نگران هستید، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد، چرا که سالم و سلامت راهی این آزمون خواهید شد و سربلند و خوشحال از این آزمون بیرون می‌آیید. اگر پول اضافه‌ای دارید، این پول را برای خرید املاک و مستغلات صرف کنید. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز چشم از شما بر نمی‌دارد و از هر فرصتی برای کمک بهره می‌گیرد.   زمانی برای استراحت و خلوت پیدا می‌کنید. به لطف این فرصت، خودتان را برای روزهای شلوغ آینده آماده کنید. یکی از دوستان یا اعضای خانواده ناخواسته کار ناپسندی را انجام می‌دهد و این کار زمینه دلخوری شما را فراهم می‌کند، اما دلخوری خود را به روی این فرد نیاورید و با چشم‌‌پوشی از کنار این کار ناپسند گذر کنید.

فال روزانه ۱۴۰۱/۰۳/۰۲‍

دستتان را به زانوی خودتان بگیرید و مشکلات را حل کنید. موقعیتی چشمگیر برای افزایش درآمد انتظار شما را می‌کشد. همسر یا عشق ‌زندگیتان بیمار شده و نیازمند رسیدگی شما است. هر کاری که از دستتان برای سلامت ایشان برمی‌آید را انجام دهید تا عشق‌ زندگیتان هرچه سریع‌تر از بستر بیماری بلند شود. از شکار فرصت‌ها غافل نشوید و اجازه ندهید موقعیت‌های مهم از پیش چشم شما عبور کند.  میان حضور در محل‌کار و رسیدگی به اعضای خانواده تعادل برقرار کنید. میان شما و یکی از آشنایان مشاجره‌ای ایجاد می‌شود. نفت به آتش این مشاجره نریزید و اجازه ندهید این دلخوری بالا بگیرد.

فال روزانه ۱۴۰۱/۰۳/۰۲‍

انسان احساساتی هستید و زود تحت‌تاثیر قرار می‌گیرید، این روحیه را کنار بگذارید و واقعیت‌های زندگی را بپذیرید. خرج سنگینی را امروز متحمل می‌شوید اما جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که پولی به دستتان می‌رسد و ثبات مالیتان برقرار خواهد شد.  رفتار و گفتار آزار‌دهنده‌ را کنار بگذارید و با اطرافیان مهربان‌تر باشید. پیشرفتی در محل‌کار انتظار شما را می‌کشد. از این پیشرفت درس بگیرید و در آینده شرایط موفقیت‌های بیشتر خود را فراهم کنید. اگر کارها را با سرعت بیشتری انجام ندهید، روی هم تلنبار می‌شود و در آینده مجبور خواهید شد وقت زیادی برای انجام کارهای عقب‌افتاده کنار بگذارید. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز به شما ثابت می‌کند که یار و یاور شما در حل مشکلات است.

فال روزانه ۱۴۰۱/۰۳/۰۲‍

اتفاق‌های ناخوشایندی در زندگی شما رخ داده و این اتفاق‌ها امروز زمینه ناراحتی شما را فراهم کرده است. به صلاح شما نیست که به این اتفاق‌ها اهمیت بیش‌ازحدی بدهید و از اخبار ناخوشایند و رویدادهای ناراحت‌کننده دوری بگیرید. از ورزش و تحرک غافل نشوید و مواظب سلامتیتان باشید.    یادی از خاطره‌های خوش گذشته خواهید کرد. در این شرایط با دوستان قدیمی تماس بگیرید و با حضور در کنار رفقای دیرینه، خاطره‌‌های خوش گذشته را زنده کنید. زحمت‌هایی که کشیده‌اید امروز به بار می‌نشیند. از این شرایط درس بگیرید و زندگی را به گونه‌ای ادامه دهید تا درآینده دستاوردهای بیشتری از تلاش‌های خود داشته باشید. علاقه زیادی به نشست‌و‌برخاست با اطرافیان دارید، اما امروز ترجیح می‌دهید که تنها باشید و کسی مزاحم‌تان نشود، این اتفاق خواهد افتاد و فرصتی برای تنهایی و استراحت پیدا می‌کنید. فکرهای بی‌شماری در سر دارید و شبی نیست که خواب آسوده‌ای تجربه کنید، به صلاح شما نیست که این وضعیت ادامه پیدا کند و در اولین فرصت فکری برای رسیدن به آرامش بردارید و شب‌هایی آسوده با خوبی عمیق را تجربه نمایید. شرایطی مهیا می‌شود تا به همراه همسر یا عشق ‌زندگیتان بیرون بروید و حسابی خوش بگذرانید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج