۱۲۱۵۵۷۹
۲ نظر
۳۳۲۵
۲ نظر
۳۳۲۵
پ

افزایش تقاضا برای سرپرستی نوزاد معروف

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان بهزیستی جدیدترین وضعیت نوزادی که روز گذشته در محله نازی آباد تهران پیدا شده بود را شرح داد و گفت: تقاضای بسیار زیادی برای فرزندخواندگی او وجود دارد.

مهر نوشت: معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان بهزیستی جدیدترین وضعیت نوزادی که روز گذشته در محله نازی آباد تهران پیدا شده بود را شرح داد و گفت: تقاضای بسیار زیادی برای فرزندخواندگی او وجود دارد.

محمد نصیری معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان بهزیستی در واکنش به خبر پیدا شدن نوزاد دو روزه در سطل زباله در محله نازی‌آباد تهران گفت: حال عمومی نوزاد مساعد گزارش شده و احتمالاً امروز تحویل سازمان بهزیستی داده شود.

افزایش تقاضا برای سرپرستی نوزاد معروف

وی ادامه داد: برای این قبیل بچه‌ها که خانواده‌ای وجود ندارد، پرونده تشکیل و از مسیر دستگاه قضائی به سازمان بهزیستی به منظور فرزندخواندگی تحویل داده می‌شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان بهزیستی افزود: پس از بررسی‌های لازم اگر تحت هر شرایطی اولیایی برای این کودک یا کودک‌های مشابه مشخص نشود، آنها را به عنوان فرزندخوانده به خانواده‌هایی که اعلام آمادگی کردند، تحویل می‌دهیم.

نصیری اظهار کرد: از روز گذشته که خبر پیدا شدن این نوزاد در رسانه‌ها منتشر شد، متقاضیان زیادی برای تحویل این کودک به عنوان فرزندخوانده اعلام آمادگی کرده‌اند. بسیاری از افراد در تماس با سازمان بهزیستی و برخی دیگر با مراجعه به این سازمان اعلام کردند که قصد سرپرستی این نوزاد را دارند.

وی بیان کرد: نکته مهم آن است که بالغ بر ۱۷ هزار خانواده متقاضی برای امر فرزندخواندگی در صف نوبت سازمان بهزیستی هستند. اگر بنا باشد این کودک به خانواده‌ای به منظور فرزندخواندگی داده شود، اولویت با این قبیل افراد است.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان بهزیستی در پایان گفت: سالانه تنها ۱۵۰۰ نوزاد به عنوان فرزندخوانده به خانواده‌های متقاضی داده می‌شود و تعداد زیادی از خانواده‌ها بعد از ثبت‌نام برای تحویل فرزندخواندگی باید در صف نوبت بمانند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      کسی من و به عنوان فرزند نمیخاد🤣

    • داری

      اون مادر ی که نوزاد را در زباله دان انداخت ه باید اعدام کرد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج