۱۲۱۵۷۹۵
۳ نظر
۳۱۲۱
۳ نظر
۳۱۲۱
پ

اختراع عجیب و شگفت‌انگیز یوتیوبرِ معروف

در ماه های اخیر، از صفحه نمایش تلویزیون های قابل لیس زدن گرفته تا چاپستیک های برقی و چندین دستگاه عجیب و غریب و شگفت انگیز رونمایی شده است. اما آخرین اختراع ثبت شده، ممکن است عجیب‌ترین اختراع باشد.

روزیاتو: در ماه های اخیر، از صفحه نمایش تلویزیون های قابل لیس زدن گرفته تا چاپستیک های برقی و چندین دستگاه عجیب و غریب و شگفت انگیز رونمایی شده است. اما آخرین اختراع ثبت شده، ممکن است عجیب‌ترین اختراع باشد.

اختراع عجیب و شگفت‌انگیز یوتیوبرِ معروف

هوانگ جری شیائوجی یک یوتیوبر ساکن تایپه است. او یک کالسکه ماهی ساخته تا بتواند ماهی قرمزش را با خود به گردش در شهر ببرد.

اختراع عجیب و شگفت‌انگیز یوتیوبرِ معروف

او که نام آن را فین تاستیک (Fin-tastic) گذاشته، در ویدئویی که در کانال یوتیوب خود منتشر کرده، می‌توان او را در حال جوش دادن شاسی فلزی برای تشکیل قاب اصلی کالسکه، قبل از قرار دادن آن روی چرخ‌ها دید. قسمت مخزن، از اکریلیک ساخته شده است و در وسط کالسکه قرار می گیرد و در موقعیتی است که ماهی قرمز در طول پیاده روی دید ۳۶۰ درجه دارد.

اختراع عجیب و شگفت‌انگیز یوتیوبرِ معروف

این دستگاه دارای یک سیستم فیلتراسیون با باتری، یک پمپ هوا برای تامین اکسیژن ماهی و حتی یک سیستم روشنایی است. شیائوجی با کالسکه اختراع خودش، سه ماهی قرمز خود را برای قدم زدن در اطراف تایپه برد و رهگذران را حیرت زده کرد. این اختراع توسط بسیاری از طرفدارانش تحسین شده است. این دستگاه، مخصوصا نظر افرادی که به عنوان حیوان خانگی ماهی دارند به خود جلب کرده است. آنها احساس می کنند که دیگر می توانند مثل افرادی که سگ‌ها، گربه‌ها و خرگوش‌های خود را بیرون می برند، ماهی های خود را در کنار خود داشته باشند.

اختراع عجیب و شگفت‌انگیز یوتیوبرِ معروف

باور کنید یا نه، این اولین باری نیست که دستگاهی ساخته می شود که به صاحبان ماهی ها اجازه می دهد، حیوانات خانگی خود را به پیاده روی ببرند. سال گذشته یک ژاپنی، یک مخزن قابل حمل برای ماهی خود طراحی کرد. گرچه این دستگاه به عنوان راهی برای علاقه مندان به غذاهای دریایی برای نشان دادن ماهی های گران قیمت خود در بازار عرضه می شود، صاحبان حیوانات خانگی نیز می توانند از آن برای بیرون بردن ماهی های خود هنگام پیاده روی استفاده کنند.

اختراع عجیب و شگفت‌انگیز یوتیوبرِ معروف

در میان اختراعات جدیدی که ثبت می شود گاهی اوقات دستگاه هایی ساخته می شوند که تنها ایده جالبی دارند ولی کاربردی نیستند. برخی دیگر هم بر اساس نیازی ساخته می شوند، که ممکن است وسیله ساخته شده، کاملا پاسخگوی نیاز اولیه نباشد. در این میان برخی اختراعات هم، ایده ای جالب دارند و هم در نهایت تبدیل به وسیله ای می شوند که نیازهایی را که تا پیش از آن تعریف نشده بود را پاسخ دهند. شاید بتوان این اختراع شائوجی را در این دسته قرار داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بینام

      ان کجا ما کجا ما بدنبال یک لقمه نانیمدر ثروتمندترین کشور

    • ناشناس

      فقط جون هر چی چانگه ، آخر سر که نمایشت تموم شد بازدیده یوتیوب گرفتی این زبون بسته‌ها زنده زنده نخور گناه دارند

    • علی ترابی

      مسخره علاف

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج