۱۲۱۷۵۹۷
۱۴۳۸
۱۴۳۸
پ

ادعای جنجالی BBC درباره سربازان روسی

بنگاه سخن پراکنی بی بی سی انگلیس در گزارشی از جنگ اوکراین، مدعی شده برخی از نیروهای روسی با توجه به تجربه آغازین جنگ اوکراین، حاضر به بازگشت به جبهه های جنگ نیستند.

ایرنا نوشت: بنگاه سخن پراکنی بی بی سی انگلیس در گزارشی از جنگ اوکراین، مدعی شده برخی از نیروهای روسی با توجه به تجربه آغازین جنگ اوکراین، حاضر به بازگشت به جبهه های جنگ نیستند.

تارنمای شبکه خبری بی بی سی در این خصوص نوشت: برخی از حقوقدانان و کنشگران حقوق بشر و رسانه های مستقل روسیه نیز گزارش می دهند که از آغاز ماه آوریل گذشته، صدها تن از سربازان روسی از اعزام دوباره به جنگ با اوکراین امتناع ورزیده اند.

این شبکه انگلیسی اضافه کرد: به گفته الکسی تابالوف (Alexei Tabalov)، وکیل حقوق بشر روسی، فرماندهان ارتش روسیه تلاش می کنند تا سربازان قراردادی را مجاب به ماندن در یگان های خود کنند، اما وی تاکید کرد که قوانین نظامی روسیه شامل بندهایی است که به سربازان اجازه می دهد در صورت عدم تمایل از جنگیدن خودداری کنند.

تارنمای این رسانه انگلیسی در ادامه این گزارش نوشت: سرگئی کریونکو (Sergei Krivenko)، یک فعال حقوق بشر دیگر روسیه به این شبکه گفته که از پیگرد قانونی کسانی که از بازگشت به جبهه امتناع می کنند، اطلاعی ندارد، اما این بدان معنا نیست که پیگرد قانونی در این زمینه صورت نگیرد.

بی بی سی انگلیسی دراین گزارش ادعا کرده است: برخی از سربازان روسی در مصاحبه با این شبکه خبری از لطمه دیدن روحی در این جنگ و نبود امکانات لازم جنگی مانند تجهیزات دید در شب و بیم از کشتن و کشته شدن سخن گفتند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج