۱۲۱۸۳۵۹
۲۰
۲۰
پ

فال روزانه ۱۴۰۱/۰۳/۱۷‍

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه برترین‌ها صرفا جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه ۱۴۰۱/۰۳/۱۷‍

فال روزانه ۱۴۰۱.۰۳.۱۷‍

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. در سال تولدتان با فرصت‌های چشمگیری برای دستیابی به موفقیت‌های بیشتر روبه‌رو می‌‌شوید. در این سال بیشتر از همیشه به فکر شکار لحظه‌ها باشید و از موقعیت‌هایی که سر راهتان قرار می‌گیرد، نهایت استفاده را ببرید. تیر امسال خبر فرخنده‌ای به دستتان می‌رسد. این خبر را با اعضای خانواده در میان بگذارید و لحظه‌های شادی را تجربه کنید. به شهریور که رسیدید، سرتان خلوت می‌شود. این فرصت را به مسافرتی جانانه اختصاص دهید و انرژی لازم را برای ماه های شلوغ آینده بدست آورید. آبان امسال زمان عاشقی شماست. در این ماه آتش عشقی جگرسوز به جانتان میفتد. این عشق را کنترل کنید و مواظب باشید به دام هوا و هوس نیفتید. آذر امسال زمان بسیار خوشایندی برای شماست. در این ماه از جایی که فکرش را نمی‌کردید، پولی به دستتان می‌رسد. به لطف این پول، هزینه‌های زندگی را پوشش دهید و موقعیت مالیتان را ثبات بخشید. بهمن امسال را با احتیاط بیشتری پشت سر بگذارید. در این ماه خطری در کمین شماست. به صلاحتان است که در بهمن بیگدار به آب‌ نزنید و بیشتر از همیشه مواظب سلامت خود باشید. تغییری مهم در اسفند امسال در زندگیتان رخ می‌دهد. این تغییر را به فال نیک بگیرید و سبک جدیدی را در زندگی آغاز کنید. فرودین سالی که از راه می‌رسد زندگیتان رونق بیشتری پیدا می‌کند. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را با خاطره‌های خوش به پایان برسانید. در این سال به گونه‌ای رفتار کنید تا به یکی از بهترین سالهای زندگی شما تبدیل شود.

فال روزانه ۱۴۰۱/۰۳/۱۷‍

به فکر سلامتیتان باشید و قدری استراحت کنید. برای انجام کاری سرمایه‌گذاری کرده‌اید، اما امروز خبرهای بدی از این سرمایه‌گذاری به دستتان می‌رسد. سری به بزرگان فامیل بزنید و از آنها دلجویی کنید. اتفاق ناگواری در زندگی شما رخ می‌دهد. اجازه ندهید این اتفاق زمینه سرخوردگی و افسردگیتان را فراهم کند. با فردی که سنگ‌صبور شماست صحبت کنید و بار غصه‌هایتان را زمین بگذارید. کارها راحت‌تر از چیزی که انتظارش را دارید انجام می‌شود. این شرایط را به فال نیک بگیرید و کارهای ناتمام را پایان بخشید. روحیه‌ای همراه با شادی و نشاط را تا پایان روز تجربه می‌کنید. این هیجان و شادی را به اعضای خانواده منتقل کنید و در کنار یکدیگر حسابی خوش بگذرانید. به فکر انجام کار مهمی افتاده‌اید، اما آن‌گونه که باید و شاید برای انجام این کار مهارت ندارید و بهتر است که قبل از بدست آوردن مهارت کافی، فکر این کار را از سرتان بیرون کنید.  یکی از همسایه‌ها یا اعضای فامیل چشم دیدن پیشرفت‌های شما را ندارد و امروز حسابی شما را به دردسر می‌اندازد. اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و حساب این فرد را کف دستش بگذارید.

فال روزانه ۱۴۰۱/۰۳/۱۷‍

روز بسیار خوبی را در پیش دارید و فرصت‌های زیادی برای تفریح و شادی پیدا خواهید کرد. به لحاظ مالی وضعیت خوب و باثباتی دارید، اما از آنجایی که در همیشه روی یک پاشنه نمی‌چرخد، بهتر است از امروز تصمیم بگیرید که مقداری از درآمد خود را برای روز مبادا کنار بگذارید و راه پس‌انداز و صرفه‌جویی در پیش بگیرید. احترام دوستان و آشنایان را نگه دارید و زمینه ناراحتی کسی را فراهم نکنید. روز را با محبت و صفا به پایان برسانید و به اطرافیان ثابت کنید که دوستشان دارید. اهل خانواده بر سر موضوعی با یکدیگر اختلاف‌نظر دارند و این وضعیت زمینه دلخوری اعضای خانواده را فراهم کرده‌است، قبل از اینکه این دلخوری بالا بگیرد، امروز در میان اعضای خانواده پادرمیانی کنید و بین اهل منزل صلح و صفا برقرار نمایید. به همسر یا عشق ‌زندگیتان قول داده‌اید که فرصتی از روز را در کنار ایشان بگذرانید و تا می‌توانید عاشقی کنید، اما احتمال دارد که مشاجره‌ای ناخواسته بر سر مشکلی قدیمی میان شما و عشق‌ زندگیتان ایجاد شود و روز عاشقانه‌تان را خراب کند. در نتیجه روز را با احتیاط تمام به پایان برسانید و اجازه ندهید که مشکلات قدیمی و کهنه، آتش عشق شما را خاموش کند. میان شما و یکی از آشنایان امروز شکرآب می‌شود و دلخوری بین شما ایجاد خواهد شد. اجازه ندهید این دلخوری زمینه قطع رابطه با این فرد را فراهم کند.

فال روزانه ۱۴۰۱/۰۳/۱۷‍

با یکی از دوستان قدیمی که دلتان حسابی برای او تنگ شده تماس بگیرید و دلتنگیهایتان را خاتمه دهید. بیشتر از همیشه حواستان به هزینه‌های زندگی باشد و صرفه‌جویی را فراموش نکنید. رابطه‌ای جدید آغاز می‌کنید و دل به محبوبی می‌بازید. این رابطه را جدی بگیرید و مطمئن باشید با عشقی ماندگار طرف هستید. کارهای زیادی دارید، اما وقت کافی برای انجام این کارها فراهم نمی‌شود. از شرایط کاری که به آن مشغول هستید، رضایت ندارید و به دنبال کار جدیدی می‌گردید، امروز بهترین فرصت است تا سراغ کار جدیدی را بگیرید و مطمئن باشید فرصت‌‌ مناسبی برای شغل و حرفه‌ای تازه و جدید پیدا خواهید کرد. اعضای خانواده به مشکل بسیار بزرگی برخورده‌اند و چاره‌ای برای حل این مشکل در پیش‌رو ندارند، اجازه ندهید این مشکل زمینه ناراحتی و نگرانی اعضای خانه را فراهم کند و در اولین فرصت با اهل منزل صحبت کنید و راه‌حل مناسبی را برای حل این مشکل پیدا نمایید. تند و بی‌پرده سخن می‌گویید و به‌رغم این که حرف‌های منطقی و درستی می‌زنید، اما لحن کلام تندی که دارید زمینه دلخوری اطرافیان را فراهم کرده است. در نتیجه از امروز با ملایمت بیشتری صحبت کنید و چیزی نگویید که بعدها از گفتن آن پشیمان شوید. 

فال روزانه ۱۴۰۱/۰۳/۱۷‍

امروز عواقب کار اشتباهی که در گذشته‌ انجام داده‌اید گریبان شما را می‌گیرد. از این شرایط درس بگیرید و در آینده به گونه‌ای زندگی کنید که چنین اشتباهی را هرگز مرتکب نشوید. انسان خودرأی هستید و گوشتان به حرف بزرگ‌ترها و افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند، بدهکار نیست. قبل از اینکه ادامه این رویکرد شما را به دردسر بزرگی بیاندازد، این روحیه را کنار بگذارید و برای انجام کارهای مهم حتماً نظر افراد باتجربه را جویا شوید. یکی از اعضای خانواده به دستاورد مهمی در زندگی رسیده ‌است و امروز به دلیل رسیدن به این دستاورد، از وی قدردانی می‌شود. در اولین فرصت این موفقیت را به ایشان تبریک بگویید و به وی ثابت نمایید که این موفقیت‌ها زمینه افتخار و سربلندی شما را فراهم کرده است. مدت‌ها است که آرزوی دیرینه‌ای در دل دارید، امروز سایه همای سعادت بر سر شما می‌افتد و این آرزوی دیرینه تحقق پیدا می‌کند. اعضای خانواده امروز بیشتر از همیشه به شما توجه می‌کنند. لطف اهل منزل را پیش خودتان نگذارید و به آنها ثابت کنید که همیشه به فکرشان هستید. خبری فرخنده به دستتان می‌رسد. این خبر زمینه شادی شما و اعضای خانواده را فراهم خواهد کرد. به لحاظ کاری پیشرفت و موفقیتی را شاهد خواهید بود. شادیهای خود را با دوستان و آشنایان به اشتراک بگذارید.  همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز حسابی شما را تحویل می‌گیرد. به لطف این شرایط، لحظه‌های عاشقانه‌ای را در کنار عشق ‌زندگیتان تجربه کنید.

فال روزانه ۱۴۰۱/۰۳/۱۷‍

شرایطی مهیا می‌شود تا امروز کمی از کارهای روزانه فاصله بگیرید و استراحت کنید. رفتار سخاوتمندانه‌‌ای با اطرافیان دارید و در دست‌و‌دلبازی برای دوستان و آشنایان کم نمی‌گذارید. این روحیه را ادامه دهید و مطمئن باشید اطرافیان سخاوتمندی‌های شما را نادیده نخواهند گرفت. قرار است تغییراتی را در منزل‌ یا محل‌کار انجام دهید، امروز زمان مساعدی برای این تغییر است و با انجام این تغییرات، روحیه‌تان را بهبود بخشید و حال‌و‌هوای تازه‌ای پیدا کنید. حس‌‌و‌حال زیادی برای عاشقی دارید و برنامه‌ای عاشقانه برای همسر یا عشق ‌زندگیتان کشیده‌اید. این برنامه را عملی کنید و محبت بی‌پایان خود را به پای عشق‌زندگیتان بریزید.   اهل پشت‌گوش انداختن کارها هستید و کارهای مهم را سر موعد مقرر انجام نمی‌دهید، این وضعیت نه تنها جلوی پیشرفت و وموفقیت شما را گرفته، بلکه باعث شده تا اطرافیان شما را به‌‌عنوان فرد بی‌مسئولیتی بشناسند. ادامه این رویکرد اصلا به صلاح شما نیست و در اولین فرصت کارهای عقب‌افتاده را انجام دهید و کارهای مهم را پشت‌گوش نیاندازید. همسر یا عشق ‌زندگیتان مانند فرشته دور سر شما می‌چرخد و چیزی از عشق و محبت برای‌تان کم نمی‌گذارد. این رفتار را پیش خودتان نگذارید و عشق‌بی‌پایان خود را نثار وی کنید.

فال روزانه ۱۴۰۱/۰۳/۱۷‍

اوقات فراغت زیادی دارید و امروز فرصتی برای استراحت پیدا می‌کنید. از منبعی که فکرش را نمی‌کردید، سود چشمگیری بدست می‌آورید و مشکلات مالیتان خاتمه پیدا می‌کند. فردی شما را به دردسر میندازد. در اولین فرصت با این فرد صحبت کنید و رفتارهای ناپسندش را به وی گوشزد نمایید. اتفاق فرخنده‌ای در محل‌کار یا منزل انتظار شما را می‌کشد. انسان پرحرفی هستید و همیشه اطرافیان را با پرگویی و صحبت‌های بی‌جا ناراحت می‌کنید، قبل از اینکه این روحیه باعث شود دوستان و آشنایان شما را کنار بگذارند، پرحرفی را کنار بگذارید و همیشه کم و گزینه بگویید. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز را به روزی سرشار از عشق و محبت تبدیل خواهد کرد.

فال روزانه ۱۴۰۱/۰۳/۱۷‍

انسان حسودی هستید و چشم دیدن پیشرفت اطرافیان را ندارید، قبل از اینکه این روحیه شما را به فرد چشم‌تنگ و بدخواهی تبدیل کند، حسادت را کنار بگذارید و با رفتار و گفتار خود به اطرافیان ثابت نمایید که از موفقیت‌های آنها لذت می‌برید.   پولی برای سرمایه‌گذاری کنار گذاشته‌اید و به دنبال راهی برای افزایش درآمد خود هستید، به صلاح شما نیست که این پول را به گردش نیاندازید و در اولین فرصت پس از مشورت با افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند، سرمایه‌تان را به گردش بیاندازید و مطمئن باشید که از این سرمایه‌گذاری، سود سرشاری روانه حساب‌های بانکی شما خواهد شد.  امروز از صبح که از خواب بلند شده‌اید احساس می‌کنید از همیشه عاشق‌تر هستید، این احساس را به فال نیک بگیرید و شب و روزی عاشقانه را پشت‌‌سر بگذارید.  سفره دل خود را پیش هر کس و ناکسی باز نکنید. اجازه ندهید انجام کارهای غیرضروری، وقت‌ باارزشتان را هدر بدهد.  همسر یا عشق ‌زندگیتان رابطه محبت‌انگیزی با شما ندارد و این وضعیت زمینه دلخوری شما را فراهم کرده‌است. این وضعیت را با ایشان در میان بگذارید و دلیل کم‌مهری وی را جویا شوید.

فال روزانه ۱۴۰۱/۰۳/۱۷‍

عادت ناپسندی دارید و امروز بهترین زمان برای ترک این عادت است. کنار گذاشتن این عادت ناپسند در دراز مدت فایده‌های زیادی برای شما به دنبال خواهد داشت.  به خاطر داشته باشید که راه پول و ثروت از میان تلاش و کوشش می‌گذرد. زندگی را سخت نگیرید و فرصتی را با دوستان و آشنایان بگذرانید و ناراحتی‌ها را فراموش کنید. فرصتی برای عاشقی در انتظار شما است و امروز به محبوبی دل خواهید باخت، اما قبل از آشنایی کامل، سفره دلتان را پیش وی باز نکنید. انجام کار مهمی که نیازمند هزینه زیادی است را به آینده موکول نمایید. عمر خود را بیهوده تلف نکنید و به خاطر داشته باشید که وقت طلا است. اطرافیان شما را به عنوان فرد زحمت‌کشی می‌شناسند که لحظه‌ای از کار و تلاش برای خانواده دست بر نمی‌دارد، این روحیه از دید دوستان و آشنایان پنهان نخواهد ماند و امروز به شما ثابت می‌کنند که قدر زحمت‌هایتان را می‌دانند.

فال روزانه ۱۴۰۱/۰۳/۱۷‍

لطفی که در حق یکی از دوستان انجام داده‌اید بی‌پاسخ نمی‌ماند و این دوست امروز از شما قدردانی خواهد کرد.  با چندین فرصت جدید برای افزایش درآمد روبرو می‌شوید و قبل از هرگونه تصمیم‌گیری، شرایط این فرصت‌ها را دوباره بررسی نمایید.    از فرصتی که برای مشارکت در پیش‌رو دارید نهایت استفاده را ببرید. اطرافیان علاقه زیادی به بودن در کنار شما دارند و بودن شما در کنار آنها زمینه خوشی و شادی اطرافیان را فراهم می‌کند. از این وضعیت نهایت استفاده را ببرید و امروز خاطره‌های خوشی را در کنار اطرافیان ماندگار کنید. عاشق شده‌اید و قصد دارید امروز عشق خود را با محبوبتان درمیان بگذارید. معشوق دست رد به سینه شما نمی‌زند و لحظه‌های عاشقانه‌ای را تجربه خواهید کرد.

فال روزانه ۱۴۰۱/۰۳/۱۷‍

امروز از خواب که بلند شده‌اید، احساس می‌کنید کودک درونتان زنده شده و حس و حال بسیار خوب و با نشاطی دارید. این روحیه را به فال نیک بگیرید و روز را با شادی و نشاط مضاعفی به پایان برسانید. مدت‌ها پیش اتفاق ناگواری در زندگی شما رخ داده است. به رغم اینکه زمان زیادی از این اتفاق می‌گذرد، هنوز هم ناراحت و دلخور هستید. اجازه ندهید این ناراحتی ادامه پیدا کند و به خاطر داشته باشید که گذشته‌ها گذشته‌ست.  یکی از آشنایان امروز نیازمند پول است و برای حل مشکلات مالی‌ که با آنها دست به گریبان شده از شما درخواست کمک دارد، اما ایشان فرد بدحسابی است و اگر پولی به وی بدهید، بعید به‌نظر می‌رسد که روی پول‌تان را ببینید. در نتیجه اگر قصد کمک به این فرد دارید، حتما تضمین کافی را در قبال پرداخت پول از ایشان دریافت نمایید. یکی از اعضای خانواده امروز مایه سرشکستگی شما می‌شود. این فرد را سرزنش نکنید و مطمئن باشید در اولین فرصت اشتباهی که مرتکب آن شده را جبران می‌کند. عشق بی‌پایانی به همسر یا عشق ‌زندگیتان دارید، امروز این عشق را نثار ایشان کنید و لحظه‌هایی سرشار از محبت و دوستی را تجربه نمایید. فرد سرشناس و بانفوذی سر راه‌تان قرار خواهد گرفت. رابطه خود را با این فرد تقویت کنید و در آینده برای پیشرفت‌های بیشتر از ایشان کمک بگیرید. جلوی دخالت اطرافیان در تصمیم‌های مهم زندگی‌ را بگیرید. در اولین فرصت دست آشنایان را از دخالت در تصمیم‌های مهم  کوتاه کنید و سکان زندگی را به دست بگیرید. امروز حوصله کسی را ندارید و ترجیح می‌دهید تنها باشید. از این تنهایی حسابی بهره بگیرید و حسابی با خودتان خلوت کنید.  

فال روزانه ۱۴۰۱/۰۳/۱۷‍

به اطرافیان قول‌هایی ندهید که بعدا از انجام این قول‌ها ناتوان باشید. انسان ولخرجی هستید و خرج‌‌های شما با دخلتان برابری نمی‌کند، به همین دلیل وضعیت مالی خوبی ندارید. از این وضعیت درس بگیرید و در آینده به جای ولخرجی، به فکر پس‌انداز و صرفه‌جویی باشید و شرایط مالی خود را ثبات بیشتری دهید.  یکی از آشنایان در بستر بیماری گرفتار شده و حالش امروز اصلا خوب نیست، در اولین فرصت به عیادت این فرد بروید و به ایشان اطمینان خاطر بدهید که لحظه‌‌ای از پرستاری و مراقبت وی دست نخواهید کشید. عشقی ناب و فراموش نشدنی را تجربه خواهید کرد. از این وضعیت نهایت استفاده را ببرید و حسابی عاشقی کنید. به خاطر داشته باشید که راه موفقیت از میان کار و تلاش می‌گذرد. فرصتی پیدا می‌کنید تا به تفریح یا ورزش دلخواه‌تان بپردازید. پدر یا مادر یا بزرگ‌ترهای فامیل در معرض بیماری قرار دارند و بیشتر از همیشه مواظب‌ آنها باشید. 

فال روزانه ۱۴۰۱/۰۳/۱۷‍

فکرهای ناراحت‌کننده‌ای امروز به ذهن شما خطور می‌کند. به صلاح شما نیست که بگذارید این افکار ناراحت‌کننده روز شما را خراب کند. در نتیجه جلوی هرگونه فکر منفی را بگیرید و روز را با آرامش‌خاطر به پایان برسانید.  اوضاع مالیتان بهبود پیدا می‌کند و پولی به دستتان می‌رسد. به لطف این پول هزینه‌های جاری زندگی را پوشش دهید و شرایط مالیتان را ثبات بخشید. پولی که مدتی است به کسی قرض داده‌اید امروز به شما بازپرداخت خواهد شد.    با جر و بحث‌های بی‌فایده، وقت خود را تلف نکنید. مدتی است که رابطه خوبی با همسر یا عشق ‌زندگیتان نداشته‌اید و سر چیزهای پیش‌پاافتاده و کم‌اهمیت با هم دعوا می‌کنید، قبل از اینکه این وضعیت فاصله‌ای عمیق میان شما و عشق‌ زندگیتان ایجاد کند، فکری به حال این وضعیت بردارید و از امروز به  غیر از سخن عشق و محبت، چیزی به عشق‌زندگی‌تان نگویید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج