۱۲۱۸۴۹۴
۴۹۴
۴۹۴
پ

آخرین مهلت ثبت‌نام کتاب‌های درسی اعلام شد

مدیرکل نظارت بر نشروتوزیع مواد آموزشی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی اعلام کرد: ۷۸ درصد دانش آموزان پایه‌های میانی سفارش کتاب درسی خود را در سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی ثبت کرده‌اند.

رکنا: مدیرکل نظارت بر نشروتوزیع مواد آموزشی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی اعلام کرد: ۷۸ درصد دانش آموزان پایه‌های میانی سفارش کتاب درسی خود را در سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی ثبت کرده‌اند.

«احمدرضا امینی» مدیرکل نظارت بر نشروتوزیع مواد آموزشی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش در این رابطه اظهار داشت: مطابق شیوه‌نامه سفارش و توزیع کتاب های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱، ثبت سفارش فردی و گروهی کتاب‌های آمادگی تکمیلی برای پیش دبستانی استثنایی، پایه دوم تا ششم دوره ابتدایی (عادی و استثنایی)، پایه هشتم و نهم دوره اول متوسطه (عادی و استثنایی)، پایه یازدهم و دوازدهم دوره دوم متوسطه شاخه‌های نظری و فنی‌وحرفه‌ای و کاردانش (عادی و استثنایی) از ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ آغاز شده و تا ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ ادامه دارد.

وی افزود: از ابتدای شروع فعالیت سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی تا کنون ۸۳ درصد دانش آموزان دوره آموزش ابتدایی، ۷۱ درصد دوره اول متوسطه، ۷۶ درصد دوره دوم متوسطه شاخه نظری، ۷۲ درصد دوره دوم متوسطه شاخه فنی‌وحرفه‌ای و ۶۴ درصد دوره دوم متوسطه شاخه کاردانش و ۸۱ درصد استثنایی و در مجموع به طور میانگین ۷۸ درصد دانش آموزان پایه‌های میانی سفارش کتاب درسی خود را در سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی ثبت کرده‌اند.

مدیرکل نظارت بر نشروتوزیع مواد آموزشی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی تأکید کرد: با توجه به فرصت باقی مانده تا ۲۱ خرداد، انتظار می‌رود خانواده‌ها و مدیران محترم مدارس برای پیگیری و ثبت سفارش کتاب درسی دانش آموزان اقدام کنند.

شایان ذکر است ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ تنها از طریق سامانه irtextbook. com یا irtextbook. ir انجام می‌شود و از ۲۸ فروردین آغاز شده و تا ۲۱ خردادماه ادامه خواهد داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج