۱۲۲۲۴۶۵
۷۳۳۷
۷۳۳۷
پ

واکنش به شایعات درباره جابه‌جایی حسین طائب

روزنامه جوان در یادداشتی به تغییرات اخیر در بدنه سپاه واکنش نشان داد.

روزنامه جوان در یادداشتی به تغییرات اخیر در بدنه سپاه واکنش نشان داد.

در همین رابطه لینک زیر را بخوانید:

 درباره حجت‌السلام طائب و زلزله سیاسی این‌ روزهای ایران

واکنش به شایعات درباره جابه‌جایی حسین طائب

این روزنامه در یادداشتی به قلم محمدجواد اخوان نوشت:

«عزل»، «ترور»، «دستگیری» و... کلماتی بود که در چند روز اخیر در مورد رئیس سازمان اطلاعات سپاه از رسانه‌های بیگانه شنیده شد. البته معدود افرادی در داخل از روی بی‌اطلاعی یا حب و بغض‌ها چیز‌هایی شبیه همین حرف‌ها را تکرار کردند.

همین چندگونه‌گویی‌ها و تناقض‌گویی‌ها البته یک نکته مهم را در خود پنهان دارد و آن اینکه دشمن برخلاف ادعایش به داخل نهاد‌های اطلاعاتی ما دسترسی ندارد و از این تغییر شوکه شده است.

حجت‌الاسلام طائب قریب به ۱۳ سال ریاست سازمان اطلاعات سپاه را بر عهده داشت و این میزان امتداد مسئولیت یک فرد در رأس یک نهاد اطلاعاتی پس از انقلاب تقریباً بی‌سابقه است.

همین استمرار حاکی از رضایتمندی مجموعه نظام از کارنامه او است. بعد از ۱۳سال مسئولیت، جابه‌جایی امری کاملاً طبیعی است و عکس آن نوعی استثنا تلقی می‌شود.

واکنش‌های هیجانی و عصبی عناصر دشمن در واقع نه بر اساس اخبار، بلکه آرزو‌هایی است که ناشی از کینه آنان از موفقیت این سازمان شکل گرفته است.

طیف وسیعی از عناصر ضدانقلاب، سرویس‌های اطلاعاتی، جریانات برانداز، مفسدان اقتصادی و سیاسی و جاسوسان و نفوذی‌ها در این سال‌ها هدف ضربه سازمان اطلاعات سپاه قرار گرفته‌اند که شکست‌های‌شان را از چشم حجت‌الاسلام طائب می‌دیدند و اکنون به خیال آنکه این رویکرد با رفتن او پایان می‌پذیرد در حال جشن و پایکوبی هستند.

اما اینان متوجه نیستند که او کرسی ریاست خود را به کسی تحویل می‌دهد که در تمام این ۱۳ سال به نحوی ناظر بر این سازمان بوده و قطعاً با همین خط‌مشی این سازمان در مبارزه با مفسدان، براندازان، جاسوسان و سرویس‌ها موافق و همراه است و اگر محالاً غیر از این بود مسئولیت رئیس قبلی این سازمان ۱۳ سال به درازا نمی‌کشید!

از دشمنانی که زخم‌خورده از اطلاعات سپاه هستند اصلاً عجیب نیست که آرزو‌های خود را در قالب خبر و تحلیل از چرایی و چگونگی تغییر مسئول این نهاد ابراز کنند، اما اگر به نام و پیشینه سردار کاظمی که اینک این مسئولیت را برعهده‌گرفته است بیندیشند دیگر این ذوق‌زدگی نیمه‌تمام می‌ماند

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج