۱۲۲۳۹۰۳
۱۰۷۸
۱۰۷۸
پ

وزیر دادگستری: یک عذرخواهی به مردم بدهکاریم

​وزیر دادگستری گفت: ما یک شرمندگی و عذرخواهی به مردم بدهکاریم که به واسطه اجرای طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها اذیت شدند.

ایسنا: وزیر دادگستری گفت: ما یک شرمندگی و عذرخواهی به مردم بدهکاریم که به واسطه اجرای طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها اذیت شدند.

امین‌حسین رحیمی پنجشنبه ۹ تیر در یادواره ۵۷ شهید والامقام روستای حسین‌آباد شاملو از توابع بخش جوکار شهرستان ملایر با بیان اینکه افزایش بی‌رویه قیمت‌ها قابل قبول نیست و باید کنترل شود، اظهار کرد: دولت مصمم است تسلط خود بر بازار را افزایش دهد.

وزیر دادگستری:  یک عذرخواهی به مردم بدهکاریم

رحیمی با اشاره به برگشت قیمت‌ کالاها به پایه قیمت‌ مصوب ۳۱ اردیبهشت ماه تصریح کرد: تولیدکنندگان بدون اجازه سازمان حمایت از تولید و مصرف‌کنندگان اجازه افزایش قیمت را ندارند.

وی بیان کرد: دولت شبانه‌روز به فکر مردم است و تمام تلاش و توان خود را به کار گرفته تا از افزایش قیمت‌ها و بی‌نظمی جلوگیری کند.

رحیمی با اشاره به اینکه دولت هرگز اجازه نمی‌دهد مردم ناراحت و آزرده خاطر شوند، افزود: مشکلات زیاد است و به برکت خون شهدا و با همراهی مسئولان و مردم، این مشکلات کم خواهد شد.

وزیر دادگستری با تاکید بر اینکه ما برای کاهش مشکلات شب و روز نمی‌شناسیم، گفت: مقام معظم رهبری، رییس جمهور و تمامی مسئولان تدبیر می‌کنند تا امورات کشور به درستی انجام شود.

وی مطرح کرد: به عنوان عضوی از دولت شهادت می‌دهم که دولت سیزدهم که خود را دولتی مردمی و انقلابی می‌داند، تمام تلاشش بر این است تا امنیت، آسایش و معیشت مردم را تامین کند.

وزیر دادگستری گفت: ما یک شرمندگی و عذرخواهی به مردم بدهکاریم که به واسطه اجرای طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها اذیت شدند.

رحیمی ادامه داد: هیچ علاج و چاره‌ای جز اصلاح ارز ترجیحی و مردمی‌سازی یارانه‌ها نبود و رئیس جمهور آبروی خود را برای اجرای درست این طرح گذاشت.

وی روح شهدا و دعای خانواده‌های معظم آن ها را سبب تدبیر امورات کشور دانست و خاطرنشان کرد: بیش از ۴۰ سال است که جمهوری اسلامی تحریم است و وظیفه ما تامین امنیت و آسایش مردم در وضعیت کنونی است.

وزیر دادگستری با بیان اینکه دشمنان دائم در حال توطئه علیه نظام و انقلاب اسلامی هستند، یادآور شد: ما از هیچ تلاشی در تامین آسایش مردم کوتاهی نمی‌کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج