۱۲۲۴۶۱۴
۳ نظر
۳۰۹۲
۳ نظر
۳۰۹۲
پ

کارگردانی که با الهام غیبی سریال می‌سازد

جمال شورجه سینماگر برجسته کشور گفت: صحنه‌هایی از سریال حضرت موسی (ع) را خداوند در علم رویا به من الهام کرد که امیدوارم بتوانم سرپا شوم و این سریال را کار کنم.

ایرنا: جمال شورجه سینماگر برجسته کشور گفت: صحنه‌هایی از سریال حضرت موسی (ع) را خداوند در علم رویا به من الهام کرد که امیدوارم بتوانم سرپا شوم و این سریال را کار کنم. 

کارگردانی که با الهام غیبی سریال می‌سازد

شورجه که این سال‌ها در بستر بیماری به سر می‌برد، در گفت‌وگویی کوتاه گفت: خداوند متعال اگرچه به ظاهر نعمتی را از من گرفته، اما باطن اشیاء اکنون برای من مشهودتر است و ملکوت خیلی چیزها را درک می‌کنم خصوصا صحنه‌هایی از سریال حضرت موسی (ع) که خداوند به من در علم رویا الهام کردند که امیدوارم بتوانم سرپا شوم و این سریال را کار کنم.

کارگردان فیلم ۳۳ روز ادامه داد: البته این پروژه، اکنون به دست توانمند برادرم، ابراهیم حاتمی‌کیا جلو می‌رود و پیش‌تولید و مقدمات کار اعم از گروه‌های جلوه‌های ویژه در حال انجام است.

مشاور سریال یوسف پیامبر در مورد دولت مردمی نیز عنوان کرد: من ناامید نیستم و آقای رئیسی را می‌شناسم و می‌دانم که ارادت خاصی به سینمای ایران و سینماگران آن دارند. ان‌شاءالله در دولت ایشان، فضا، بازتر خواهد شد و جلوه جدیدی از سینما را خواهیم دید. البته که در این بین، تلاش خود سینماگران نیز لازم است. سینمای ایران اکنون به فیلمنامه‌های خوب نیاز دارد که هم محتوا و هم ساختار خوبی داشته باشند.

طبق وصیت مرحوم فرج‌الله سلحشور، هیچ‌کسی به اندازه آقای جمال شورجه، استحقاق تولید سریال حضرت موسی (ع) را ندارد. به همین دلیل پس از درگذشت سلحشور، این پروژه به آقای شورجه واگذار شد. پس از بیماری طولانی شورجه، تولید سریال حضرت موسی (ع) به ابراهیم حاتمی‌کیا رسید.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      با آرزوی موفقیت و سربلندی و سلامتی

    • ناشناس

      یک طوری درباره سازنده بینهایت سیاره و ستاره و سیاه چاله ها حرف میزند که انگار یکی از اقوامشه

    • مهدی

      من به شخصه از کارگردان هایی که فیلم های فاخر واسلامی تولید میکنن نهایت تشکر رادارم..ولی حالا اگر کسی به فرض هم الهاماتی هم بهش شده نباید تو غول بی سرو پای رسانه بیاد و مطرح کنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج