۱۲۲۴۸۷۹
۵۲۳۶
۵۲۳۶
پ

شیائومی از پرچم‌داران جدیدش رونمایی کرد

شیائومی در مراسم امروز خود از چند گوشی هوشمند پرچمدار رونمایی کرد که یکی از آن‌ها ۱۲S اولترا است. این دستگاه از چیپست اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ استفاده می‌کند و با دوربین توانمند خود از قیمت پایه ۸۹۹ دلاری بهره می‌برد.

دیجیاتو: شیائومی در مراسم امروز خود از چند گوشی هوشمند پرچمدار رونمایی کرد که یکی از آن‌ها ۱۲S اولترا است. این دستگاه از چیپست اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ استفاده می‌کند و با دوربین توانمند خود از قیمت پایه ۸۹۹ دلاری بهره می‌برد.

شیائومی از پرچم‌داران جدیدش رونمایی کرد

شیائومی ۱۲S اولترا از چیپست اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ به همراه حافظه رم LPDDR۵ و حافظه داخلی UFS ۳.۱ استفاده می‌کند. این گوشی با استاندارد IP۶۸ در برابر آب و گردوغبار مقاوم است.

پرچمدار شیائومی انرژی خود را از یک باتری ۴۸۶۰ میلی‌آمپرساعتی تامین می‌کند و می‌تواند با شارژر سریع سیمی ۶۷ واتی شارژ شود. این گوشی همچنین از شارژ بی‌سیم ۵۰ وات و شارژ بی‌سیم معکوس ۱۰ وات پشتیبانی می‌کند.

شیائومی از پرچم‌داران جدیدش رونمایی کرد

این دستگاه از نظر طراحی قاب عقب نسبتا با سایر گوشی‌ها متفاوت است و از ماژول بزرگی برای میزبانی از لنزها استفاده می‌کند که با همکاری لایکا ساخته شده است. سنسور اصلی این گوشی سنسور ۵۰ مگاپیکسلی IMX۹۸۹ سونی است که اندازه یک اینچی آن ۲.۷۲ برابر آیفون ۱۳ پرو مکس است و می‌تواند پیکسل‌های ۳.۲ میکرومتری تولید کند. این دوربین یک لنز از نوع ۸P دارد که شامل شایه‌های مختلفی از جمله لایه‌ای برای فیلتر نور مادون قرمز و لایه‌ای برای مقابله با درخشش است که کیفیت تصاویر را افزایش می‌دهد.

شیائومی از پرچم‌داران جدیدش رونمایی کرد

در کنار سنسور اصلی، یک سنسور ۴۸ مگاپیکسلی برای عکاسی فوق عریض با میدان دید ۱۲۸ درجه‌ای قرار گرفته که از فوکوس خودکار در شب پشتیبانی می‌کند. این گوشی همچنین یک سنسور تله‌فوتوی ۴۸ مگاپیکسلی با قابلیت زوم دیجیتال ۱۲۰ برابری دارد. با این دوربین می‌توانید زوم اپتیکال ۵ برابری داشته باشید و به لرزشگیر اپتیکال دست پیدا کنید.

شیائومی از پرچم‌داران جدیدش رونمایی کرد

شیائومی از پرچم‌داران جدیدش رونمایی کرد

این گوشی دو حالت تصویربرداری دارد: Leica Authentic Look و Leica Vibrant Look. اولی سعی می‌کند صحنه‌ها را به‌صورت طبیعی ثبت کند و تمرکزش روی نور و کنتراست سایه‌هاست. حالت دوم از عکاسی محاسباتی شیائومی و تکنیک‌های زیبایی‌شناسی لایکا بهره می‌برد تا بهترین خروجی را به شما بدهد. لایکا همچنین فیلترهای Vivid, Natural, BW Natural و BW High Contrast را در اختیار کاربر می‌گذارد.

شیائومی برای این گوشی دو تراشه Surge اختصاصی ساخته که به مدیریت باتری می‌پردازند. Surge P۱ Charging از باتری در برابر شارژ بیش از حد محافظت می‌کند و عمر آن را افزایش می‌دهد. Surge G۱ هم مصرف باتری را کنترل می‌کند و دوام آن را بالاتر می‌برد.

شیائومی ۱۲S اولترا از نمایشگر ۶.۷۳ اینچی با رزولوشن ۲K استفاده می‌کند. این صفحه با فناوری AdaptiveSync Pro می‌تواند بین ۱ تا ۱۲۰ هرتز نرخ نوسازی خود را تغییر دهد. گوریلا گلس ویکتوس نیز روی نمایشگر قرار گرفته تا از آن محافظت کند.

شیائومی از پرچم‌داران جدیدش رونمایی کرد

 

پرچمدار شیائومی در دو رنگ سبز و مشکی عرضه می‌شود. این گوشی دو بلندگوی قدرتمند، موتور خطی محور X، قابلیت ریموت کنترل مادون قرمز، NFC و بلوتوث ۵.۲ دارد. همچنین، صدای ۱۲S اولترا توسط Harman/Kardon بهینه‌سازی شده است.

شیائومی از پرچم‌داران جدیدش رونمایی کرد

شیائومی ۱۲S اولترا برای مدل ۸ گیگ رم + ۲۵۶ گیگ حافظه داخلی با قیمت تقریبی ۸۹۹ دلار، برای مدل ۱۲ گیگ رم + ۲۵۶ گیگ حافظه داخلی با قیمت تقریبی ۹۷۰ دلار و برای مدل ۱۲ گیگ رم + ۵۱۲ گیگ حافظه داخلی با قیمت تقریبی ۱۰۴۵ دلار به بازار می‌آید. با این حال، این شرکت تایید کرده که گوشی آن‌ها به‌طور رسمی به بازارهای خارج از چین نخواهد رفت.


گوشی‌های شیائومی ۱۲S و ۱۲S پرو رسما معرفی شدند

شیائومی همانطور که از قبل اعلام کرده بود از گوشی‌های سری شیائومی ۱۲S به طور رسمی رونمایی کرد. در ادامه این مطلب، مشخصات و قیمت گوشی‌های شیائومی ۱۲S و ۱۲S پرو را مرور می‌کنیم.

مشخصات شیائومی ۱۲S

شیائومی از پرچم‌داران جدیدش رونمایی کرد

گوشی ۱۲S نسخه پایه سری شیائومی ۱۲S محسوب می‌شود که از نمایشگر ۶.۲۸ اینچی AMOLED با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز و وضوح ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ پیکسل بهره می‌برد. شیائومی ادعا می‌کند که نمایشگر دستگاه ۱۱۰۰ نیت روشنایی را به کاربران ارائه می‌کند و همچنین توسط لایه محافظ گوریلا گلس ویکتوس از آن محافظت شده است.

شیائومی از پرچم‌داران جدیدش رونمایی کرد

شیائومی از پرچم‌داران جدیدش رونمایی کرد

چینی‌ها برای پردازنده گوشی جدید خود از چیپ اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ استفاده کرده‌اند که با حداکثر ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی و رم ۱۲ گیگابایتی همراه می‌شود.

 

ماژول دوربین پنل پشتی دستگاه که نشان لایکا را به همراه دارد، از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی سونی IMX۷۰۷، سنسور ۱۳ مگاپیکسلی فوق عریض و دوربین ۵ مگاپیکسلی تله فوتو/ماکرو تشکیل شده است. دوربین سلفی دستگاه نیز یک سنسور ۳۲ مگاپیکسلی است که در حفره کوچک بالای نمایشگر دستگاه قرار دارد.

شیائومی از پرچم‌داران جدیدش رونمایی کرد

 

شیائومی ۱۲S از باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۷ وات بهره می‌برد. همچنین این دستگاه از شارژ بی‌سیم سریع ۵۰ وات و شارژ معکوس ۱۰ وات پشتیبانی می‌کند.

باتری داخل ۱۲S ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعت با شارژ سریع ۶۷ واتی (سیمی) است. مدل پرو دارای باتری ۴۶۰۰ میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع ۱۲۰ واتی (سیمی) است. هر دو مدل دارای شارژ بی سیم سریع ۵۰ واتی و شارژ معکوس ۱۰ واتی هستند.

مشخصات شیائومی ۱۲S پرو

شیائومی از پرچم‌داران جدیدش رونمایی کرد

در مقایسه با نسخه استاندارد این سری، شیائومی ۱۲S پرو از نظر نمایشگر تفاوت‌های جزئی و قابل توجهی دارد. در واقع این دستگاه از یک نمایشگر ۶.۷۳ اینچی AMOLED با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز و وضوح ۲K بهره می‌برد. بنابراین در مقایسه با نسخه استاندارد، اندازه و وضوح آن بیشتر شده است.

شیائومی از پرچم‌داران جدیدش رونمایی کرد

شیائومی از پرچم‌داران جدیدش رونمایی کرد

در زمینه پردازنده هیچ تغییری بین دو دستگاه دیده نمی‌شود و شیائومی‌ ۱۲S پرو نیز از چیپ اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ بهره می‌برد. با این حال، غول فناوری چین در شیائومی‌ ۱۲S پرو علاوه بر دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، از سنسور فوق‌عریض و تله‌فوتو ۵۰ مگاپیکسلی نیز استفاده کرده است.

 

شیائومی از پرچم‌داران جدیدش رونمایی کرد

با این حال، شیائومی باتری نسخه پرو گوشی خود را کمی بزرگتر کرده و شیائومی ۱۲S‌ پرو از باتری ۴۶۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع سیمی ۱۲۰ وات استفاده کرده است. این نسخه هم از شارژ بی‌سیم سریع ۵۰ وات و شارژ معکوس ۱۰ وات بهره می‌برد.

قیمت شیائومی ۱۲S و ۱۲S پرو​

نسخه پایه شیائومی ۱۲S با ۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت حدود ۵۹۹ دلار فروخته می‌شود. پیکربندی‌های دیگر این دستگاه شامل ۸/۲۵۶ گیگابایت، ۱۲/۲۵۶ گیگابایت و ۱۲/۵۱۲ گیگابایت می‌شود که به ترتیب حدود ۶۴۲، ۷۴۶ و ۷۷۶ دلار قیمت دارند.

۱۲S پرو نیز در همین پیکربندی‌ها وارد بازار خواهد شد که به ترتیب حدود ۷۰۲، ۷۴۶، ۸۰۶ و ۸۸۱ دلار قیمت دارند. همچنین این گوشی‌ها در چهار رنگ مشکی، سفید، سبز و بنفش به بازار عرضه می‌شوند.

درباره زمان عرضه این دستگاه‌ها هنوز تاریخ مشخصی اعلام نشده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج