جاباما
۱۲۲۵۲۹۳
۲۰۸۴
۲۰۸۴
پ

حقایق جالب و خواندنی درباره ستاره‌های سینما

بعضی بازیگران هالیوود ما را چنان میخکوب بازی استادانه ی خود می کنند که دیگر به اینکه در پشت صحنه ی کار چه اتفاقی افتاده فکر نمی کنیم.

روزیاتو: بعضی بازیگران هالیوود ما را چنان میخکوب بازی استادانه ی خود می کنند که دیگر به اینکه در پشت صحنه ی کار چه اتفاقی افتاده فکر نمی کنیم. با این حال، آن ها به راحتی به این درجه نرسیده اند و موانعی که در مسیر خود با آن ها مواجه شدند و ریسک هایی که کردند این بازیگران را به سوپراستاری که امروز هستند بدل ساخته است.

با چند حقیقت خواندنی درباره ی بازیگران هالیوودی و شغل آن ها همراه باشید.

۱- دواین جانسون در اولین تجربه ی بازیگری خود نقش پدرش «راکی» را بازی کرد

حقایق جالب و خواندنی درباره ستاره‌های سینما

جانسون در فصل اول سریال «شوی دهه هفتاد» (That ‘۷۰s Show) در اپیزودی به نام «شوی کُشتی» نقش پدر خودش «راکی» را بازی کرد. این اولین تجربه ی بازیگری او بعد از ورودش به دنیای کُشتی و ادامه دادن راه پدرش در این ورزش بود. بازی او در این سریال مورد توجه قرار گرفت و او ۲ سال بعد توانست نقشی در فیلم «بازگشت مومیایی» (The Mummy Returns) بگیرد.

۲- دنیل رادکلیف به عینک شخصیت هری پاتر حساسیت داشت

حقایق جالب و خواندنی درباره ستاره‌های سینما

دنیل رادکلیف در مصاحبه ای با جی. کی. رولینگ فاش کرد که اولین عینک شخصیت هری پاتر به او حساسیت داد. او در اینباره گفت: «اولین عینک هری پاتر به من حساسیت داد. دور چشم هایم دو تا حلقه ی سر سفید با چند تا لکه درست شد و یک هفته طول کشید تا فهمیدیم از عینک بوده.»

۳- جنیفر آنیستون برای نقش «بلا» در مجموعه فیلم «گرگ و میش» تست داده بود

حقایق جالب و خواندنی درباره ستاره‌های سینما

فیلم های «گرگ و میش» (Twilight) به موفقیت زیادی دست یافتند و طرفداران زیادی در سرتاسر دنیا پیدا کردند. کریستن استوارت با نقش «بلا» خیلی ها را شیفته ی خود کرد، اما بازیگران بااستعداد زیادی دیگری هم برای این نقش تست داده بودند که موفق به گرفتن آن نشدند. جنیفر لارنس یکی از آن ها بود و او گفته این فیلم ها تحسین و شگفتی او را برانگیختند.

۴- تام هنکس برای بعضی سکانس های «فارست گامپ» از جیب خودش هزینه کرد

حقایق جالب و خواندنی درباره ستاره‌های سینما

تام هنکس به خاطر بازی اش در فیلم «فارست گامپ» (Forrest Gump) اسکار گرفت، اما او در زمان ساخت این فیلم مجبور شده بود از جیب خودش هم هزینه کند. به گفته ی هنکس، شرکت فیلمسازی پارامونت زیر بار تأمین هزینه ی بعضی بخش های فیلم نرفت، مثل سکانس دویدن فارست در نقاط مختلف آمریکا. به همین دلیل، او و کارگردان فیلم که به اهمیت این سکانس واقف بودند، مجبور شدند هزینه ی آن را خودشان پرداخت کنند.

۵- صحنه ی بوسه ی «ثور» در فیلم «ثور: دنیای تاریک» را همسر واقعی کریس همسورث به جای ناتالی پورتمن بازی کرده بود

حقایق جالب و خواندنی درباره ستاره‌های سینما

بعضی بخش های فیلم «ثور: دنیای تاریک» (Thor: The Dark World) باید دوباره فیلمبرداری می شدند اما ناتالی پورتمن آن زمان سر پروژه ی دیگری رفته بود. به همین دلیل تصمیم بر آن شد که برای سکانس بوسه ی «ثور» از همسر خود کریس همسورث استفاده کنند. بنابراین کلاه گیس پورتمن را سرش گذاشتند و لباس های او را تنش کردند و صحنه ی بوسه را گرفتند.

۶- رابین ویلیامز در فیلم «خانم داوت فایر» بداهه پردازی های زیادی کرده بود

حقایق جالب و خواندنی درباره ستاره‌های سینما

همه می دانیم که رابین ویلیامز چه کمدین فوق العاده ای بود، بنابراین تعجبی ندارد که بسیاری از سکانس های معروف او بداهه بوده باشد. در حقیقت، کارگردان تصویر کافی برای ارائه ی نسخه های مختلفی از فیلم خود را در اختیار داشت، یکی همانی که در فیلمنامه آمده بود و بقیه آن هایی که حاصل بداهه پردازی های ویلیامز بودند. کارگردان حتی هنگام ضبط سکانس ها از دوربین های متعددی استفاده می کرد تا مطمئن شود واکنش بقیه ی بازیگرها هم ثبت شده است، چون آن ها معمولاً از کاری که ویلیامز می خواست کند یا چیزی که می خواست بگوید خبر نداشتند.

۸- کریس پرت لباس های نقشش در فیلم «نگهبانان کهکشان» را کش می رفت تا بتواند از کودکان بیمار در بیمارستان ها عیادت کند

حقایق جالب و خواندنی درباره ستاره‌های سینما

ستاره ی فیلم «نگهبانان کهکشان» (The Guardians of the Galaxy) در مصاحبه ای اذعان کرد در زمان فیلمبرداری این فیلم لباس های نقشش «پیتر کوییل/ استار-لرد» از جمله کت او را از سر صحنه کش می رفت و با خود به خانه می برد. او این کار را می کرد تا بعداً اگر فیلم پرفروش شد، بتواند در لباس یک ابرقهرمان از کودکان بیمار در بیمارستان ها عیادت کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج