۱۲۲۵۶۰۲
۷۱۱
۷۱۱
پ

رئیسی برای اصلاح اقتصاد از آبروی خود مایه گذاشت

نماینده مردم قزوین،آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: رییس جمهور برای اصلاح اقتصاد کشور از آبروی خود مایه گذاشت و با وجود آنکه مصوبه مجلس در این رابطه ناقص بود، این کار بزرگ را کلید زد.

خبرگزاری ایرنا: ویدئویی از سخنرانی استاندار کرمانشاه در فضای مجازی منتشر و مورد انتقاد کاربران شبکه‌های اجتماعی قرار گرفت.

نماینده مردم قزوین،آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: رییس جمهور برای اصلاح اقتصاد کشور از آبروی خود مایه گذاشت و با وجود آنکه مصوبه مجلس در این رابطه ناقص بود، این کار بزرگ را کلید زد.

لطف الله سیاهکلی روز پنجشنبه در نشست شورای اداری استان قزوین افزود: امروز وظیفه ما مسوولان و مدیران این است که اصلاحات اقتصادی مد نظر دولت و حاکمیت را برای جامعه تبیین کنیم.

سیاهکالی گفت: رییس جمهور با حس بالای مسوولیت پذیری حیثیت و آبروی خود را گذاشتند تا در مقوله اقتصاد اتفاق بزرگی رقم بخورد که البته باید در زمان دولت سازندگی رقم می خورد.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه از پنجاه سال قبل در کشور همه دولت ها کسری بودجه داشتند که به معنای تورم است،افزود: وقتی مصارف و منابع با هم نمی خوانند این پدیده شکل می گیرد و برای رفع آن باید شاهد تراز شدن مصارف و منابع و رفع اختلاف قیمت ارز باشیم.

سیاهکلی با بیان اینکه کاهش هزینه های جاری و افزایش درآمدها ما را از این تنگناها خارج می کند،اظهار داشت: درآمد استان قزوین حدود هفت هزار میلیارد تومان است در حالی که مطابق ظرفیت های استان باید این رقم بسبار بیشتر باشد.

وی همچنین گفت: کارت کالا که از آن به عنوان کوپن مطرح می شود کوپن نیست و در بسیاری از کشور عملیاتی شده و برای کمک به مردم به منظور عبور از این دوره و دوران جراحی اقتصادی است.

سیاهکلی با اشاره به سفر رییس جمهور به قزوین ، گفت: اعتبارات خوبی در این خصوص اختصاص یافته و نباید دل مردم با صحبت های نادرستی مانند اینکه دولت پول ندارد، خالی کرد.

وی همچنین اظهار داشت: در خصوص بودجه استان قزوین گله دارم که امسال نفهمیدم بودجه کی و چگونه بسته شد.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: در حوزه مدیریت آب باید از فناوری ها و شرکت های دانش بنیان بهره مند شویم.

وی همچنین گفت: در حوزه انتصابات گاه می شنویم که می گویند نمایندگان در انتصابات دخالت می کنند باید یادآور شد اصرار بر انتصاب افراد نداریم ، همان گونه مقام معظم رهبری اشاره داشتند از مشورت نمایندگان و مجلس باید استفاده شود.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج