۱۲۲۵۷۳۹
۳۷۹
۳۷۹
پ

اختراع جدید برای استفاده از آیفون در زیر باران

اپل به تازگی پتنت جدیدی را در اداره ثبت اختراع و علائم تجاری ایالات متحده (USPTO) به ثبت رسانده است که به کاربران آیفون اجازه می‌دهد از گوشی هوشمند خود در زیر باران استفاده کنند.

فرارو: اپل به تازگی پتنت جدیدی را در اداره ثبت اختراع و علائم تجاری ایالات متحده (USPTO) به ثبت رسانده است که به کاربران آیفون اجازه می‌دهد از گوشی هوشمند خود در زیر باران استفاده کنند.

بیشتر گوشی‌های هوشمند به گونه‌ای طراحی شده اند که در برابر رطوبت مقاومت کنند. با این حال، اکثر آن‌ها در شرایطی مانند باران یا حتی در زیر آب از کار می‌افتند. انگشتان خیس کارکردن با دستگاه را برای کاربران دشوار می‌سازد.

اختراع جدید برای استفاده از آیفون در زیر باران

پتنت جدید اپل با تنظیم خودکار نمایشگر روی صفحه، دکمه‌های کنترل و سنسور‌ها سبب سازگاری گوشی‌های اپل با رطوبت می‌شود. حسگر‌های فشار و رطوبت به تشخیص و حذف هرگونه لمس نادرستی که ممکن است به دلیل برخورد مایعات به صفحه نمایش ایجاد شود، کمک می‌کنند. کنترل‌های روی صفحه پتنت جدید قادر به جدا کردن، تغییر اندازه و برداشتن مایعات خواهند بود.

در صورت ارائه این پتنت، صفحه نمایش خازنی آیفون‌های آینده به صفحه‌ای حساس به فشار مانند فناوری‌های فورس تاچ و لمس سه بعدی این برند تغییر خواهند کرد و کاربر بسته به نوع رخداد رطوبت باید فشار بیشتری نسبت به آستانه از پیش تعیین شده اعمال کند.

اختراع جدید برای استفاده از آیفون در زیر باران

در اختراع جدید، برنامه دوربین آیفون در حالت خشک، مرطوب و در زیر آب کار خواهد کرد و بسته به هر حالت، تغییراتی در رابط کاربری دوربین ایجاد می‌شود. در حالت مرطوب، برخی از ویژگی‌های دوربین به‌طور خودکار از رابط کاربری حذف می‌شوند و کاربران نمی‌توانند آن را فعال کنند.

در حالت زیر آب، دکمه‌ها از نظر اندازه بسیار بزرگ خواهند شد و دسترسی به تنظیمات دیگر غیر ممکن می‌شود. همچنین نمایشگر تلفن هوشمند، نشان می‌دهد که اکنون دستگاه در چه عمقی از آب قرار گرفته است. این پتنت در حال حاضر فقط در حد یک ثبت اختراع است و باید دید آیا اپل در آینده این قابلیت را به گوشی‌های هوشمند خود اضافه می‌کند یا خیر.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج