۱۲۲۵۷۵۲
۸۷
۸۷
پ

نتایج اولیه آزمون ارشد علوم پزشکی اعلام شد

نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد رشته‌های علوم پزشکی سال ۱۴۰۱ بر روی سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی قرار گرفت و داوطلبان مجاز به انتخاب رشته از فردا می توانند نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کنند.

ایسنا: نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد رشته‌های علوم پزشکی سال ۱۴۰۱ بر روی سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی قرار گرفت و داوطلبان مجاز به انتخاب رشته از فردا می توانند نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کنند.

رقابت داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد رشته‌های علوم پزشکی سال ۱۴۰۱ در روزهای پنج‌شنبه پنجم و جمعه ششم خرداد ماه سال جاری در ۳۴ حوزه امتحانی در دانشگاه‌های علوم پزشکی در دو نوبت صبح و بعد از ظهر برگزار شد. طبق اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت حدود ۶۴ هزار نفر در این آزمون شرکت کرده‌اند که برخی از داوطلبان در آزمون دو رشته شرکت می‌کنند.

طبق اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی آزمون کارشناسی ارشد رشته‌های گروه پزشکی سال ۱۴۰۱ در کلیه رشته‌ها به جز رشته مددکاری اجتماعی به صورت یک مرحله‌ای برگزار شد و رشته محل‌هایی که ظرفیت پذیرش آنها ۳ نفر و بیشتر است، مشمول ۱۰ درصد سهمیه اضافه بر ظرفیت پذیرش استعداد درخشان با آزمون و بدون آزمون هستند.

برای رشته‌هایی که به صورت مجموعه امتحانی تجمیع شده‌اند، فقط یک دفترچه سؤال برای این مجموعه صادر شد. داوطلب با انتخاب یک مجموعه در صورتی که حائز شرایط شرکت در هر یک از رشته‌های مورد نظر از آن مجموعه باشد، می‌توانست در رشته‌های آن مجموعه امتحان دهد.

کارنامه علمی داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد رشته‌های علوم پزشکی سال ۱۴۰۱ در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر شده است و داوطلبان مجاز به انتخاب رشته از ساعت ۱۶ فردا شنبه تاریخ ۱۸تیرماه تا ساعت ۱۳ روز سه شنبه ۲۱ تیرماه نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج