adexo3
۱۲۲۶۱۱۳
۲۹۲۸
۲۹۲۸
پ

راه‌اندازی پلیس امنیت اخلاقی در سراسر کشور

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور با بیان اینکه درطرح صیانت اخلاقی، برخورد هدفمند، قانونمند، روشمند و مستمر با هنجارشکنان اخلاقی در دستور کار قرار می گیرد، تأکید کرد: به طور قطع جامعه از نیروی انتظامی در تزار انقلاب اسلامی انتظار دارد خود به عنوان یک دستگاه انقلابی از ارزش های جامعه حراست و پاسداری کند.

جماران: رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور از راه اندازی پلیس امنیت اخلاقی در راستای برخورد هدفمند و قانونمند با هنجارشکنان خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی ظهر امروز شنبه ۱۸ تیر در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در قالب ساختار جدید ابلاغی انتظامی که پایال سال گذشته توسط فرمانده کل قوا ابلاغ شد پلیس امنیت اخلاقی در حال راه اندازی است.

راه‌اندازی پلیس امنیت اخلاقی در سراسر کشور

وی ادامه داد: شورای مرکزی با حضور فرمانده کل و تعدادی از مسئولان تشکیل شده و این شورا به صورت جدی درصدد اتخاذ روش های صحیح برای صیانت از ارزش های جامعه است، خوشبختانه امنیت اخلاقی در تهران با شدت در حال انجام است و اقدامات این حوزه در دیگر استان های کشور نیز آغاز خواهد شد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور با بیان اینکه  درطرح صیانت اخلاقی، برخورد هدفمند، قانونمند، روشمند و مستمر با هنجارشکنان اخلاقی در دستور کار قرار می گیرد، تأکید کرد: به طور قطع جامعه از نیروی انتظامی در تزار انقلاب اسلامی انتظار دارد خود به عنوان یک دستگاه انقلابی از ارزش های جامعه حراست و پاسداری کند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج