جاباما
۱۲۲۶۸۶۴
۳۲۵۲
۳۲۵۲
پ

با همه وارثان ایلان ماسک آشنا شوید

شاید جهان هرگز در مورد دوقلوهای ماسک و زیلیس باخبر نشده باشد، اما در بهار امسال، این زوج درخواستی برای تغییر نام نوزادان‌شان به نام خانوادگی پدرشان ارائه کردند.

فرارو: شاید جهان هرگز در مورد دوقلوهای ماسک و زیلیس باخبر نشده باشد، اما در بهار امسال، این زوج درخواستی برای تغییر نام نوزادان‌شان به نام خانوادگی پدرشان ارائه کردند.

«ایلان ماسک» بنیانگذار تسلا چه با یکی از مدیرانش و یا با یک ستاره عجیب و غریب موسیقی پاپ در رابطه بوده باشد به طور دائم در حال ایجاد کادری از فرزندان است.

 به نقل از دیلی تلگراف، روش‌های او گاهی اوقات مشکوک هستند ارزش‌های او اغلب متناقض هستند و در جریان بودن دیدگاه‌های عجیب و غریب او کاملا طاقت فرسا است.در تازه‌ترین گزارش در این باره «بیزینس اینسایدر» اعلام کرد که ماسک در نوامبر ۲۰۲۱ میلادی در نتیجه رابطه با «شیوون زیلیس» یکی از مدیران ارشد نورالینک شرکت نوروتکنولوژی (تحت مالکیت شخص ماسک) صاحب دوقلو شد.

با همه وارثان ایلان ماسک آشنا شوید

اگر بگوییم وضعیت پیچیده‌ای به نظر می‌رسد مانند این است که بگوییم سیستم حمل و نقل هایپرلوپ دیوانه‌وار ماسک ایده نسبتا ساده‌ای است: یک ماه پس از به دنیا آمدن دوقلوها ماسک از شریک سابق خود «گرایمز» خواننده کانادایی صاحب فرزند دوم شد. او و گرایمز در آن زمان «نیمه جدا» بودند، اما از سال ۲۰۱۸ میلادی با هم رابطه داشتند.

این ایلان ماسک است و هیچ چیز در زندگی او چه کاری و چه شخصی از هنجارها پیروی نمی‌کند. بنابراین، در حالی که حرف‌های ناخوشایندی درباره عجیب و درهم بودن روابط او مطرح می‌شوند زمان خوبی است که به کادر فرزندانی که او ایجاد کرده و این که مادران فرزندان‌اش چه کسانی هستند نگاهی بیاندازیم:

شیوون زیلیس (دوقلوها)

شاید جهان هرگز در مورد دوقلوهای ماسک و زیلیس باخبر نشده باشد، اما در بهار امسال، این زوج درخواستی برای تغییر نام نوزادان‌شان به نام خانوادگی پدرشان ارائه کردند. طبق گزارش «بیزینس اینسایدر» با استناد به اسناد دادگاه، نام خانوادگی مادر به عنوان بخشی از نام میانی دوقلوها ذکر شده است. ما می‌دانیم که نام بچه‌ها به «زیلیس ماسک» ختم می‌شود، اما متاسفانه اسامی کوچک آنان اعلام نشده است.

زیلیس ۳۶ساله یکی از افرادی که ماسک می‌تواند پس از خرید ۴۴ میلیارد دلاری توئیتر از او بخواهد که آن رسانه اجتماعی را مدیریت کند پیش‌تر در تسلا کار می‌کرد و هم چنین، به عنوان عضو هیئت مدیره در شرکت تحقیقاتی هوش مصنوعی OpenAI متعلق به ماسک فعال بود.

برخلاف بسیاری از شرکای عاطفی سابق ماسک از «تلولا رایلی» بازیگر بریتانیایی گرفته تا «امبر هرد» همسر سابق جانی دپ، «زیلیس» تقریبا چهره‌ای ناشناخته است. او در کانادا متولد شد و دارای مدرک دانشگاهی از دانشگاه ییل است و اولین بار در سال ۲۰۱۶ میلادی با شرکت‌های ماسک شروع به کار کرد.

گرایمز (دو فرزند)

پیش از جدایی سال گذشته، ماسک و گرایمز (که نام اصلی او «کلر بوچر» است) شاید عجیب‌ترین زوج مشهور از زمان قرار ملاقات شِر خواننده امریکایی با تام کروز بودند. از گرایمز به عنوان هنرمندی فوق العاده عجیب و غریب اغلب تحسین شده و کارش به عنوان «نوعی از موسیقی که تصور می‌کنید گروهی از خون آشام‌ها به آن گوش می‌دهند» توصیف شده است.

با همه وارثان ایلان ماسک آشنا شوید

در توئیتی پر بازدید در ماه مه ۲۰۱۸ میلادی یکی از کاربران توئیتر نوشته بود: «گرایمز و ایلان ماسک اصلا در مورد چه چیزی با یکدیگر صحبت می‌کنند؟ شرط می‌بندم آنان تنها دور میز غذاخوری می‌نشینند و صدای سنجاب در می‌آورند و لیوان‌های حاوی سوخت موشک را می‌نوشند»!

واقعیت، اما آن است که رابطه آن دو قدری بیش‌تر از توصیف طنزآمیز این کاربر توئیتر بوده است. در ژانویه ۲۰۲۰ میلادی گرایمز در اینستاگرام اعلام کرد که باردار است. پنج ماه بعد پسری به دنیا آمد و نام او را X Æ A-۱۲ Musk یا به اختصار «X» گذاشتند.

ماسک در این باره به «نیویورک تایمز» گفته بود: «خب بچه‌ها فعلا فقط می‌خورند و دفع مدفوع دارند! در حال حاضر کار زیادی نمی‌توانم انجام دهم. گرایمز در حال حاضر نقش بسیار بزرگ‌تری نسبت به من دارد. زمانی که بچه بزرگتر شود نقش بیشتری برعهده من خواهد بود».

پس از انتشار گزارش‌هایی درباره زندگی جداگانه آن دو از یکدیگر در سپتامبر ۲۰۲۱ میلادی این زوج از هم جدا شدند، اما شش ماه بعد گرایمز تایید کرد که در دسامبر سال گذشته به طور مخفیانه صاحب فرزند دوم (دختر) شده اند. این نوزاد با نام Exa Dark Sideræl یا «Y» شناخته می‌شود و وجود آن تنها پس از شنیدن تصادفی صدای گریه نوزاد توسط یک روزنامه نگار هنگام مصاحبه با گرایمز در خانه آن خواننده فاش شد.

گرایمز در ماه آوریل به نشریه Vanity Fair گفته بود که ممکن است تعداد فرزندان بیش‌تری نیز در راه باشند، زیرا «ما همواره دست کم سه یا چهار فرزند می‌خواستیم». او افزوده بود: «ما در خانه‌های جداگانه زندگی می‌کنیم. ما بهترین دوستان یکدیگر هستیم ما همیشه همدیگر را می‌بینیم. ما فقط اتفاقات خودمان را داریم و من انتظار ندارم دیگران این موضوع را درک کنند».

با همه وارثان ایلان ماسک آشنا شوید

نکته مشترکی میان ماسک و ویلسون وجود نداشت، اما کانادایی بودن موضوعی بسیار مهم و قوی بود. اولین همسر کانادایی ماسک «جاستین ویلسون» بود که در سال ۲۰۰۰ میلادی با ماسک که آن زمان یک «کارآفرین جوان» بود ازدواج کرد و نمی‌دانست که بعدا به لطف موفقیت اولین شرکت ماسک یعنی «پی پال» او تبدیل به یک مولتی میلیونر خواهد شد.

این زوج در سال ۲۰۰۲ میلادی صاحب نخستین فرزندشان به نام «نوادا الکساندر» شدند. این نوزاد ۱۰ هفته پس ازبه دنیا آمدن بر اثر سندرم مرگ ناگهانی نوزاد فوت کرد. آنان سپس از طریق لقاح خارج از رحم در سال ۲۰۰۴ میلادی صاحب دوقلوهایی به نام‌های گریفین و خاویر شدند.

خاویر اخیرا دادخواستی برای تغییر نام به «ویویان جنا ویلسون» را به دادگاه ارائه کرده و گفته است: «من دیگر نمی‌خواهم با پدر بیولوژیکی خود زندگی کنم یا هیچ گونه پیوند و ارتباطی با او داشته باشم». این دادخواست شامل به برسمیت شناختن جنسیت این فرزند تراجنسیتی ماسک به عنوان یک زن بوده است.

ماسک پیش از این شخصا اظهارات مختلفی را در مورد جنسیت مطرح کرده بود که خشم گروه‌ها و کارزار حمایت از حقوق جنسیتی را برانگیخته بود. نکته جالب آن که گرایمز خود را از نظر جنسیتی «بیطرف» معرفی کرده و می‌گوید که نمی‌خواهد برای فرزندان‌اش جنسیتی قائل باشد.

ویلسون که هنوز با نام خانوادگی ماسک شناخته می‌شود اکنون یک رمان‌نویس موفق است. او و ماسک دو سال پس از تولد دوقلوهای‌شان صاحب سه قلوهایی با نام‌های کای، ساکسون و دامیان شدند. دو سال پس از آن، این زوج از یکدیگر طلاق گرفتند.

ویلسون درباره زندگی مشترک به طلاق منتهی شده‌اش با ماسک گفته بود: «دائما به او تذکر می‌دادم که من همسرت هستم نه کارمند تو. او، اما به من گفته بود:» اگر کارمندم بودی تو را اخراج می‌کردم».

آنان در سال ۲۰۰۸ میلادی ارتباط‌شان را قطع کردند و درست زمانی که رابطه ماسک با رایلی آغاز شد از یکدیگر طلاق گرفتند.

ما می‌دانیم که ماسک بچه‌ها را دوست دارد. او یک بار گفته بود: «من همیشه سعی می‌کنم برای بچه‌هایم وقت بگذارم، زیرا دوست دارم با آنان همنشینی کنم. بچه‌ها واقعا عالی هستند. منظورم این است که ۹۹ درصد مواقع شما را شادتر می‌کنند. بیش از هر چیزی که در زندگی من وجود دارد می‌توانم بگویم این بچه‌ها هستند که من را بسیار خوشحال می‌کنند».

با همه وارثان ایلان ماسک آشنا شوید

در نتیجه، به نظر می‌رسد بازهم باید منتظر اخبار بیش‌تر درباره فرزندان دیگری از ماسک باشیم! باید پرسید او چگونه وقت و زمان تولید بچه‌ها را پیدا می‌کند!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج