۱۲۲۷۲۲۷
۱ نظر
۴۰۵۳
۱ نظر
۴۰۵۳
پ

مادر سنگدل به خاطر زیبایی، نوزادش را فروخت!

مادری که متهم به فروش نوزاد پنج روزه خود به قیمت کمتر از ۳,۵۰۰ دلار است، گفته است که قصد داشت آن را برای عمل زیبایی بینی خود خرج کند.

روزیاتو: مادری که متهم به فروش نوزاد پنج روزه خود به قیمت کمتر از ۳,۵۰۰ دلار است، گفته است که قصد داشت آن را برای عمل زیبایی بینی خود خرج کند. این زن ۳۳ ساله که نامش در گزارش های محلی ذکر نشده است، قبل از انجام عمل جراحی در جنوب روسیه دستگیر شد.

مادر سنگدل به خاطر زیبایی، نوزادش را فروخت!

گفته می شود این مادر به یکی از دوستانش گفته است که نمی خواهد نوزاد را نگه دارد. او ظاهراً ترتیبی داده است تا یک زوج، نوزاد را پنج روز پس از تولد در ۲۵ آوریل بخرند. پلیس می‌گوید این مادر، پسرش را در روز خروج از بیمارستان در ازای ۱۰ درصد پیش پرداخت به این زوج تحویل داده است.

مادر سنگدل به خاطر زیبایی، نوزادش را فروخت!

هفته‌ها بعد، این زوج به مداوا در بیمارستان نیاز داشتند و پزشکان از زوج گواهی تولد او را خواستند. آنها از مادر واقعی نوزاد گواهی تولد را درخواست کردند و او ظاهراً گواهی تولد را در ازای ۱,۷۰۰ دلار دیگر در ۲۶ مه به آنها داد. بر اساس گزارش ها، او به این زوج گفته است که قصد دارد پول نقد را برای عمل جراحی زیبایی بینی خود خرج کند. قبل از اینکه زوجی که نوزاد را خریده بودند، بتوانند باقیمانده بدهی خود را پرداخت کنند، پلیس هر سه مظنون را به جرم قاچاق انسان بازداشت کرد.

مادر سنگدل به خاطر زیبایی، نوزادش را فروخت!

مقامات رسمی اعلام کردند: «کمیته تحقیقات فدراسیون روسیه برای جمهوری داغستان یک پرونده جنایی را علیه یک زن ۳۳ ساله ساکن شهر کاسپییسک تشکیل داده اند.» به گفته بازپرس این پرونده آنها در حال حاضر یکسری اقدامات تحقیقاتی با هدف احراز تمامی شرایط جرم ارتکابی و تثبیت ادله جرم مظنون در حال انجام است. روسیه یک بازار سیاه برای نوزادان تازه متولد شده دارد.

مادر سنگدل به خاطر زیبایی، نوزادش را فروخت!

سه مورد فروش نوزاد، در سال ۲۰۱۹ گزارش شده است، از جمله یک مادر مجرد ۲۳ ساله که گفته می شود سعی کرده است نوزاد یک هفته خود را به قیمت ۱۳,۷۰۰ دلار بفروشد. یک سال پیش از آن، مادری متهم به ارسال یک آگهی شده بود که در آن پیشنهاد فروش پسرش را به تاجران اعضای بدن می داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • داودی

      به این میشه گفت مادر...خدا لعنتت کنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج