جاباما
۱۲۲۷۳۲۰
۱ نظر
۲۹۳۷
۱ نظر
۲۹۳۷
پ

تصاویری داغ از مقدمه «بازی تاج‌وتخت»

مجله «اینترتینمنت ویکلی» تصاویر و پوسترهای جدیدی از سریال «خاندان اژدها» (House of Dragon) که پیش‌درآمدی برای «بازی تاج‌وتخت» (Game of Thrones) است رونمایی کرد.

همشهری آنلاین: «خاندان اژدها» به نویسندگی «جرج آر. آر. مارتین»، «میگل ساپوچنیک» و «رایان کاندال» از کتاب «آتش و خون» (Fire & Blood) مارتین اقتباس شده و داستانی در مورد «خاندان تارگرین» روایت می‌کند و مخاطبین را به ۲۰۰ سال پیش از وقایع «بازی تاج‌وتخت» می‌برد.

«میگل ساپوچنیک» یکی از نویسندگان این سریال در مورد ساخت یک تخت سلطنت جدید می‌گوید: «به معنای واقعی کلمه شمشیر زدیم [و انرژی زیادی گذاشتیم] وقتی که شروع به ساختنش کردیم. بعضی از آن‌ها شمشیرهای واقعی‌اند. همان‌گونه که در کتاب‌ها [توضیح داده شده] خطرناک‌اند.»

تخت سلطنت این سریال به آنچه «جرج آر.آر. مارتین» در کتاب‌های «نغمه یخ و آتش» (A Song of Ice and Fire) شرح داده بسیار نزدیک‌تر است.

ساپوچنیک که اپیزود «نبرد حرامزادگان» (Battle of the Bastards) را از «بازی تاج‌وتخت» کارگردانی کرده می‌گوید برای احداث تخت سلطنت جدید حدود ۲۵۰۰ شمشیر به کار برده شده و شمشیرهایی از دیگر پروژه‌های هالیوود از جمله «وارکرافت» (Warcraft) و «ویچر» (The Witcher) قرض گرفته شده است.

سریال دارای پنج شخصیت اصلی «شاه ویسریس تارگرین» با بازی «پدی کانسیداین»، «آلیسنت های‌تاور» که «زیباروترین زن هفت اقلیم» توصیف شده با بازی «الیویا کوک»، «شاهدخت رینایرا تارگرین» با بازی «اما دارسی»، «شاهزاده دیمن تارگرین» با بازی «مت اسمیت» و «لرد کورلیس والرین» یا «مار دریا» که دستیار «شهبانو رینایرا تارگرین» در حین «رقص اژدها» خواهد بود. «رایس ایوانز» بازیگر ولزی نیز در نقش پادشاه «اوتو های‌تاور» پدر «آلیسنت های‌تاور» بازی می‌کند.

«خاندان اژدها» ۲۱ آگست ۲۰۲۲ (۳۰ مرداد ماه ۱۴۰۱) پخش خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • یدالله پرهیزکار غازانی

      راضیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج